Originally posted by onderhandelen
View Post
Bilo's grote preektopic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik ben al lang blij dat ik mijn eigen preektopic heb. Heeft verder niemand anders
Nu kan ik in alle andere topics erg lief zijn;..en hier mijn gal spugen.
En nu ik vrouwenbbers heb gehad;..ga ik verder met: arrogantie
Het irriteert mij dat iedereen hier op het forum dingen zegt die helemaal niet zeker zijn. Maar ze brengen het alsof ze de waarheid in pacht hebben. Net zoals die discussie met mij, generalix en falstyr. Zitten ze de hele tijd te zeggen dat je elke keer je eigen log moet verbeteren omdat je anders niet groeit. falstyr zegt zelfs;..je moet qua gewicht en reps groeien anders heeft het geen zin. Ik was het daar niet mee eens dus ga vol in de aanval hahah. Maar uiteraard;..ik ben ook maar een mens;..'s avonds dacht ik "tja vince en atta zijn ervaren mensen, die zullen het wel weten". Dus ik twijfel aan mezelf. Want ik ga niet echt vooruit qua gewichten. Ik bankdruk niet echt veel meer dan 4 maanden geleden. Dus ik twijfelennnnnn.
En wat lees ik nu gisteren in de muscle en fitness:
"fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters. Sowieso is de spiegel de beste meetlat. Maar verder dient men niet te vergeten dat het gaat om kilo's tillen versus kilo's gewicht. Met andere woorden; iemand die 70 kg bankdrukt, 120 kilo weegt en in de cut zit, zal misschien 4 maanden later nog steeds 70 kg bankdrukken. Echter weegt hij inmiddels 100 kilo. De vooruitgang per kilo lichaamsgewicht is wat hierbij telt".
En het komt zo vaak voor dat iets met volle zekerheid gezegd wordt. En ik lees heel veel (tijdschriften, medische rapporten, BB boeken) en dan lees ik in meerdere boeken dat daar iets anders beweerd wordt. Maar de enorme zekerheid waarmee de topicstarter hier op Bn het dan beweerd. Pffffff
Anyway,..ik preek weer teveelYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Spiegel is je beste maatstaaf. Tenzij je voor kracht gaat, dan zeg ik: kilo's douwen.
Maar aangezien je in de cut zit vind ik het niet gek dat je relatief weinig vooruitgang hebt qua gewichten.
Maar als jij dadelijk op de doel/streefgewicht zit, en je gaat dan nog niet vooruit terwijl je focust op meer gewicht tillen: dán moet je pas gaan kijken of je inderdaad iets verkeerd doet tav training of voeding.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostSpiegel is je beste maatstaaf. Tenzij je voor kracht gaat, dan zeg ik: kilo's douwen.
Maar aangezien je in de cut zit vind ik het niet gek dat je relatief weinig vooruitgang hebt qua gewichten.
Maar als jij dadelijk op de doel/streefgewicht zit, en je gaat dan nog niet vooruit terwijl je focust op meer gewicht tillen: dán moet je pas gaan kijken of je inderdaad iets verkeerd doet tav training of voeding.
In het begin van me cut groeide ik nog licht qua kracht, ben nu blij als ik hetzelfde gewicht kan blijven tillen/drukken of wat dan ook.Groeten
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostHet irriteert mij dat iedereen hier op het forum dingen zegt die helemaal niet zeker zijn.
Originally posted by onderhandelen View PostBoeren opmerking of niet.....Bilo heeft wel zn eigen mening en is niet bang om die te delen.
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostEn wat lees ik nu gisteren in de muscle en fitness:
"fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters. Sowieso is de spiegel de beste meetlat. Maar verder dient men niet te vergeten dat het gaat om kilo's tillen versus kilo's gewicht. Met andere woorden; iemand die 70 kg bankdrukt, 120 kilo weegt en in de cut zit, zal misschien 4 maanden later nog steeds 70 kg bankdrukken. Echter weegt hij inmiddels 100 kilo. De vooruitgang per kilo lichaamsgewicht is wat hierbij telt".
In mijn ogen is vooruitgang:
of meer spiermassa, of meer kracht, of allebei.
(voor mij geld dan ook het "beat the log" principe)
(en ja natuurlijk ben ook ik blij als ik een beter fysiek krijg,
maar het heeft niet mijn prioriteit)
In jouw geval kan vooruitgang betekenen:
minder vetmassa, gelijke spiermassa.
De M&F schrijft wel: "fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters" (Niet altijd, betekent vaak wel)
Wat ze dus zeggen is: Dat als je gewicht verliest, en met hetzelfde gewicht traint. Dat je dan voornamelijk vetmassa verliest, wat zou je spiermassa verliezen zou je kracht afnemen. En dat men dit kan interpreteren als "progressie". Zonder dat de sporter meer gewicht verplaatst.
Hoop dat ik het dudielijk genoeg heb kunnen verwoorden,
en zo zie je maar dat zowel genix en falstyr, als de F&M gelijk kunnen hebben.
sorry voor de spelfouten,
Last edited by dynobet; 17-08-2009, 19:25.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostScheelt dat jij dat nóóit doet
Haha het is ook wel extreem als mensen dat zelfs op internet niet zouden durven
En ik ben niet de enige, gezien de hoeveelheid napraters hier.
Originally posted by Shredmaster View PostF&M = Fuscle and Mitness?You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostNou je had totaal geen gelijk toen je zei dat ik klein en onzeker ben. Ik ben groot en zeker."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
5 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment