winderigheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winderigheid

hey hallo iedereen , misschien een beetje rare topic maar ik wil toch even een serieus antwoord!

ik heb best veel last van krampen en moet vaak enorm veel scheten laten( sorry hoor) , hebben jullie dit ook? zo ja ,, komt dit dan door de voeding en of eiwitshakes ofzo? is er iets aan te doen? ik kan niet overal en altijd maar scheten gaan laten , en in dit geval krijg ik echt last van pijnlijke krampen in de onderbuik , ,.....tot ik weer een scheet laat zegmaar.

Als ik elke dag whey shakes neem heb ik daar ook onwijs last van. Mijn vriendin loopt dan ook te klagen..
    Heb je weer zo'n shakie gebruikt zegt ze dan! Ze stinken echt onwijs. Weet niet wat je daar tegen moet doen!

Comment

oké cool man , ben ik dus niet de enige. ik was bijna naar de huisarts gegaan. , ik dacht ff dat ik rot van binnen was!! m,n kat heeft er zelfs last van.

Comment

Een hogere consumtie van eiwitten kan winderigheid veroorzaken.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Winderigheid bij bb komt vaak door eiwitbronnen. Mensen die lactose slecht kunnen verdragen kunnen vaak last krijgen van winderigheid en/of constipatie (verstopping) doordat het stofje niet goed verwerkt kan worden in de darmen. Het komt veel voor in bepaalde eiwitbronnen met de nadruk op zuivel zoals bijvoorbeeld melk. (Heb er zelf ook last van gehad dus vandaar)

Dus de vraag is vooral, hoeveel eiwitten krijg je binnen? (En is dit in verhouding met je behoefte?) Drink je veel melk? Ben je net overgestapt naar een andere whey, of net begonnen met whey (eventueel na langere periode)
          Ben je lactosegevoelig? Varieer je voldoende met eiwitbronnen? (dus je niet beperken tot 1 bepaalde product of productgroep)
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
            oké cool man , ben ik dus niet de enige. ik was bijna naar de huisarts gegaan. , ik dacht ff dat ik rot van binnen was!! m,n kat heeft er zelfs last van.
            Je bent niet de enige hoor haha

Comment

Proberen van je eiwitten te combineren met granen of op korte tijd na elkaar te consumeren.

Comment

gewoon lekker laten gaan . iedereen die hoog in de eiwitten zit heeft daar last van

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                  gewoon lekker laten gaan . iedereen die hoog in de eiwitten zit heeft daar last van
                  Idd, ga soms kapot van me eigen stank !
                  Mind is everything.

Comment

YouTube - Manswers How Can you save someone with your farts?
                    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                    Go heavy or go home!

Comment

Ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vind.

Misschien moet je deflatine eens proberen? volgens mij is dat toch tegen winderigheid!?

Heb er geen ervaring mee maar je kan het altijd proberen.

Comment

verse ananas werklt toch ook tegen zuivel scheten?

ik moet wel zeggen, dat af en toe met vrienden het wel leuk is om ze te vergassen. Maar over het algemeen is het erg vervelend.
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post

ik moet wel zeggen, dat af en toe met vrienden het wel leuk is om ze te vergassen. Maar over het algemeen is het erg vervelend.
                          HAHAHA xD.

OT: Ik heb er ook last van.. maar ik heb het altijd al gehad en niet perse door eiwitverhoging.

Comment

Originally posted by Revius View Post

daar heb je zeker gelijk in , kan af en toe best wel lachen zijn maar ik zit gisteren dus bij een chickie thuis en zit het maar op te houden joh , met als gevolg echt gruwelijke krampen in m,n pens. ik kan dan ook niet echt lekker m,n gang gaan.

maar deflatine dus , zal eens checken!

Comment

Ik zou sowieso eerst beetje ananas proberen voordat je er een geneesmiddel of iets voor gebruikt.
                              Deflatine is een Rennie achtig iets toch?
                              Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X