Light weight????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Light weight????

Damn....

YouTube - Ronnie Coleman yeah buddy, light weight baby
    Geniet, en drink met maten!

Denk dat iedereen die wel kent DSO :P tis al meer dan 2 jaar oud, maar blijft kic

Ze hadden tenminste die 800 pound squat even kunnen laten zien stomme klunzen die dit editen
    Last edited by Yawgmoth; 29-07-2009, 13:17.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Rofl je hoort hem alleen maar schreeuwen en verder doet ie geen fuck :P

Comment

Zo train ik ook, schreeuw hard en dan doe ik net of ik gelift heb zodat iedereen denkt dat ik die 200kg bench heb gedaan en vervolgens leun ik er tegen voor 30 min. En dan ga ik me biceps flexen terwijl ik THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAA schreeuw, iedereen ze ding

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Owh dat doe ik dus verkeerd.... Ik ben stil en lift heletijd, moest net andersom, ga het morgen ff proberen.
          Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Originally posted by Matrix View Post
            Owh dat doe ik dus verkeerd.... Ik ben stil en lift heletijd, moest net andersom, ga het morgen ff proberen.
            Tja dat is verkeerd, als je gaat schreeuwen zie je er binnen een maand net als hem uit

Comment

beetje zonde dat je hem wel zien warm maken gaat zitten en dan skipd hij hem ff en zie je hem puffen..

verder wel tof (H)

Comment

En al een miljoen keer bekeken die onzin!

Comment

het gaat om dat yeah baby light weight, en niet om hoeveel hij squat
                  al dat geschreeuw heeft die bijmekaar geplakt en een filmpje van gemaakt

wel geinig
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                    het gaat om dat yeah baby light weight, en niet om hoeveel hij squat
                    al dat geschreeuw heeft die bijmekaar geplakt en een filmpje van gemaakt

wel geinig
                    Ja maar komop hij laat de psych up zien voor een 800lbs squat, de walkout en dan cut hij na zijn rep. Dat echt bout

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Ja maar komop hij laat de psych up zien voor een 800lbs squat, de walkout en dan cut hij na zijn rep. Dat echt bout
                      Daar ging het niet om..
                      Dit filmpje heb ik gepost omdat ie light weight roept tegen die enorme gewichten. Zou dat geschreeuw nou werkelijk werken???
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Maar, is het niet zo dat een bepaald gewicht (De legpress van 1000 pound) even zwaar is als de max van mij.. Ik bedoel, onze gewichten doetie met vingers in zn neus zonder intensiteit..
                        Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

leipe mafkees!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                            Daar ging het niet om..
                            Dit filmpje heb ik gepost omdat ie light weight roept tegen die enorme gewichten. Zou dat geschreeuw nou werkelijk werken???
                            Platz laat zich hypnotiseren van tijd tot tijd. Dus ja...het mentale aspect werkt.

Comment

Had vorige keer ook stukje gepost dat je hartslag in relatie stond met de intensiteit, dus ja het helpt wel degelijk.

Als ik voor max deadlift ga psych ik me ook helemaal up, weliswaar niet zo als die gozer maar het helpt wel degelijk. Sommigen hebben het nodig sommigen niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X