Leo v.s. Shredmaster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    @ Leo

Jij hebt het ook goed gedaan, maar jammer dat je het gewicht meteen uit je handen laat vallen. Shred had wel de macht om hem rustig neer te zetten.
    Overigens vind ik het niet terecht om tegen Shreddie te zeggen dat ie "meer" anabolen gebruikt dan jij. Rest mij de vraag...: gebruik jij ook dan?
    Ik liet hem vallen omdat ik nog wat lifts erna wilde gaan doen op kracht. Excentrische fase van een deadlift stelt geen ruk voor en die had ik je ook wel in dezelfde slowmotion kunnen laten zien als de concentrische, maarja, zonde van de kracht

En ik ben nog naturel en zal ook zo blijven

Originally posted by jarnie View Post
    Shred kan nu ook zeggen: jij bent de uitdager dus jij moet een hogere deadlift hebben dan mij maar aan de andere kant leo was eerder en lichter dus ze verdienen bijde de winst...
    Shred was de uitdager

Maar het was een mooie wedstrijd pik Gefeliciteerd met je nieuwe pr!
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

wel zwak shred. je kan gewoon met 1 hand deadliften. Goede grip training en belasting voor de rug e.d. is het zelfde als met 2 handen :P

Comment

1 arm cable deadlift
        Groeten

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          wel zwak shred. je kan gewoon met 1 hand deadliften. Goede grip training en belasting voor de rug e.d. is het zelfde als met 2 handen :P
          Ik zal het overwegen....
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X