let op oplichting!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• let op oplichting!!!

wie heeft er al de folder HDVA (elektronica) binnen gekregen? de prijzen zijn niet normaal zo goedkoop dat er wel iets mis mee moet zijn. een voorbeeld de psp voor maar 89 euro! je kunt ze alleen bellen via een 0900 nummer 80 ct per minuut en je moet contant betalen aan de deur. mensen laat je niet gek maken door de prijzen en bel en bestel niet!

Originally posted by bong bong View Post
    wie heeft er al de folder HDVA (elektronica) binnen gekregen? de prijzen zijn niet normaal zo goedkoop dat er wel iets mis mee moet zijn. een voorbeeld de psp voor maar 89 euro! je kunt ze alleen bellen via een 0900 nummer 80 ct per minuut en je moet contant betalen aan de deur. mensen laat je niet gek maken door de prijzen en bel en bestel niet!
    Nee ik heb het niet gekregen. Maar sorry, als je aan de deur moet betalen hoe kan het dan oplichting zijn? Je hebt dan toch het product (of het is iets anders) in handen, en kun je zien wat je betaald.. Of heb ik het nu mis?

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Nee ik heb het niet gekregen. Maar sorry, als je aan de deur moet betalen hoe kan het dan oplichting zijn? Je hebt dan toch het product (of het is iets anders) in handen, en kun je zien wat je betaald.. Of heb ik het nu mis?
      het is zoiezo eerst betalen en dan pakje in je handen. wat er in zit mag joost weten. niemand heeft nog iets mogen ontvangen want de levertijd is 4weken. misschien komen ze wel helemaal niet aan de deur en verdiennen ze hun geld alleen met het bellen

Comment

Originally posted by bong bong View Post
        het is zoiezo eerst betalen en dan pakje in je handen. wat er in zit mag joost weten. niemand heeft nog iets mogen ontvangen want de levertijd is 4weken. misschien komen ze wel helemaal niet aan de deur en verdiennen ze hun geld alleen met het bellen
        Nou nou dat is best wel de moeite waard, contant aan de deur betalen is niks mis mee, daar heb ik wel € 0,80 voor over.
        Heb je een url misschien?
        Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Originally posted by Tonic View Post
          Nou nou dat is best wel de moeite waard, contant aan de deur betalen is niks mis mee, daar heb ik wel € 0,80 voor over.
          Heb je een url misschien?
          nee alleen een 0900 nummer en wie zegt dat je 80ct kwijt bent? maar gasten zoals jij hebben ze graag denk ik

Comment

Kan nooit meer zijn als € 0,80
            Bel namelijk maar één keer.

Maar oke geen url, en heb de folder of what ever niet ontvangen, dus het kost me dan niks hehe.

Comment

Maar oke geen url, en heb de folder of what ever niet ontvangen, dus het kost me dan niks hehe.
              hoezo kan het maar 80ct kosten

Comment

Komt die vanzelf achter
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

de folder zelf is ook erg slecht gemaakt! je kunt duidelijk zien dat er geknipt en geplakt is. bij sommige plaatjes zie je de randen scheef zijn gemaakt. en ze hebben foto's van de producten gemaakt waarbij je de flits bijv in de tv ziet

Comment

hahahahaha fucking mooi
                    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                      hahahahaha fucking mooi
                      ik ben benieuwd of ze daadwerkelijk bij de mensen langs gaan en bijv pakketjes met stenen erin of weet ik veel wat gaan leveren

Comment

zijn bekende gasten gaat puur om het bellen, meestal krijg je nooit iemand aan de lijn, is zeer lucratieve bussines.

Comment

Dus jij weet 100% zeker dat je gesprek niet langer dan een minuut duurt begrijp ik...

En aan de deur betalen is wel degelijk zeer riskant. Je kan namelijk niet eerst bekijken wat er in het pakketje zit en inderdaad, voor je het weet heb je een steen gekregen.

Deze methode is in het verleden ook bijzonder veel gebruikt om kopers van marktplaats en dergelijke op te lichten (ja ja, ik ben een tijdje actief geweest op een forum waar mensen die opgelicht werden middels dit soort praktijken geholpen worden).
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

maar als het onder rembours komt kan je altijd even kijken dacht ik onder toezicht van de postbode, heb ik ook een tijdje gedaan toen ik veel pakketten kreeg in verband met mijn werk gewoon even nakijken want ptt maakt ook wel is iets kapot. (ik mocht de pakketten atlijd even openen )

Comment

Originally posted by janjaap2 View Post
                              maar als het onder rembours komt kan je altijd even kijken dacht ik onder toezicht van de postbode, heb ik ook een tijdje gedaan toen ik veel pakketten kreeg in verband met mijn werk gewoon even nakijken want ptt maakt ook wel is iets kapot. (ik mocht de pakketten atlijd even openen )
                              Ook vaak zat gedaan als je contant moet betalen komt het onder rembours, dus gewoon eerst kijken wat er in zit, alleen je heb niet dat garantie dat het werkt, dat zou wel erg ver gaan als je het eerst zou uit proberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X