Discusie met mijn vrouw.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha oww oke nu is het een vreemde vergelijking

Een strafbaar feit zoals jij die beschrijft, of een strafbaar feit die ik beschrijf, daar zit toch echt wel een groot verschil tussen.
    Wat is het verschil dan?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Jij ziet dus geen verschil in kindermoordenaars.
      Of iemand die in een vlaag van verstandsverbijstering een man doodslaat.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Heb wel eens onterecht voor X aantal uren opgesloten gezeten idd.
        Zo vuurwerk te vroeg afgestoken zeker. Onze meningen liggen mijlenver uit elkaar en wij gaan toch niet dichter bij elkaar komen dat hoeft ook niet en kan tot op zekere hoogte met je meegaan, waar ik veel problemen mee heb is het feit dat de straf niet in vergelijk staat met de misdaad (moord/verkrachting enz) tevens ben ik van mening dat in de bak zitten in Nederland een soort van vakantie is en het allemaal een stuk soberder mag.

Comment

Dood gaan door een tik, is vaak doodgaan in een diepe slaap door een hersenschudding. Met iedere 2 uur wakker worden en evt wat drinken voorkom je die diepe slaap.

Comment

Deze discussie zal toch nooit afgelopen zijn. Iedereen heeft een andere mening.
            Niet dat het niet leuk is om over dit onderwerp te discussiëren. Heb nog niks gepost hier maar heb het wel helemaal gevolgd.
            Ik vind het strafrecht in Nederland soms wat te mild maar daar is van uit mijn standpunt niets aan te veranderen. Rechters doen het via het boekje wat al jaren en jaren gebruikt word waar alle regeltjes en dingetjes instaan.
            Het kan aangepast worden maar dat word het niet.
            Sommige mensen vinden het te erg sommige niet.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Ik kan het niet laten: hoe durft iedereen zulke ongefundeerde uitspraken te doen zonder echt te weten hoe het er aan toegaat of zich te verdiepen in het onderwerp.

U lijkt allen de angry mob.

De Telegraaflezer die Undercover in Nederland een strakke actualiteitenrubriek vind, Carlo Bozshard een vrolijke homo, Geert Wilders gek maar hij hep een punt, nuance heeft een vieze smaak, SBS Shownieuws dagelijks volgt bij de late editie en zo gelijk RTL Boulevard meepakt. En PR De Vries is een crimefighter en Joran moet dood.

Ik zou u allen graag willen uitnodigen voor een binnenkort gehouden juridisch symposium, maar ik betwijfel ten zeerste of u er ook maar iets van opsteekt.
              Het blijft immers lekker makkelijk om het systeem te veroordelen vanuit je bureaustoel, en voor het plezier maar even de nuance in de kast te laten liggen.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ironie ten top struisvogel. Beetje andere beschuldigen van wat je zelf ook doet
                Stel voor dat je je hoofd weer in de grond stopt en blind blijft hehe

Comment

Met opzet
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Er word hier over twee verschillende dingen gediscussieerd.. de ene groep heeft het over ongelukken en de ander haalt massa kinderverkrachters aan.

De rechtspraak in Nederland dient deze zaken per keer te bekijken en te beoordelen wat een passende straf is. Bij een tik uitdelen waarbij iemand per ongeluk doodgaat is (buiten een gevangenisstraf) angermanagement gepast... bij geplande moord is langere straf of TBS gepast. (hetgeen in de praktijk er vaak op levenslang neerkomt)

Natuurlijk vind ik ook dat de rechtspraak in Nederland vaak te mild is, maar ik denk dat veel mensen een gevangenisstraf onderschatten. (en een paar uur in een politiecel is niet te vergelijken)

Oja: @ Osterich
                    Alle kinderverkrachters en moordenaars moeten ritueel geslacht worden! Dooddrukken tussen twee zakken stront die handel!
                    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Ik kan het niet laten: hoe durft iedereen zulke ongefundeerde uitspraken te doen zonder echt te weten hoe het er aan toegaat of zich te verdiepen in het onderwerp.
                      Dus omdat jij zogenaamd wel weet hoe het er aan toe aan toe schijnt te staan mogen andere mensen geen andere meningen hebben?? je bent nog zotter dan ik al dacht

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                        haha oww oke nu is het een vreemde vergelijking

Wat is het verschil dan?
                        Het een is moord en het ander is doodslag. En dat is NIET hetzelfde.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                          Zo vuurwerk te vroeg afgestoken zeker.
                          Nee m8, een dienaar van gevatte repliek voorzien, vond men niet zo leuk.

Daarom hou ik tegenwoordig mn mond en doe wat ze vragen.......ja en amen......niets meer, niets minder
                          We like it

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                            Jij ziet dus geen verschil in kindermoordenaars.
                            Of iemand die in een vlaag van verstandsverbijstering een man doodslaat.
                            Verstandsverbijstering hmmmmm, moet ik ff tot mij doorlaten dringen

Verstands------verbijstering.......

in een vlaag..........

hmmmm interessant, in een vlaag iemand van het leven beroven

Moordenaar (volwassenen)

Moordenaar (kinderen)

Zijn en blijven toch beiden moordenaars........zie nog steeds niet in waarom voor de 1 een uitzondering gemaakt moet worden, jou stelling was immers afschieten die hap

tja en een moordenaar kan men niet in leven laten, waarom dan opeens een uitzondering maken

kind/ volwassenen maakt geen verschil

blijft beiden iemand van het leven beroven
                            We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                              Verstandsverbijstering hmmmmm, moet ik ff tot mij doorlaten dringen

Verstands------verbijstering.......

in een vlaag..........

hmmmm interessant, in een vlaag iemand van het leven beroven

Moordenaar (volwassenen)

Moordenaar (kinderen)

Zijn en blijven toch beiden moordenaars........zie nog steeds niet in waarom voor de 1 een uitzondering gemaakt moet worden, jou stelling was immers afschieten die hap

tja en een moordenaar kan men niet in leven laten, waarom dan opeens een uitzondering maken

kind/ volwassenen maakt geen verschil

blijft beiden iemand van het leven beroven
                              Je weet het leuk te brengen.

Maakt voor jou geen verschil, maar voor mij wel.
                              Ik snap alleen niet, dat jij dat verschil niet ziet.

Jij zegt dus dat het vermoorden van een kind, Of het per ongeluk iemand doodslaan het zelfde is? En dat ze hetzelfde gestraft moet worden?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                                Maakt voor jou geen verschil, maar voor mij wel.
                                Ik snap alleen niet, dat jij dat verschil niet ziet.

Jij zegt dus dat het vermoorden van een kind, Of het per ongeluk iemand doodslaan het zelfde is? En dat ze hetzelfde gestraft moet worden?
                                we zijn waar we moeten zijn. Thats mine point.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X