Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zometeen trainen, dan een terrasje pakken kijken hoe andere mensen bier drinken terwijl ik geniet van mijn spa blauw en op tijd naar bed want morgen is het tijd voor Extrema Outdoor!
“We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”
Haha, wat heb je allemaal in die 3,5 uur gedaan dan? Kwartier rust tussen elke oefening ofzo of gelijk schema van de hele week effe gepakt?:P
Heb je goed geraden borst en rug heb ik dubbele training gedaan.
en vervolgens nog even benen biceps triceps.
Was ook niet helemaal mijn bedoeling om dat te doen maar toen ik weg ging kwam ik een vriend tegen die moest nog beginnen en vroeg of ik met heb mee wilde doen. dus ach dan doe je dat maar :P
Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
maar alle lichte gewichten verplaatsen door de sportschool is denk ik zijn work-out
soms train ik 1,5 uur maar dan ist echt afgelopen...
Ik weet niet maar voor iemand die 2 maanden aan het trainen is. denk ik dat ik de gewichten nog best hoog pak vriend.
Bench press:80 kilo Inline dumbell chest press:32 kilo per hand <-- zie dit de meeste niet doen naar 2 maanden Lat pull down:90 kilo Arm Curl dumbell:24 kilo
Dit zijn zomaar even wat voorbeelden. met deze gewichten haal ik 5 sets van 8 weet niet hoeveel sets jullie normaal maken maar ik denk dat de meeste er maar 3 maken.
Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Our Microsoft Azure Fundamentals Microsoft Azure content is time-tested, examined and approved by the best industry professionals. Hence our Microsoft...
Comment