Bilo's grote preektopic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

The flag of the American States as your underwear

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      The flag of the American States as your underwear
      dan kan je beter een piratenvlag doen, zie je de remsporen niet
      Groeten

Comment

Er is ook niemand waarbij dit topic beter past, dan bij Bilo.
        Ik vraag me keer op keer af wat voor klein miezerig onzeker, vooral onzeker, mannetje dat wel niet moet zijn.

Geen idee eigenlijk van welk topic dit van oorsprong ging.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Ik vraag me keer op keer af wat voor klein miezerig onzeker, vooral onzeker, mannetje dat wel niet moet zijn.
          niet klein, hij heeft weleens aangegeven dat hij overgewicht heeft
          Groeten

Comment

Geen idee eigenlijk van welk topic dit van oorsprong ging.
            Topic ging over vrouwen kleding.....
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

dat verklaart dus het overgewicht ..

Comment

@Bilo

Laten we de situatie eens omdraaien. Stel, jij opent een topic met een strekking als: Kan iemand mij helpen? Ik kan geen t-shirts vinden die om mijn borst passen.

Post van mij in dat topic: Dan ga je toch lekker een bh kopen en vrouwenshirts dragen? Die zijn namelijk gemaakt voor tieten. En ja, je zei zelf dat je overgewicht had en je had kunnen weten dat als je te dik wordt, dat dan de kans bestaat dat je tieten krijgt, dus ja, je hebt er zelf voor gekozen om er uit te gaan zien als een vrouw dus ga maar vrouwenkleren dragen. Misschien beetje botte opmerking, maar zit wel een kern van waarheid in toch? En serieus, vrouwenkleding heb je ook best redelijk unisex hoor! Bovendien vind ik alle mannen met overgewicht ook echt lelijk, bah... ieder zijn mening toch.

Ik bedoel, come on.... Je snapt zelf toch wel dat je post in het oorspronkelijke topic totaal niet relevant is voor dat topic? Nog even los van het feit dat je zelf behoorlijk geirriteerd kan reageren als iemand in een topic van jou een post plaatst die niet al te vriendelijk is of geen antwoord geeft op je vraag (ik kan me iets herinneren van een opmerking over schaamhaar tegen Yawgmoth)...
                Last edited by Pinada; 13-08-2009, 18:45.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                  @Bilo

Laten we de situatie eens omdraaien. Stel, jij opent een topic met een strekking als: Kan iemand mij helpen? Ik kan geen t-shirts vinden die om mijn borst passen.

Post van mij in dat topic: Dan ga je toch lekker een bh kopen en vrouwenshirts dragen? Die zijn namelijk gemaakt voor tieten. En ja, je zei zelf dat je overgewicht had en je had kunnen weten dat als je te dik wordt, dat dan de kans bestaat dat je tieten krijgt, dus ja, je hebt er zelf voor gekozen om er uit te gaan zien als een vrouw dus ga maar vrouwenkleren dragen. Misschien beetje botte opmerking, maar zit wel een kern van waarheid in toch? En serieus, vrouwenkleding heb je ook best redelijk unisex hoor! Bovendien vind ik alle mannen met overgewicht ook echt lelijk, bah... ieder zijn mening toch.

Ik bedoel, come on.... Je snapt zelf toch wel dat je post in het oorspronkelijke topic totaal niet relevant is voor dat topic? Nog even los van het feit dat je zelf behoorlijk geirriteerd kan reageren als iemand in een topic van jou een post plaatst die niet al te vriendelijk is of geen antwoord geeft op je vraag (ik kan me iets herinneren van een opmerking over schaamhaar tegen Yawgmoth)...
                  Ja, ik snap dat mijn reply irritatie kan opwekken. Of hij offtopic is weet ik niet. En als jij tegen mij gaat zeggen:

En ja, je zei zelf dat je overgewicht had en je had kunnen weten dat als je te dik wordt, dat dan de kans bestaat dat je tieten krijgt, dus ja, je hebt er zelf voor gekozen om er uit te gaan zien als een vrouw dus ga maar vrouwenkleren dragen.

Dan heb je wel een kern van waarheid. Als ik mezelf niet kan beheersen en aan de friet, pizza etc vergrijp....dan moet ik niet zeuren als ik tieten begin te krijgen en moet ik ook niet zeuren als ik een normaal tshirt niet meer aan kan.

Dus ja ik vind mijn reply bot, onnodig en vraag me nu af wat ik er mee wilde bereiken. Maar ik vind hem absoluut niet offtopic!
                  You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Hij is off topic omdat de TS niet vroeg naar jouw mening over haar hobby, laat staan op de oordelende wijze waarop het werd geuit. Laat staan dat ze vroeg naar je mening over a.a.s. gebruik. Vandaar.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Hij is off topic omdat de TS niet vroeg naar jouw mening over haar hobby, laat staan op de oordelende wijze waarop het werd geuit. Laat staan dat ze vroeg naar je mening over a.a.s. gebruik. Vandaar.
                      Nee hoor!! Ik gaf mijn mening gebaseerd op mijn advies: koop mannenkleding!! En dat was toch haar vraag??,..welke kleding ze nog kon dragen?!?!

Daarnaast;..het gebeurt hier alleen maar;..dat mensen oordelend replyen of offtopic onzin replyen. Net zoals sommige dit in deze post ook naar mij doen. En voordat je gaat zeggen "dat doen ze omdat jij zo begint"..dan is mijn antwoord "en ik doe het omdat andere het weer eerst deden". Thats a moo point

Om lang lulverhaal kort te maken:

Mijn reply was bot;...waarschijnlijk omdat ik slecht humeur had. Maar begin niet over oordelende replies. Ik zie niks anders hier. En het aantal helpende replies die ik geef, overstijgt het aantal zeikende replies behoorlijk. En dat kan niet iedereen hier zeggen.
                      En de mensen die mij niet met respect behandelenl;..uiteraard heb ik enorme schijt aan wat zij van mij of mijn mening vinden. Net zoals in het echte leven moet je ook op dit forum de krenten uit de pap halen. De wat leukere members. Maar het is en blijft een forum waar mensen elkaars mening geven. En ik zie veel mensen hier elkaar napraten. Maar ik zal altijd mijn mening geven. Soms wat vriendelijker dan andere keren.

@patricia: zolang jij jezelf in slipje op een forum moet posten om aandacht te krijgen van 15jarigen;..begin me dan niet over onzekerheid aub
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

En omdat jouw mening was gebaseerd op een mogelijk antwoord op haar vraag, vroeg ze wel naar je mening?
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                          Mijn reply was bot;...waarschijnlijk omdat ik slecht humeur had.
                          Oooohw ja.. dat maakt het ineens goed. Sorry Bilo dat we commentaar op je hadden. ALs jij een slecht humeur had kan jij er natuurlijk niets aan doen. Wat kunnen we er aan doen zodat jouw humeur weer beter wordt, oppermachtige Bilo?

Stel je toch niet zo aan man. Op menig persoon op het forum heb je commentaar door de manier van uiten, en kijk hoe zielig jij je zelf gedraagt.

Het is helemaal niet erg dat jij generaliseert over eigenlijk alles. Ik begrijp dat in veel gevallen best wel. Maakt weinig uit, heeft iedereen op bepaalde vlakken wel. Maar jouw generalisatie gaat over in bekrompenheid, icm een flinke dosis koppigheid. Het is jammer dat jij zo over de rooie gaat als iemand iets over jou zegt, maar dat het 'normaal' is als jij commentaar (en dan niet eens opbouwend, maar echt proberen de grond in te trappen) op anderen geeft.

Zo was er ook een topic waarin je liep te janken om iets wat -ik geloof- Fallus zei.

Wat betreft de fotos; menig man staat hier halfnaakt op zijn avatar. Geen probleem. Maar als ik een beetje vel laat zien omdat ik blij ben dat ik geen 73 kg meer weeg, en wat spier ben aangekomen dan is het meteen drama? Juist al die achterlijke berichten zijn voor mij een reden om dat niet meer als avatar te hebben. Stel je toch niet zo aan.

Nou, fijne dag verder. Ik vind het zonde om verder in dit topic te blijven handen, dus succes dan maar

Comment

Volgens mij zijn we nu ook een beetje off topic bezig.
                            Bilo ga eens preken! Vind trouwens echt dat je dat goed doet.
                            Een beetje roede in het hoenderhok (oid)

Comment

Zo was er ook een topic waarin je liep te janken om iets wat -ik geloof- Fallus zei.
                              Heb er nog steeds een trauma van :'(

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                                Nee hoor!! Ik gaf mijn mening gebaseerd op mijn advies: koop mannenkleding!! En dat was toch haar vraag??,..welke kleding ze nog kon dragen?!?!

Daarnaast;..het gebeurt hier alleen maar;..dat mensen oordelend replyen of offtopic onzin replyen. Net zoals sommige dit in deze post ook naar mij doen. En voordat je gaat zeggen "dat doen ze omdat jij zo begint"..dan is mijn antwoord "en ik doe het omdat andere het weer eerst deden". Thats a moo point

Om lang lulverhaal kort te maken:

Mijn reply was bot;...waarschijnlijk omdat ik slecht humeur had. Maar begin niet over oordelende replies. Ik zie niks anders hier. En het aantal helpende replies die ik geef, overstijgt het aantal zeikende replies behoorlijk. En dat kan niet iedereen hier zeggen.
                                En de mensen die mij niet met respect behandelenl;..uiteraard heb ik enorme schijt aan wat zij van mij of mijn mening vinden. Net zoals in het echte leven moet je ook op dit forum de krenten uit de pap halen. De wat leukere members. Maar het is en blijft een forum waar mensen elkaars mening geven. En ik zie veel mensen hier elkaar napraten. Maar ik zal altijd mijn mening geven. Soms wat vriendelijker dan andere keren.

@patricia: zolang jij jezelf in slipje op een forum moet posten om aandacht te krijgen van 15jarigen;..begin me dan niet over onzekerheid aub

jij bent echt een naar mannetje...(gezien je replys) , ga maar ffs krenten uit je eigen pap halen oid. maar donder alsjeblieft dan hier op met je hoge irritatie gehalte.
                                aangezien het hier ontopic is en nog steeds een gevolg is op jou botte reactie in een ander topic waar dit topic over gaat. is dit nog lang niet offtopic.
                                @homer, laat je vanavond weer is ff lekker nemen. door deze vervelende man want je praat zelf als de malle na. voor preken ga je maar naar de priester.

bah nu al geirriteerd op de vroege ochtend alleen jullie kunnen dat voor elkaar krijgen
                                Last edited by GeneralIx; 14-08-2009, 08:01.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X