Stereotype fitnessfanaat =??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stereotype fitnessfanaat =??

Hallo,

Ik had gister een discussie met een klasgenoot van mij die durfde te beweren dat het stereotype fitnessfanaat (dus gewoon goed gespierde mannen en evt. vrouwen) over 't algemeen niet slim en/of aso's zijn die het alleen maar doen om cool te doen.

Daarnaast wist hij mij te vertellen dat gespierde mensen dan ook met regelmaat de eerste indruk wekken dat ze niet hun hersens hebben getraind en dus vaak worden onderschat met of zonder goede reden.

Om hier dan ook maar even ten goede van de discussie een stellingen van te maken.

Stelling.

De indruk die mensen krijgen van een brede/gespierde man is vaak een denigrerende.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee en wat vind je van deze stelling?
    Last edited by Dennis23; 24-11-2009, 16:29. Reason: Typo
    There are no shortcuts to any place worth going
    178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

ik hoopte dat een klasgenoot van mij zowat zegt haha. Neen wat een bullshit van je klasgenootje sorry.. Ben zelf niet slim, maar zou me echt verbazen moest hier iemand zeggen dat je van bodybuilding dom word . Grtz

Comment

Nou... k doe international business op universitair niveau en wordt nooit geassocieerd met een dom/achterlijk persoon, dus deze stelling lijkt mij onjuist. Al hoewel ik af en toe ook wel mensen zie lopen die het levende bewijs voor deze stelling zijn. Ik denk eerder dat mensen die bijvoorbeeld hun benen nite trainen en alleen hun borst, eerder de kans hebben om tot deze categorie te behore, aangezien zij het trainen meestal voor puur en allen voor de buitenwereld doen. Ik denk dat ik voor bijna iedereen spreek als ik zeg, dat wij het gewoon doen om ons zelf er lekker bij te voelen. En het mooi is om te zien hoe je vooruit gaat, zowel in kracht als in vorm
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Nou... k doe international business op universitair niveau en wordt nooit geassocieerd met een dom/achterlijk persoon, dus deze stelling lijkt mij onjuist. Al hoewel ik af en toe ook wel mensen zie lopen die het levende bewijs voor deze stelling zijn. Ik denk eerder dat mensen die bijvoorbeeld hun benen nite trainen en alleen hun borst, eerder de kans hebben om tot deze categorie te behore, aangezien zij het trainen meestal voor puur en allen voor de buitenwereld doen. Ik denk dat ik voor bijna iedereen spreek als ik zeg, dat wij het gewoon doen om ons zelf er lekker bij te voelen. En het mooi is om te zien hoe je vooruit gaat, zowel in kracht als in vorm

same here, kga volgend jaar beginnen met HBO geschiedenis en ik krijg alleen maar positieve reacties dus kdenk eerder dat je klasgenootje beetje dom is
        Pumping Iron.

Comment

Ik ben zo dom dat ik Mensa heb omgekocht om me IQ te meten op 128 :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Ik ben zo dom dat ik Mensa heb omgekocht om me IQ te meten op 128 :P
            Heeft Mensa zeker een foutje gemaakt
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
              same here, kga volgend jaar beginnen met HBO geschiedenis en ik krijg alleen maar positieve reacties dus kdenk eerder dat je klasgenootje beetje dom is
              Zonder twijfel , maar idd ik ken zelf ook genoeg mensen die bijvoorbeeld HBO studeren waaronder ikzelf die veel fitnessen. Maar ik vind het mooi om te zien hoe sommige mensen zo oppervlakkig zijn om je op je uiterlijk af te rekenen.
              There are no shortcuts to any place worth going
              178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Meestal zijn ze gewoon jaloers
                Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

brainless

Comment

Jij trained zelf fanatiek denk ik? ga ik iig van uit als je op bn zit en je zit bij hem in de klas... dus neem ik aan dat jullie niveaus redelijk dicht bij elkaar zitten. Dus als hij wil zeggen dat jij dom bent (want ja, jij zal ook een fitnessfanaat zijn) , noemt hij tegelijkertijd zichzelf dom.

Comment

Ik vind het maar domme praat.

Ik denk wel dat iemand met een goed betaalde baan minder snel zijn werk op zou geven voor bodybuildingcarriere dan iemand die niet veel te verliezen heeft natuurlijk.

Maar echt Aso's enzo..vrij lullige knaap die klasgenoot van je
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat een grappige klastgenoot. Sommige mensen hebben het wel is over het waarom, en dat ze zich niet kunnen voorstellen dat je het wilt doen. Maar de meeste hebben er gewoon respect voor.

Comment

Die GosAh moet Ze Muil HouWuh wanT ASO sein hë¨p nIkkes met fitnis! te makuh! hij mot ze muil houwe anders komt ie me fuistuh tegen toch!!!

mzzzszl!!!
                          Groeten

Comment

In het algemeen zijn fitnessers domme kinderen.
                            Je zal echter versteld staan van de kennis die de profs hebben.

GeneralIX is daarentegen weer een fitnesser: echt een zwart gat vwb IQ.

Zullen we die klasgenoot van jou es opzoeken? Dan beuken we hem.

Ik ben het eens met je stelling.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

jaloersheid is een bochel. tevens een wortel van veel kwaad.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X