Misschien beter om dit topic te sluiten, voordat het 1 grote scheldpartij wordt en dingen worden gezegd waar niemand wat aan heeft.
Bilo's grote preektopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Ashley View PostMisschien beter om dit topic te sluiten, voordat het 1 grote scheldpartij wordt en dingen worden gezegd waar niemand wat aan heeft.
Misschien wel ja, ik zal het in overweging nemen."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
lol, mensen waar maken jullie je druk om.
Stressen is niet goed voor je he, zorgt er voor dat je lichaamsvet minder gemakkelijk af wordt gebroken....om maar ff een nieuwe richting in te slaan....
Druktemakertjes!!Doubt me, Hate me, You are the inspiration i need!!
@ Cut
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostMisschien beter om dit topic te sluiten, voordat het 1 grote scheldpartij wordt en dingen worden gezegd waar niemand wat aan heeft."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostVooralsnog is het redelijk beschaafd, en ik denk niet onaardig om wat members even wat stoom af te laten blazen. Mocht dit veranderen, ben ik de eerste die het feestje beeindigd met een fijn slot.
Ah, dat scheelt mij weer nadenken. Thanks"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
-
Originally posted by bruce View Postbilo is een homo! bilo is een homo! bilo is een homo!
ghehehe
Originally posted by Ashley View PostHij voegt in ieder geval meer toe aan het forum dan deze zinlose post....
En ik gooi leven in de brouwerij. Kan iedereen weer wat stoom afblazenYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostGezellig boel hier, ben je ff op vakantie maken ze er een bende van.
Ik ben weer terug dus nu weer allemaal eigen kleding kopen en niet zo zeuren
Ik heb je gemist shred!! Jij had me uiteraard wel gesteundYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostBoeren opmerking of niet.....Bilo heeft wel zn eigen mening en is niet bang om die te delen.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
20 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment