My goal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nate kan inderdaad hoog springen maar hij komt van zn leven niet met zn hoofd boven de ring zoals die gasten hierboven. De ring komt bij Nate 10 cm onder zn pols ofso terwijl hij even lang is als de gasten hierboven. Neemt niet weg dat hij zeer veel kracht heeft. Hij deed zo in 2006 20 dunks achter elkaar (wel veel mis ) maar dit geeft wel aan dat hij over gigantische kracht beschikt.

@Sancho: Nate duwt zich nog om hoog met zn linkerarm bij deze dunk

Toch altijd een genot om hem te zien dunken in een wedstrijd en hem te zien blocken (Yao Ming van 2m 29)
    Last edited by Rubeltje; 11-08-2009, 11:51.
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
      kuiten trainen, squatten squatten squatten, lunges, benchpress.

Deze gast bijvoorbeeld hij noemt zichzelf de squatdocter:

height is 5'9" reach is 7'5.5" bodyweight around 205-210lbs
      And the guy recently squatted 635lbs x 5 - low bar style, raw
      54,5 inch running jump

YouTube - Alan Barch Jr - 50 inch vertical jump, 54.5 running jump PR - SquatDR

Ikzelf spring nu iets van 20 inch XO
      Hele bekende gozer die eigenlijk bekend staat als total fraud. Magoed dat boeit niet

Doe je geen polymetrics e.d. want waar squatten zeker de basis is zul je toch wel flink wat extra's moeten doen wil het maximale overdracht hebben. Zou iook even rondbrowsen op defrancotraining.com geloof ik dat is, daar staat ook apart stuk over VJ;s dacht ik, even geen zin om op te zoeken nu maar dacht dattie aparte sectie ervoor had
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ow thanks man. Ja veel mensen zeggen air alert air alert. Dan heb je in korte tijd zeer snelle progressoe maar dan vertief je je knieen dus omdat dat gewricht dan totaal niet door spieren wordt versterkt, daarom doe ik ook lunges. Ik hoop dat ik daar meer shit vind, thx nogmaals :P
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Nate gebruikt zn arm om wat evenwicht, maar afzetten zou ik niet zeggen. Hij is tenslotte toch al zo hoog geraakt zonder zn arm

Vanavond eerste baskettraining, al moet ik niet denken om te dunken
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

ik speel pointguard bij Landstede, jij? Ik kan nu de ring pakken zo ongeveer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X