Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat zielig. Zoek je aandacht mijn jongen? nou kijk eens, aub hier heb je een beetje aandacht die je tekort komt.
eloy, ga eerst je kont wassen voor je over moslims. wij zullen nooit vergast worden zoals de joden. daar zijn wij te strijdlustig voor. en van ons eer kan jij en vele zoals jij veel van leren.
ik weet wat voor soort jij bent. durft alleen achter je pc dat soort dingen te zeggen. ik heb vele zoals jou in het echt mee gemaakt. pussy's
ouwe mafkees ga nou niet alle internet wankers over 1 kam scheren.. eloy kennende als je voor hem zou hebben gestaan had je nu een dreun op je neus gehad, of een gevatte opmerking over het kontwassen dat dat voor ons niet nodig is maar jullie beter je pik kunnen wassen nadat jullie een schaap hebben genomen oid.. voordat je je vrouw der hoofddoek als het donker is van der kop aftrek en der ff flink swaffeld met je zoethout stokje waarmee je een uur daarvoor een schaap hebt staan ballen.
ouwe mafkees ga nou niet alle internet wankers over 1 kam scheren.. eloy kennende als je voor hem zou hebben gestaan had je nu een dreun op je neus gehad, of een gevatte opmerking over het kontwassen dat dat voor ons niet nodig is maar jullie beter je pik kunnen wassen nadat jullie een schaap hebben genomen oid.. voordat je je vrouw der hoofddoek als het donker is van der kop aftrek en der ff flink swaffeld met je zoethout stokje waarmee je een uur daarvoor een schaap hebt staan ballen.
stfu over mijn vrienden.
cool down possel laat iemand zelf spreken voordat je de verkeerde bent die de aandacht krijgt, graag weer on topic dames en heren
Meneer OH heeft een topic geopend over een gevoelig onderwerp, waar vanzelfsprekend een discussie uit voortvloeit. Als dat hem niet aanstaat, moet hij geen topics openen. Deze blijft nog even open.
Wel moet ik zeggen dat de aangeslagen toon van de laatste posts me niet aanstaat. Gelieve deze dus aan te passen, of je hebt een weekban. Geen uitzonderingen. Posseltje, Eloy, Mo, dit geldt in het bijzonder voor jullie.
Greets,
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Gas met die zooi was verkeerd gepost. Is namelijk een liedje die ik in het topic wat luister je wou zetten. Maar ik begrijp niet waarom die in dit topic terecht kwam excuces voor het ongemak. Fouten kunnen gemaakt worden.
no offensive zou me een zorg wezen kerel moeten weten wat wel en niet kan, heb geen zin in dat gedonder van hem. is al een eindeloze zinlose discussie die om het zelfde punt blijft draaien. nietus wellus nietus welllus. wel frepant dat dit het eneige topic is waar mensen doorslaan in het kader van het radicaliseren. dus het mag hier wel gaan over radicaliseren maar als je zelf radicaliseert word je een halt toegeroepen.. weer een beetje dubbelzinnig.. lijkt het nederlandse rechtssysteem wel.
LOL de trouw, als je die krant serieus neemt ben je wel erg ver..
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Het moet alleen niet uit de hand gaan lopen want dan gaat er net zo makkelijk een slot op en als er dan ergens anders verder geklooit wordt gaan er misschien ook nog wat andere sloten bij desbetreffende persoon (nen) op
Discuseren mag (is zelfs de bedoeling op een forum) maar hou het netjes
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment