Ramadan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wij hebben een Marrokaans meisje op de afdeling. Vorig jaar had onze manager geregeld dat we een dag mee konden doen. Zaten we met z'n allen rond vijven 's ochtends in de kantine te eten. Vervolgens tot half vier werken. Viel niet mee. Irritantste vond ik dat je op bepaalde momenten niet even kon gaan lopen om een kop koffie of water ofzo te halen, je kan wel lopen, maar zonder doel.

Iedereen veel succes ermee!
    ''Elke reis begint met een stap''

Comment

Ik kan ook gwn elke dag deze maken: http://forum.bodynet.nl/recepten/16411-massabom.html
      Dan ben ik ook aan het bulken :P? Of heeft dit weer nadelen omdat je zoveel kcal in de avond krijgt ofzo?

Comment

Originally posted by Been View Post
        Suc6 voor degeen die mee doen.

Ik sla dit jaar over...
        Ik doe met je mee.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het niet eten,oké..maar niet mogen drinken..ik sla ook over.

Comment

ik ga gwoon vreten tussen 2045 en 0430....whey shakes, kwark, vlees, rotti, fruit.....heb ik voorgaande jaren ook gedaan en heb niet het gevoel gehad dat ik massa was verloren, zowieso geen kracht verloren voorgaande jaren....

Comment

Originally posted by anouk22 View Post
              Het niet eten,oké..maar niet mogen drinken..ik sla ook over.
              Eten en drinken overslaan een maand lang....bah.
              Maar genotsmiddelen en sex mogen ook al niet. Wat een kut maand is die Ramadan zeg!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Maar genotsmiddelen en sex mogen ook al niet. Wat een kut maand is die Ramadan zeg!
                En ook geen kut roepen DSO. Ze slaan het eten en drinken geen maand over he. Ze eten en drinken niet van zon opkomst tot zonsondergang.. Ik denk wel dat niet drinken overdag het grootste probleem is, zeker nu...

Comment

ik doe 1 dag wel en 1 dag niet zodat ik dan wel kan trainen en zo min mogelijk spierverlies krijg.
                  ben er nu al mee zat!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                    Haha,beetje mens onterend,zeker als het 35 graden is.Ik ben gelukkig niet gelovig en zal er dus ook niet aan mee doen .

''ik doe 1 dag wel en 1 dag niet zodat ik dan wel kan trainen en zo min mogelijk spierverlies krijg.
                    ben er nu al mee zat! ''

Waarom doe je het dan?En het lijkt me zo maar..als je het doet,doe het dan goed.

Comment

vind het maar niks die ramadan. heb trouwens wel respect voor de lui die eraan meedoen. zat er eerst ook 1 bij ons in dienst die eraan mee deed. met dit weer kappot gaan in het bos speedmarsen en al die onzin en dan erna niks mogen drinken petje af hoor!

Comment

Ik heb een dag achter de rug en ik moet zeggen dat het heeeeeel makkelijk was.. alleen het laatste uurtje begon ik trek te krijgen omdat me moeder weer lekker aan het koken is :P.

Comment

@ Anouk

Eten, drinken etc laten staan gaat dan nog wel. Maar een maand lang niet neuken? Sorry maar dan maar een godslasteraar
                          I want my daily pussy
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

veel sucses voor de gene die er aan mee doen.
                            zullen lange dagen worden in de ochtens van 5 uur toto in de avond 9 uur.

is afzien.

Comment

Ik heb vroeger in de kassenbouw gezeten en daar heb ik met een Marrokaan gewerkt die ook aan de Ramadan deed.
                              Hij dronk op de dag wel water, maar dat was wel toegestaan omdat de temperaturen in een kas konden oplopen tot 50 graden....is dat zo?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Ik heb vroeger in de kassenbouw gezeten en daar heb ik met een Marrokaan gewerkt die ook aan de Ramadan deed.
                                Hij dronk op de dag wel water, maar dat was wel toegestaan omdat de temperaturen in een kas konden oplopen tot 50 graden....is dat zo?
                                Naar mijn weten niet.
                                Nu vraag ik me toch echt af waar die muhammed is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X