Hoe kom je aan je Nick-Name?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Pinada is bijnaam die vriendinnen mij gaven op de middelbare school.

Linda --> Pinda --> Pinada
    .
    Hahahaha een anagram!

OT:

Ik ben allround magazijnmedewerker bij Albert Hein's distributiecentrum in Tilburg. Dat houdt in dat ik zowel met de goederenontvangst (controleur/heftruckchauffeur) als met de goederenproductie (orderpicken) belast ben. Orderpicken is een basistaak die ik gemiddeld 10 tot 20 uur per week moet uitvoeren. In het Tilburgs hebben we het orderpicken/orderverzamelen verbastert tot ophalen (het ophalen van het door filialen bestelde goederen). Wij orderpickers zijn dus ophalers. En ik ben de sterkste. De sterkste ophaler dus.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
      Hahahaha een anagram!
      Pardon? Anagram - Wikipedia
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Toen Lord of The Rings uitkwam, kon je zo kijken wat je naam als Hobbit, Elf, etc zou zijn.

Wel als Hobbit zou ik Sancho heten. Achternaam ben ik vergeten. Maar ik kom wel voor in het eerste boek ergens
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
          Toen Lord of The Rings uitkwam, kon je zo kijken wat je naam als Hobbit, Elf, etc zou zijn.

Wel als Hobbit zou ik Sancho heten. Achternaam ben ik vergeten. Maar ik kom wel voor in het eerste boek ergens
          lord of the rings
          altijd +1
          ben ook een fan!
          Calisthenics / Street workout

Comment

Bij mij simpel, ik heb alleen mn voor letter+ achternaam gebruikt, anders vergeet ik mn inlognaam elke keer

rvanweel = Richard van Weel

Comment

Originally posted by Sancho View Post

Sancho the Hobbit? What the hell? Daar beeld ik me dan het Mexicaanse neefje van Bilbo & Frodo bij in, met zo'n grote sombrero en een snor, maar dan ook met zo van die grote blote behaarde hobbit voeten
              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Mijn normale nick is "Chef" al jaaaaaren waarom ?? geen idee ben ik vergeten.

Tis nu Been, speelde vroeger een online PC game waar je af en toe snel een game moest maken om iets te ruilen en ik had pijn in men been dus vandaar.

Mischien moet ik me nick maar is laten veranderen in Chef.... who know's
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Ik ben chieffengineer in de offshore, en moest iemand aflossen op n Nederlands schip omdat er problemen waren met de toenmalige machinist. Het bleek later niet de machinist, maar n draak van n Master te zijn. De Master van dat schip had tegen de andere leden van de bemanning gezegd: als dat nieuwe knulletje ook niets is trap ik hem persoonlijk van of over boord. Toen ik mij kwam melden bij de 1e stuurman zei hij, ga zitten en neem n bak koffie ik ga die ouwe wel ff roepen. En hij riep naar boven, heej ouwe dat nieuwe knulletje is er je kunt m nu gelijk al van boord af schoppen... Hij kwam naar beneden, al scheldend en tierend. Tot hij halverwege de trap was, en knulletje (toen 132kg) zag zitten.. En zo noemen ze mij nu dus nog... Vandaar knulletje
                  Hahahha dik zie ik al helemaal voor me
                  Who's the Chef

Comment

Homer is sowieso mijn held.
                    Vorig jaar om deze tijd zag ik er ook een beetje uit als Homer en werd ik daar welleens voor uigemaakt.
                    Buikje is grotendeels weg maar die naam die blijft!
                    M'n haar is trouwens niet gaan groeien...

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Excuses. Ik heb het verkeerd begrepen. Maar het leek (net zoals bij de band KREZIP) wel heel erg op een anagram.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by rvanweel View Post
                        Bij mij simpel, ik heb alleen mn voor letter+ achternaam gebruikt, anders vergeet ik mn inlognaam elke keer

rvanweel = Richard van Weel
                        Goh, daar was ik waarschijnlijk zelf niet achter gekomen, bedankt voor je uitleg.

Comment

vraag me af hoe punani aan zijn naam komt
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Tja, nagenoeg iedereen bij ons (lees vrienden kring) heeft een bijnaam.

Zo heb je Benno aka het schaap aka benediktus

Richard aka Cunningham aka Cunning

Raymond aka Botje aka Botscowith

Robert aka Feenstra aka Feen

Ludo aka Lizard

enz enz

Bij mij begon het op de kleuterschool.

Van Maurice naar Mau naar Mautje.

Dat is een tijd zo gebleven, tot het Schaap aka Schaapinga (was ik nog vergeten) er Moscowith van maakte wat door Lizard al snel verbasterd tot Moscomau.

En overal waar ik inlog, op Xbox live of op internet deze naam is altijd vrij.
                            Wel zo makkelijk en orgineel.
                            Ondertussen heb ik zelfs schroelsel met mijn alias.
                            Attached Files

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

overal waar ik wil kan ik mijn echte voornaam als nickname gebruiken, dat is pas ideaal
                              Groeten

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                                vraag me af hoe punani aan zijn naam komt
                                Hahaha, waarschijnlijk heeftie er zelf eentje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X