Wat ga je doen vandaag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net een foto shoot gehad op de fitniss voor hun magazine.

Daarna nog even 3,5 uur an het trainen geweest.
    Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Zometeen trainen, dan een terrasje pakken kijken hoe andere mensen bier drinken terwijl ik geniet van mijn spa blauw en op tijd naar bed want morgen is het tijd voor Extrema Outdoor!
      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• stofzuigen -.-

Comment

• Originally posted by Rob-1984 View Post
          Net een foto shoot gehad op de fitniss voor hun magazine.

Hmm zal wel met shirt aangeweest zijn als je 3.5 uur traint op een dag?

Comment

• was opvouwen bureau etc opruimen :S pff wat ene zure avond indeling

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
              Hmm zal wel met shirt aangeweest zijn als je 3.5 uur traint op een dag?
              bij de foto shoot waren de meeste wel met shirt aan ja op een paar naar.
              Training hoe dan ook met shirt aan

Comment

• Haha, wat heb je allemaal in die 3,5 uur gedaan dan? Kwartier rust tussen elke oefening ofzo of gelijk schema van de hele week effe gepakt?:P

Comment

• Originally posted by Rob-1984 View Post
                  Ooit gehoord van cortisol?

Daarnaast hoor je als je goed traint eigenlijk ook na 60-75 minuten echt leeg te zijn, maar goed.
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
                    Ooit gehoord van cortisol?

Daarnaast hoor je als je goed traint eigenlijk ook na 60-75 minuten echt leeg te zijn, maar goed.

maar alle lichte gewichten verplaatsen door de sportschool is denk ik zijn work-out

soms train ik 1,5 uur maar dan ist echt afgelopen...

Comment

• werken van 5 tot 3
                      Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                        Haha, wat heb je allemaal in die 3,5 uur gedaan dan? Kwartier rust tussen elke oefening ofzo of gelijk schema van de hele week effe gepakt?:P
                        Heb je goed geraden borst en rug heb ik dubbele training gedaan.
                        en vervolgens nog even benen biceps triceps.

Was ook niet helemaal mijn bedoeling om dat te doen maar toen ik weg ging kwam ik een vriend tegen die moest nog beginnen en vroeg of ik met heb mee wilde doen. dus ach dan doe je dat maar :P

Comment

• Originally posted by skitzo6 View Post
                          maar alle lichte gewichten verplaatsen door de sportschool is denk ik zijn work-out

soms train ik 1,5 uur maar dan ist echt afgelopen...

Ik weet niet maar voor iemand die 2 maanden aan het trainen is. denk ik dat ik de gewichten nog best hoog pak vriend.

Bench press: 80 kilo
                          Inline dumbell chest press: 32 kilo per hand <-- zie dit de meeste niet doen naar 2 maanden
                          Lat pull down: 90 kilo
                          Arm Curl dumbell: 24 kilo

Dit zijn zomaar even wat voorbeelden. met deze gewichten haal ik 5 sets van 8
                          weet niet hoeveel sets jullie normaal maken maar ik denk dat de meeste er maar 3 maken.

Comment

• Heel de dag met Luna spelen, maar toch tussendoor een uurtje trainen. Denk rond 14.00u.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• zo van 3 tot 12 werken..klote ah distributie tijden weer
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
                                zo van 3 tot 12 werken..klote ah distributie tijden weer
                                Welk magazijn werk je???
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X