Op de 2de verdieping deadliften, bovenaan glijdt ie uit je hand, 140kg op de grond, niemand op de 2de verdieping jij denkt mooi! niemand heeft het door, totdat de dame van achter de kassa beneden naar boven komt om te vragen of je nog leeft
Bloopers/blunders in de sportschool.
Collapse
X
-
Originally posted by Le0n View PostOp de 2de verdieping deadliften, bovenaan glijdt ie uit je hand, 140kg op de grond, niemand op de 2de verdieping jij denkt mooi! niemand heeft het door, totdat de dame van achter de kassa beneden naar boven komt om te vragen of je nog leeftGroeten
Comment
-
bump
ik had vandaag nog 1. Ik fitness sinds pas met muziek op en ik liet steeds fucking hard de gewichten vallen maar merkte er niks van. Iedereen zat me heel raar aan te kijken en ik kwam pas later erachter(aan het einde van een nummer) hoe hard ik het liet vallen xD.
Comment
-
Ik had laatst ook zo iets vergelijkbaars. Ik was schouders en doen en omdat het lekker druk was in de sportschool had ik beide oordopjes ingedaan zodat ik lekker rustig kon trainen. Beetje ruig met de dumbels aant zwaaien tussen de ouwe vellen en de ecto's. Toen ik klaar was deed fijn me vest aan en mijn oordoppen uit en liep ik naar buiten. Soms komt het voor dat ik mijn telefoon in mijn zak hou. Al naar buiten lopend kijk ik fijn op mijn telefoon en zag ik gewoon 6 oproepen gemist. Ik heb nog al een luid melodietje op de telefoon en heb dus gewoon 6 oproepen lang met 2 oordoppen in zitten trainen. Wat moeten die mensen wel niet gedacht hebben.
Gelukkig was ik al buiten toen ik het besefte.
FAIL!The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postals mijn muziek aanstaat op tel en word gebeld dan stopt de muziek en hoor ik me ringtone via me oordopjes..
heb niet veel gefaald//
nouja ik was met maatje en beide lieten we een beste scheet. hing op gegeven moment beetje eier walm in de gym
*vergeten te vermelden, was mijn i-pod die in de oren zat. Niet de telefoon.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Heb laatst een foto laten maken van mijn benchpress @ 10000 kg per kant, die ik op het internet heb geplaatst. Zit er een gast op die site, die bij de fotoshoot was.Gaat ie een beetje zeggen dat hij weet dat ik die 10000 kg per kant alleen heb laten zakken, en nooit heb gepushed. Fuck.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostHeb laatst een foto laten maken van mijn benchpress @ 10000 kg per kant, die ik op het internet heb geplaatst. Zit er een gast op die site, die bij de fotoshoot was.Gaat ie een beetje zeggen dat hij weet dat ik die 10000 kg per kant alleen heb laten zakken, en nooit heb gepushed. Fuck.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
gisteren tijden BP 10x50kg kg als opwarmer. Toen er meteen 70 kg van gemaakt maar hoe stom ook had ik me royaal vergist in de schijven en was het niet 70 kg maar 80 kg.
IK til de stang op voelde meteen dat het al wat zwaarder voelde als anders. Toch geprobeerd en al kwam ik de eerste keer helemaal terug de tweede had ik niet moeten doen. Ik kreeg de stang niet meer hoog en heb hem half op mijn kop moeten laten rusten tot ik eronder uit kon. Was achteraf wel lachen en geleerd om beter op te letten wat er op de schijven staan.
Het was best druk. Dus mijn ego is een beetje gekrengt en heb een licht beschadiging van de stang overgehouden in mijn gezicht.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Postgisteren tijden BP 10x50kg kg als opwarmer. Toen er meteen 70 kg van gemaakt maar hoe stom ook had ik me royaal vergist in de schijven en was het niet 70 kg maar 80 kg.
IK til de stang op voelde meteen dat het al wat zwaarder voelde als anders. Toch geprobeerd en al kwam ik de eerste keer helemaal terug de tweede had ik niet moeten doen. Ik kreeg de stang niet meer hoog en heb hem half op mijn kop moeten laten rusten tot ik eronder uit kon. Was achteraf wel lachen en geleerd om beter op te letten wat er op de schijven staan.
Het was best druk. Dus mijn ego is een beetje gekrengt en heb een licht beschadiging van de stang overgehouden in mijn gezicht."We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostHeb laatst een foto laten maken van mijn benchpress @ 10000 kg per kant, die ik op het internet heb geplaatst. Zit er een gast op die site, die bij de fotoshoot was.Gaat ie een beetje zeggen dat hij weet dat ik die 10000 kg per kant alleen heb laten zakken, en nooit heb gepushed. Fuck.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Postgisteren tijden BP 10x50kg kg als opwarmer. Toen er meteen 70 kg van gemaakt maar hoe stom ook had ik me royaal vergist in de schijven en was het niet 70 kg maar 80 kg.
Het was best druk. Dus mijn ego is een beetje gekrengt en heb een licht beschadiging van de stang overgehouden in mijn gezicht.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by gain is pain View PostDumbell van 20 kg wilde ik even op het bankje leggen , affijn zo gezegd zo gedaan. Lag dat ding er 5 seconden op rolde die dumbell van het bankje af, zo op mijn groote teen! Ik met mijn stomme kop niet opgelet.......
Een bankje is om op te zitten of te liggen, niet om spullen op te plaatsen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
4 dagen geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
6 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-