Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• net getraind en gegeten
    douchen
    stad in
    eten
    vrienden komen langs

Comment

• Originally posted by STED View Post
      heel hard voor school bezig
      vreten
      vreten
      benen afbeulen in de gym
      vreten
      vreten
      tv kijken
      slapen

en morgen weer hetzelfde maar dan de borst afbeulen.

OMFG train jij benen?

Comment

• ehm ja hoezo?

Comment

• Werken tot 5

Schaften

Trainen

Comment

• Zometeen naar het zwembad met mijn vrouwtje en de 2 kids van mijn schoonzusje. Ze hebben nog een weekje vakantie en we hadden beloofd ze een keer mee te nemen naar het zwembad. Bij deze dus.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• strax tennisen daarna eten en tv/bodynetten vreten en slapen
              Calisthenics / Street workout

Comment

• Jezus Christus, Net wakker uit een Coma van 2 uur die plots toesloeg.

Nu maar ff bijkomen en is gaan studeren.

Daarna aan Roelinho hele nacht denken Even under the shower boiii
                You can be part of my meal tonight.

Comment

• Joshua, ik heb al een bodynetlover. Blockie is nog vrij.
                  "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post
                    Joshua, ik heb al een bodynetlover. Blockie is nog vrij.
                    Owwww Owww Okéééé, Bel me als Gameface saai wordt
                    You can be part of my meal tonight.

Comment

• Ik zal je pm'en Geile schouders btw
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• net terug van mijn benendag en ben goed stuk. kon ook geen calfs doen ivm de klote jicht in mijn rechtervoet.

Straks tv kijken met mijn vrouwtje,en wat gaan we kijken???

americas next topmodel! yipieeee

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                          net terug van mijn benendag en ben goed stuk. kon ook geen calfs doen ivm de klote jicht in mijn rechtervoet.

Straks tv kijken met mijn vrouwtje,en wat gaan we kijken???

americas next topmodel! yipieeee

Hahahahaha. Weet je wat, kom je hier langs, neem je je tv mee, ga ik met jouw vrouwtje America's next top model kijken en kun jij samen met mijn vent iets anders kijken . Of vind je het stiekem best leuk om die vrouwen op elkaar te zien bitchen?
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Hahahahaha. Weet je wat, kom je hier langs, neem je je tv mee, ga ik met jouw vrouwtje America's next top model kijken en kun jij samen met mijn vent iets anders kijken . Of vind je het stiekem best leuk om die vrouwen op elkaar te zien bitchen?

het is meer een gewenning geworden. Vond het echt niets aan maar gezien het feit dat we maar 1 tv hebben kan ik niet altijd bepalen wat er op komt.

Dus heb ik het een paar keer bekeken en ja hoor ik mag er graag naar kijken. dat gebich op elkaar vind ik echt kicken!

Waar ik helemaal een hekel aan heb is die ene donkere dame (ben even de naam kwijt) die telkens maar zegt hoe goed ze wel niet is enz. maar ze is de lelijkste van allemaal.

Geef mij die +size model maar, die vind ik er nog leuk uitzien. Niet dat hele magere want daar houd ik niet van.

Comment

• Je bedoelt die donkere met die inmiddels bijna kale kop? Verschrikkelijk mens.

Die +size bedoel je die met die brandwonden? Of die inmiddels rooie?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                                Je bedoelt die donkere met die inmiddels bijna kale kop? Verschrikkelijk mens.

Die +size bedoel je die met die brandwonden? Of die inmiddels rooie?
                                ik moet mijzelf vanavond weer updaten! maar ik bedoel die inderdaad met die bijna kale kop. Ik word echt kwaad als die BS praat. lelijk wijf is het!

En ik bedoel niet die met die brandwonden.

helaas heb ik het vorige week gemist maar dat was toch die uitzending met de make overs? qua kapsels dan? Ik hoorde mijn vriendin zoiets zeggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X