hoog opgeleide moslims radicaliseren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mohamed View Post
    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat zielig. Zoek je aandacht mijn jongen? nou kijk eens, aub hier heb je een beetje aandacht die je tekort komt.

eloy, ga eerst je kont wassen voor je over moslims. wij zullen nooit vergast worden zoals de joden. daar zijn wij te strijdlustig voor. en van ons eer kan jij en vele zoals jij veel van leren.

ik weet wat voor soort jij bent. durft alleen achter je pc dat soort dingen te zeggen. ik heb vele zoals jou in het echt mee gemaakt. pussy's
    ouwe mafkees ga nou niet alle internet wankers over 1 kam scheren.. eloy kennende als je voor hem zou hebben gestaan had je nu een dreun op je neus gehad, of een gevatte opmerking over het kontwassen dat dat voor ons niet nodig is maar jullie beter je pik kunnen wassen nadat jullie een schaap hebben genomen oid.. voordat je je vrouw der hoofddoek als het donker is van der kop aftrek en der ff flink swaffeld met je zoethout stokje waarmee je een uur daarvoor een schaap hebt staan ballen.

stfu over mijn vrienden.

Comment

Haha dit topic gaat echt dramatisch uit de hand lopen denk ik zo.
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Mohhamed moet een beetje op ze teksten passen straks staat de aivd voor ze deur en vernemen we niks meer van mohhamed.

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
          Mohhamed moet een beetje op ze teksten passen straks staat de aivd voor ze deur en vernemen we niks meer van mohhamed.
          Hoe wil je dat die reageert op uitspraken als 'gas met die zooi'?
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            ouwe mafkees ga nou niet alle internet wankers over 1 kam scheren.. eloy kennende als je voor hem zou hebben gestaan had je nu een dreun op je neus gehad, of een gevatte opmerking over het kontwassen dat dat voor ons niet nodig is maar jullie beter je pik kunnen wassen nadat jullie een schaap hebben genomen oid.. voordat je je vrouw der hoofddoek als het donker is van der kop aftrek en der ff flink swaffeld met je zoethout stokje waarmee je een uur daarvoor een schaap hebt staan ballen.

stfu over mijn vrienden.
            cool down possel laat iemand zelf spreken voordat je de verkeerde bent die de aandacht krijgt, graag weer on topic dames en heren
            44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
            ....

Comment

Wat meneer onderhandelen ook al zegt. Slotje erop
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Meneer OH heeft een topic geopend over een gevoelig onderwerp, waar vanzelfsprekend een discussie uit voortvloeit. Als dat hem niet aanstaat, moet hij geen topics openen. Deze blijft nog even open.

Wel moet ik zeggen dat de aangeslagen toon van de laatste posts me niet aanstaat. Gelieve deze dus aan te passen, of je hebt een weekban. Geen uitzonderingen. Posseltje, Eloy, Mo, dit geldt in het bijzonder voor jullie.

Greets,
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Gas met die zooi was verkeerd gepost. Is namelijk een liedje die ik in het topic wat luister je wou zetten. Maar ik begrijp niet waarom die in dit topic terecht kwam excuces voor het ongemak. Fouten kunnen gemaakt worden.

Comment

no offensive zou me een zorg wezen kerel moeten weten wat wel en niet kan, heb geen zin in dat gedonder van hem. is al een eindeloze zinlose discussie die om het zelfde punt blijft draaien. nietus wellus nietus welllus. wel frepant dat dit het eneige topic is waar mensen doorslaan in het kader van het radicaliseren. dus het mag hier wel gaan over radicaliseren maar als je zelf radicaliseert word je een halt toegeroepen.. weer een beetje dubbelzinnig.. lijkt het nederlandse rechtssysteem wel.

Comment

LOL de trouw, als je die krant serieus neemt ben je wel erg ver..
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

hmm dat heb ik gemist dat stukje ivm de trouw

Comment

ik snap ook niet waarom dit soort topic's op BN moeten

het is een BB forum en een fitness forum

hou het liever over BB of fitness is iedereen tevreden

door dit soort topic's krijg je altijd weer veel gedonder en gezeik

vind er ook niks aan om over te discuseren

we lezen allemaal kranten en kijken allemaal tv

kunnen we dit soort topic's niet gewoon verbannen

het heeft niks met BB of fitnes te maken

we weten allemaal dat dit soort topic's een hoop gezeik geeft

ik weet niet wie er meer zo over denkt, maar voor mij part geen topic's meer over dit soort dingen
                          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tja daar is het offtopic gedeelte dan voor zeggen ze
                            maar moet je in een offtopic sector dan ook ontopic blijven

Comment

Daar is het offtopic een beetje voor.

Het moet alleen niet uit de hand gaan lopen want dan gaat er net zo makkelijk een slot op en als er dan ergens anders verder geklooit wordt gaan er misschien ook nog wat andere sloten bij desbetreffende persoon (nen) op

Discuseren mag (is zelfs de bedoeling op een forum) maar hou het netjes
                              Who's the Chef

Comment

mis nu echt het knopje deze discussie niet meer weergeven

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X