wie heeft er al de folder HDVA (elektronica) binnen gekregen? de prijzen zijn niet normaal zo goedkoop dat er wel iets mis mee moet zijn. een voorbeeld de psp voor maar 89 euro! je kunt ze alleen bellen via een 0900 nummer 80 ct per minuut en je moet contant betalen aan de deur. mensen laat je niet gek maken door de prijzen en bel en bestel niet!
let op oplichting!!!
Collapse
X
-
Originally posted by bong bong View Postwie heeft er al de folder HDVA (elektronica) binnen gekregen? de prijzen zijn niet normaal zo goedkoop dat er wel iets mis mee moet zijn. een voorbeeld de psp voor maar 89 euro! je kunt ze alleen bellen via een 0900 nummer 80 ct per minuut en je moet contant betalen aan de deur. mensen laat je niet gek maken door de prijzen en bel en bestel niet!
-
Originally posted by Knulletje View PostNee ik heb het niet gekregen. Maar sorry, als je aan de deur moet betalen hoe kan het dan oplichting zijn? Je hebt dan toch het product (of het is iets anders) in handen, en kun je zien wat je betaald.. Of heb ik het nu mis?
Comment
-
Originally posted by bong bong View Posthet is zoiezo eerst betalen en dan pakje in je handen. wat er in zit mag joost weten. niemand heeft nog iets mogen ontvangen want de levertijd is 4weken. misschien komen ze wel helemaal niet aan de deur en verdiennen ze hun geld alleen met het bellen
Heb je een url misschien?Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.
Comment
-
Originally posted by Tonic View PostNou nou dat is best wel de moeite waard, contant aan de deur betalen is niks mis mee, daar heb ik wel € 0,80 voor over.
Heb je een url misschien?
Comment
-
Originally posted by Tonic View PostKan nooit meer zijn als € 0,80
Bel namelijk maar één keer.
Maar oke geen url, en heb de folder of what ever niet ontvangen, dus het kost me dan niks hehe.
En aan de deur betalen is wel degelijk zeer riskant. Je kan namelijk niet eerst bekijken wat er in het pakketje zit en inderdaad, voor je het weet heb je een steen gekregen.
Deze methode is in het verleden ook bijzonder veel gebruikt om kopers van marktplaats en dergelijke op te lichten (ja ja, ik ben een tijdje actief geweest op een forum waar mensen die opgelicht werden middels dit soort praktijken geholpen worden)."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
maar als het onder rembours komt kan je altijd even kijken dacht ik onder toezicht van de postbode, heb ik ook een tijdje gedaan toen ik veel pakketten kreeg in verband met mijn werk gewoon even nakijken want ptt maakt ook wel is iets kapot. (ik mocht de pakketten atlijd even openen )
Comment
-
Originally posted by janjaap2 View Postmaar als het onder rembours komt kan je altijd even kijken dacht ik onder toezicht van de postbode, heb ik ook een tijdje gedaan toen ik veel pakketten kreeg in verband met mijn werk gewoon even nakijken want ptt maakt ook wel is iets kapot. (ik mocht de pakketten atlijd even openen )Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
24 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment