Bilo's grote preektopic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by onderhandelen View Post
    Boeren opmerking of niet.....Bilo heeft wel zn eigen mening en is niet bang om die te delen.
    True, maar zoals ik zei, maar iets genuanceerder had wel gemogen.
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

DUUUUUUUSSSS

Is het relevant om te zeggen dat ik ook vrouwenkleding draag.

Alleen op zaterdag dan................................. ; )

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

ik ben al lang blij dat ik mijn eigen preektopic heb. Heeft verder niemand anders

Nu kan ik in alle andere topics erg lief zijn;..en hier mijn gal spugen.

En nu ik vrouwenbbers heb gehad;..ga ik verder met: arrogantie

Het irriteert mij dat iedereen hier op het forum dingen zegt die helemaal niet zeker zijn. Maar ze brengen het alsof ze de waarheid in pacht hebben. Net zoals die discussie met mij, generalix en falstyr. Zitten ze de hele tijd te zeggen dat je elke keer je eigen log moet verbeteren omdat je anders niet groeit. falstyr zegt zelfs;..je moet qua gewicht en reps groeien anders heeft het geen zin. Ik was het daar niet mee eens dus ga vol in de aanval hahah. Maar uiteraard;..ik ben ook maar een mens;..'s avonds dacht ik "tja vince en atta zijn ervaren mensen, die zullen het wel weten". Dus ik twijfel aan mezelf. Want ik ga niet echt vooruit qua gewichten. Ik bankdruk niet echt veel meer dan 4 maanden geleden. Dus ik twijfelennnnnn.
        En wat lees ik nu gisteren in de muscle en fitness:
        "fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters. Sowieso is de spiegel de beste meetlat. Maar verder dient men niet te vergeten dat het gaat om kilo's tillen versus kilo's gewicht. Met andere woorden; iemand die 70 kg bankdrukt, 120 kilo weegt en in de cut zit, zal misschien 4 maanden later nog steeds 70 kg bankdrukken. Echter weegt hij inmiddels 100 kilo. De vooruitgang per kilo lichaamsgewicht is wat hierbij telt".

En het komt zo vaak voor dat iets met volle zekerheid gezegd wordt. En ik lees heel veel (tijdschriften, medische rapporten, BB boeken) en dan lees ik in meerdere boeken dat daar iets anders beweerd wordt. Maar de enorme zekerheid waarmee de topicstarter hier op Bn het dan beweerd. Pffffff
        Anyway,..ik preek weer teveel
        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Spiegel is je beste maatstaaf. Tenzij je voor kracht gaat, dan zeg ik: kilo's douwen.
          Maar aangezien je in de cut zit vind ik het niet gek dat je relatief weinig vooruitgang hebt qua gewichten.
          Maar als jij dadelijk op de doel/streefgewicht zit, en je gaat dan nog niet vooruit terwijl je focust op meer gewicht tillen: dán moet je pas gaan kijken of je inderdaad iets verkeerd doet tav training of voeding.
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
            Spiegel is je beste maatstaaf. Tenzij je voor kracht gaat, dan zeg ik: kilo's douwen.
            Maar aangezien je in de cut zit vind ik het niet gek dat je relatief weinig vooruitgang hebt qua gewichten.
            Maar als jij dadelijk op de doel/streefgewicht zit, en je gaat dan nog niet vooruit terwijl je focust op meer gewicht tillen: dán moet je pas gaan kijken of je inderdaad iets verkeerd doet tav training of voeding.
            Zolang je relatief vooruit gaat of hetzelfde blijft drukken is het niet erg, als je gewichten naar beneden kelderen verlies je teveel kracht of spieren.
            In het begin van me cut groeide ik nog licht qua kracht, ben nu blij als ik hetzelfde gewicht kan blijven tillen/drukken of wat dan ook.
            Groeten

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              Het irriteert mij dat iedereen hier op het forum dingen zegt die helemaal niet zeker zijn.
              Scheelt dat jij dat nóóit doet

Originally posted by onderhandelen View Post
              Boeren opmerking of niet.....Bilo heeft wel zn eigen mening en is niet bang om die te delen.
              Haha het is ook wel extreem als mensen dat zelfs op internet niet zouden durven

Comment

En wat lees ik nu gisteren in de muscle en fitness:
                "fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters. Sowieso is de spiegel de beste meetlat. Maar verder dient men niet te vergeten dat het gaat om kilo's tillen versus kilo's gewicht. Met andere woorden; iemand die 70 kg bankdrukt, 120 kilo weegt en in de cut zit, zal misschien 4 maanden later nog steeds 70 kg bankdrukken. Echter weegt hij inmiddels 100 kilo. De vooruitgang per kilo lichaamsgewicht is wat hierbij telt".
                Je moet even nader toelichten wat het woord "vooruitgang" voor jou betekend. Vooruitgang in de één zijn ogen is minder gewicht, waaronder minder vet, maar ook minder spiermassa. In de ander zijn ogen is vooruitgang als hij meer spieren heeft. En bij weer een ander meer kracht.

In mijn ogen is vooruitgang:
                of meer spiermassa, of meer kracht, of allebei.
                (voor mij geld dan ook het "beat the log" principe)
                (en ja natuurlijk ben ook ik blij als ik een beter fysiek krijg,
                maar het heeft niet mijn prioriteit)

In jouw geval kan vooruitgang betekenen:
                minder vetmassa, gelijke spiermassa.

De M&F schrijft wel: "fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters" (Niet altijd, betekent vaak wel)

Wat ze dus zeggen is: Dat als je gewicht verliest, en met hetzelfde gewicht traint. Dat je dan voornamelijk vetmassa verliest, wat zou je spiermassa verliezen zou je kracht afnemen. En dat men dit kan interpreteren als "progressie". Zonder dat de sporter meer gewicht verplaatst.

Hoop dat ik het dudielijk genoeg heb kunnen verwoorden,
                en zo zie je maar dat zowel genix en falstyr, als de F&M gelijk kunnen hebben.

sorry voor de spelfouten,
                Last edited by dynobet; 17-08-2009, 19:25.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

F&M = Fuscle and Mitness?
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Scheelt dat jij dat nóóit doet

Haha het is ook wel extreem als mensen dat zelfs op internet niet zouden durven
                    Nou je had totaal geen gelijk toen je zei dat ik klein en onzeker ben. Ik ben groot en zeker. Maar dit slaat wel op mij. Ik trek me de mening van anderen, ook online, juist erg aan.
                    En ik ben niet de enige, gezien de hoeveelheid napraters hier.

Originally posted by Shredmaster View Post
                    hahah melig

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      er staat toch: sorry voor de tiepfouten
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                        er staat toch: sorry voor de tiepfouten
                        noo probleemo kerol jeweettoggg
                        Go heavy or go home!

Comment

Nou je had totaal geen gelijk toen je zei dat ik klein en onzeker ben. Ik ben groot en zeker.
                          Dat is inderdaad de logische conclusie die volgt uit de genuanceerde meningen, en de ontstane gerede twijfel over zaken waar je erg zeker van was.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Dat is inderdaad de logische conclusie die volgt uit de genuanceerde meningen, en de ontstane gerede twijfel over zaken waar je erg zeker van was.
                            Ja mijnheer de advocaat

Comment

Ga je nu een keer preken Bilo?

Comment

Ja mijnheer de advocaat
                                Grappig, zelf toon je geen enkele arrogantie
                                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X