Bloopers/blunders in de sportschool.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by bruce View Post
    waarsch. een suiker tekort eventjes
    Ja kerel, dat zou wel eens kunnen, ze hebben me dat toendertijd ook gezegd, en was me in die tijd ook geheel anti-suiker. Ik weet nu wel beter.

Comment

Nog nooit echt fail.. alleen wel domme actie.
      Zat zon squat oefening tedoen op een machine.. had ik de beveiliging er nog op en ik ging de oefening doen, dus naar beneden.. bang
      Was wel leuke knal maar boeit verder niet.. gelukkig verder niks

Comment

Originally posted by bruce View Post
        waarsch. een suiker tekort eventjes
        Ik was toen idd met keto bezig.

Comment

Dumbell drukken met 2 verschillende gewichten.. Kwam er gelukkig na 5 reps al achter :s
          Je moet wel WILLEN

Comment

Dat soort dingen heb ik idd ook vaker gehad. Shruggen en deadliften met aan de ene kant een schijf meer ofzo. Maar ook met squat wel is gehad. En het dan maar raar vinden dat de barbell niet in balans is. Ben dus toch maar wat beter gaan opletten.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

Had er laatst nog 1. Was erg verkouden maar toch gaan trainen. Loopneus en zo, je kent dat wel.
              Anyway..ik bezig met de barbell curl...moest ik me toch ineens niezen! Flikkert de barbell keihard op de grond, iedereen kijkt mij aan terwijl ik een dikke groene klodder tegen de spiegel aan flats! Yikes...
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by jordy View Post
                Dat soort dingen heb ik idd ook vaker gehad. Shruggen en deadliften met aan de ene kant een schijf meer ofzo. Maar ook met squat wel is gehad. En het dan maar raar vinden dat de barbell niet in balans is. Ben dus toch maar wat beter gaan opletten.
                Ja, heb ik ook al gehad bij het deadliften. Links stak er een kilo minder. Vond het al raar dat ik het harder voelde rechts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Had er laatst nog 1. Was erg verkouden maar toch gaan trainen. Loopneus en zo, je kent dat wel.
                Anyway..ik bezig met de barbell curl...moest ik me toch ineens niezen! Flikkert de barbell keihard op de grond, iedereen kijkt mij aan terwijl ik een dikke groene klodder tegen de spiegel aan flats! Yikes...

Comment

Hahaha ik vraag me af of je het eraf hebt gehaald of hebt laten zitten xD

Comment

Hahaha, moest je niet lachen dan? Ik zou volgens mij echt stuk gegaan zijn als ik daar op stond te kijken.

Originally posted by Nergal View Post
                    Ja, heb ik ook al gehad bij het deadliften. Links stak er een kilo minder. Vond het al raar dat ik het harder voelde rechts
                    Een kilo valt wel mee, daar merk je niet zo veel van. Moet je is doen met 20kg verschil.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Geen blooper van mezelf, maar van gymgenoten:

Afgelopen dinsdag was ik trainen en er waren twee kerels die ik nog herkende van de trainingsmeet die ik in Nijmegen met Gen en Fal heb gehad. Zijn echt twee brullende apen met enorme bovenkant en luciferbeentjes.
                      Nou maak ik weleens een kreunend geluid bij de laatste herhaling van een set als ik echt zwaar ga, maar zij brullen de hele buurt al bij elkaar vanaf het moment dat ze een gewicht oppakken. Oftewel: maken ze een set van 15 curls of zo en vanaf de eerste rep komen er al oerkreten bij kijken die door de hele sportschool te horen zijn.
                      Enfin, ik was mijn ding aan het doen en liep van oefening naar oefening. Zie ik die twee tegen elkaar smiespelen, mijn richting in kijken en vanaf dat moment hebben ze volgens mij hun training aangepast aan mij. Overal waar ik stond kwamen ze voor mijn neus staan, keken ze mijn richting in en als ze dan het vermoeden hadden dat ik ze had gezien gingen ze staan flexen voor de spiegel of een meter voor me opdrukken onder luid gebrul. Was ik klaar met mijn oefening, liep ik naar de volgende en een minuut later lag de volgende voor me op de grond te brullen.
                      Er waren ook twee andere kerels in de sportschool die gewoon lekker met elkaar aan het trainen waren. Komt één van die kerels in mijn rust naar me toe en vraagt zo hard dat die brulapen het horen: 'Doet dit idiote gedoe nou ook daadwerkelijk wat met je?'

Toen dropen de brulapen maar af .
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by gameface View Post
                        Hahaha ik vraag me af of je het eraf hebt gehaald of hebt laten zitten xD
                        Heb het er maar meteen af gehaald..leek me toch wel zo fatsoenlijk!

@ Pinada

Hahahahahaha! Dat lijkt me echt enorm idioot ja!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik ben een keer van de loopband afgegooid omdat ik vergat te lopen toen er een hele mooie meid langs liep....mijn vader vond het heel erg grappig en die ging er zowat achteraan van het lachen.

Comment

Vandaag onderin een swing een 20kilo schijf uit mijn handen laten glippen .
                            Last edited by Pinada; 04-10-2009, 20:47.
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Tijd geleden toen ik op de loopband wilde stappen die nog gewoon stond te draaien, had niet door dat die draaide want daarnaast was een vent aan het hardlopen dus gierde dat apparaat behoorlijk. Dus ik de loopband op en vol op mn plaat.

Vorige week iemand in de sportschool gezien met bench ongelukje, hij wilde het halter terug hangen maar miste aan een kant het haakte. Dikke teringherrie maar die gozer had gelukkig niks.
                              " Failure is not an option "

Comment

Vorige week in sportschool ook zoiets meegemaakt.
                                Er stond voor mij een gast te squatten met 160 kg.
                                Hij had wel een spotter achter zich maar hij miste bijna het rack.
                                Ging maar net goed. Zo zie je maar hoe belangrijk een spotter is met dat soort gewichten. Moet er niet aan denken dat je met 160 kg op je bek gaat.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X