winderigheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Miss is dit iets om te proberen =

Koolhydraten en eiwitten gescheiden consumeren. Voor de vertering van voedingsstoffen zet het lichaam verschillende enzymen in. Het lichaam heeft moeite om meerdere enzymen gelijktijdig in te zetten. Hierdoor kan het voedsel gaan 'rotten', met als gevolg: opgeblazen gevoel, boeren, winderigheid, soms diarree.

Dus probeer eens een tijdje shakes met water ipv melk.

Succes!!!

Comment

Originally posted by angie008 View Post
      Miss is dit iets om te proberen =

Koolhydraten en eiwitten gescheiden consumeren. Voor de vertering van voedingsstoffen zet het lichaam verschillende enzymen in. Het lichaam heeft moeite om meerdere enzymen gelijktijdig in te zetten. Hierdoor kan het voedsel gaan 'rotten', met als gevolg: opgeblazen gevoel, boeren, winderigheid, soms diarree.

Dus probeer eens een tijdje shakes met water ipv melk.

Succes!!!
      wie zegt dan dat ik m,n shakes met melk neem? ik neem vanaf het begin dat ik train eigenlijk m,n shakes al met water , omdat de informatie over het vetragen van opname eiwitten heel erg serieus nam. melk drink ik op andere momenten van de dag.

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ik zou sowieso eerst beetje ananas proberen voordat je er een geneesmiddel of iets voor gebruikt.
        Deflatine is een Rennie achtig iets toch?
        ik zal ff een paar keer ananas comsumeren , kijken of dat helpt.

thanx voor de info , ik laat het je weten! doe je zelf ook aan anaalnas

Comment

ananas!!!!

Comment

haha, zeker dat je dat expres zo typte.
            Toen ik ananas at had ik geen last meer van winden, heb het ook door advies van iemand gedaan.
            Groeten

Comment

Originally posted by mastervinz View Post
              wie zegt dan dat ik m,n shakes met melk neem? ik neem vanaf het begin dat ik train eigenlijk m,n shakes al met water , omdat de informatie over het vetragen van opname eiwitten heel erg serieus nam. melk drink ik op andere momenten van de dag.

Ow ok....dus je doet al je koolhydraten en eiwitten scheiden. Wist ik natuurlijk ook niet. Succes met je ananas!!!

Comment

Dat van die ananas had ik nog nooit gehoord wel van droog beschuit helpt ook zeker tegen diarree.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X