kwark PR

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Haha stelletje vreetzakken ik eet omdat ik ervan geniet dus doe mij maar me 10 minuten met me nootjes en kwark eetwetstrijden ben ik beetje overheen gegroeid :P. Na twix spekkies kauwgomballen rookworsten chocoladerepen en alles te hebben gehad ;d.

Comment

• 25 seconden flat
      biogarde magere kwark
      Albert heyn
      500 kg
      10 gr ew/3 gr carbs per 100 gram kwark

Naturel ofcourse.

Filmpje heb ik niet, gewoon net ff de tijd gecheckt hoe lang het me kost als ik een beetje mn best doe. Als niemand me gelooft, jammer dan. Ik out-eat jullie madderfackers allemaal al

Edit: @ gameface: zie hier
      Ohwja Richelle1989 van dbb is mn getuige btw
      Last edited by Leo1988; 13-03-2010, 05:20.
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• jah 24 seconde doe ik er ook over dan ng uitlepelen :P

Comment

• haha ja dat uitlepelen is stuk belangrijker, enem.. omdat dit te dicht op elkaar zit 2 bakken gaan doen?
          of weegschaal pakken en kijken wie als eerst 500g uit een bak leeggegeten heeft xD
          enem... leo 24sec lijkt me echt bizzar om op youtube te zetten xD
          Calisthenics / Street workout

Comment

• gister geen tijd gehad kwark te halen jammer zeg...
            Groeten

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
              jah 24 seconde doe ik er ook over dan ng uitlepelen :P
              Ja bak was gewoon clean. Dat uitlepelen kostte me ook nog is de laatste 8 seconden ofzo

Originally posted by IJsBlok View Post
              enem... leo 24sec lijkt me echt bizzar om op youtube te zetten xD
              25s heh En ik heb geen vilmpje ervan. Ik heb ook niet de behoefte om als een kwark-vretende kenkermongool op het internet te staan

Misschien dat ik mn mening herzie en binnenkort eens een vilmpje maak voor mezelf en het dan in een vlaag van verstandsverbijstering op internet zet
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
                25 seconden flat
                biogarde magere kwark
                Albert heyn
                500 kg
                10 gr ew/3 gr carbs per 100 gram kwark

Naturel ofcourse.

Filmpje heb ik niet, gewoon net ff de tijd gecheckt hoe lang het me kost als ik een beetje mn best doe. Als niemand me gelooft, jammer dan. Ik out-eat jullie madderfackers allemaal al

Edit: @ gameface: zie hier
                Ohwja Richelle1989 van dbb is mn getuige btw
                ik geloof je bro, deze mongool gaat hem wel ff uploaden :P leuke motivatie voor mensen die geen kwark lusten

Comment

• alsjeblieft wacko's =D

YouTube - kwark

Comment

• wie is hier nu de wacko? dat je possel zijn filmpje bekeken hebt beoordelen

wat zijn eigenlijk wacko's?
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• dat niemand nog op het idee is gekomen om het gewoon naar binnen te schuiven? ik heb nu geen camera, mischien in het weekend maar eens proberen.

Comment

• posseltje lijkt op edwin van der sar en heb een dikke krop in zn keel. (zag ik effe tussendoor)
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• :P hehe ik ben alleen nu wat haar kwijt . haha . jah die adamsappel is soms best kut.. wel uber mannelijk

Comment

• ff een vraagje, weet iemand hoe duur kwark ongeveer bij de aldi is?

Comment

• 70 cent 10 gram eiwitten per 100gr
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• ok thanks

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X