Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik vast dus ook deze maand.
Ik moet zeggen dat ik het niet bepaald zwaar vindt of zo.
Ik train er gewoon nog 4 keer per week bij en sla alleen het cardio gedeelte over.
Omdat ik dan meestal een liter water naar binnen werk en heel veel dorst krijg.
Dus daar pas ik dan voor maar de rest gaat het wel lekker.
Niks eet? Zeg joker, eerst iets lezen. Dan ff denken. Dan reageren. Constant kcal naar binnen? Mag je s voor komen doen. Ben bang dat het je niet gaat lukken..
constant = om de 2 uur.
moet jij toch wel weten als "bodybuilder"
hoelang eet je niet? van zon opgang tot zon ondergang.
zit dik 12 uur tussen.
12 uur niet eten = catabool.
en constant kcal naar binnen werken... mwa dat lukt wel hoor.
elke kwartiertje een slokje melk
niet zo moeilijk denken jochie
Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Eerst ben ik een bodybuilder en als afsluiting: Jochie?
ik geef jou advies en jij begint te fucken...
doe normaal of zeg anders niks, anders kan je dit verwachten ja.
ik weet niet wat voor opleiding jij gedaan heeft maar ooit van aanhalingstekens gehoord?
verder ga ik hier niet meer op in. word doodmoe van zulke lui zoals jou.
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
dan kan je dit verwachten als je over opleiding begint
Maar wat nou als je die 12 uur dat de zon op is gaat slapen, is het dan ook catabool volgens jou?
ach wat, wat wil je met al die sms, en msn taal.
daar verneuk je eigen taal kennis mee
als jij je dag gewoon omdraait.
dus snachts leven en overdag slapen. dan kun je gewoon eten wanneer je maar wilt toch? dan ben je goed bezig.
al word het slapen miss wat moeilijker en dan de herstel minder snel omdat je op andere tijden slaapt en leeft en je lichaam daaraan moet wennen.
maar je bent in ieder geval beter bezig lijkt me.
alleen dan kun je weer niet trainen omdat alles pot dicht zit
Eten, drinken etc laten staan gaat dan nog wel. Maar een maand lang niet neuken? Sorry maar dan maar een godslasteraar
I want my daily pussy
Je mag na zonsondergang gewoon gemeenschap e.d. hebben. Je bent slechts beperkt in de periode tussen zonsopgang en zonsondergang. Dit jaar is dat dus ongeveer tussen 5 uur 's ochtends en 21 uur 's avonds. Met andere woorden, na 21 uur (ongeveer) mag je doen wat je gewoonlijk ook doet
Je mag na zonsondergang gewoon gemeenschap e.d. hebben. Je bent slechts beperkt in de periode tussen zonsopgang en zonsondergang. Dit jaar is dat dus ongeveer tussen 5 uur 's ochtends en 21 uur 's avonds. Met andere woorden, na 21 uur (ongeveer) mag je doen wat je gewoonlijk ook doet
Welkom?
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Hieronder de bevindingen van Heilbronn -of hoe die ook noemt- over intermittent fasting: “Overall, these results suggest that a prolonged schedule of fasting and feasting would be marred by aversive subjective states (eg, hunger and irritability), which would likely limit the ability of most individuals to sustain this eating pattern.”
Nu kan ik het mis hebben, maar ik geloof die quote te herkennen uit een studie naar èèn maaltijd per dag, en dat is niet hetzelfde als IF, hoewel de onderliggende theorie wel hetzelfde is.
Honger, irritatie en moeite om mij aan mijn eetschema te houden, yep net wat ik wil om vooruit te gaan.
Uit eigen ervaring kan ik dat weerspreken.
Verder uit een studie specifiek tijdens de ramadan bij professionele voetballers: Research consistently shows a decrease in daytime alertness, mood, and wakefulness during the fasting month of Ramadan [32-35]. Physical performance - speed, agility, and endurance declined in professional soccer players observing Ramadan [36]. Their performance remained low for two weeks post-Ramadan.
Ook ramadan is niet hetzelfde als IF. Bij IF mag je bijvoorbeeld wel drinken, en je hebt gewoon een eetwindow van acht uur (doorgaans), en dat is heel wat anders dan bij ramadan.
Zo dan.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Klopt, IF is geen ramadan maar men plaatst Ramadan wel als een vorm van IF. Maar geen die geschikt is voor bodybuilding, nogmaals imo.
De uren vasten dagelijks zijn te groot samen met de periode van één maand. Dit is niet je lichaam 'even' laten schrikken.
Ik ken geen enkele niet-moslim die aan bodybuilding doet en deze ramadan IF methode toepast. Ik ken ook geen enkele moslim die aan bodybuilding doet en deze ramadan IF methode toepast buiten de obligatoire periode. Bizar als dit toch super werkt...
Bij ons in de Gym zijn er 2 mensen die momenteel in de ramadan zijn. Het zijn zeer gedisciplineerde mensen die op een puik voedings- en trainingsschema zitten. Hun enigste zorg in de ramadan is om zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen.
Only those who risk going too far can possibly find out how far one can go - George Eliot
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment