Geld van geld maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mindgamer View Post
    Ik lijd niet aan ziektes, maar aan het en door het leven. Werkelijk, ik ben niet ziek, dat zei ik alleen maar in de hoop speciale tips voor meer spiergroei te krijgen

En verpest ik het forum echt? Jemig, dit forum betreft duidelijk geen DBB karakter
    Haha, jij vraagt gewoon om haat.
    Groeten

Comment

Ik lijd niet aan ziektes, maar aan het en door het leven. Werkelijk, ik ben niet ziek, dat zei ik alleen maar in de hoop speciale tips voor meer spiergroei te krijgen

En verpest ik het forum echt? Jemig, dit forum betreft duidelijk geen DBB karakter
      Het probleem is dat wanneer de politie later je pc onderzoek (grote kans hierop), bodynet met jou in verband kan gebracht worden.
      @ ketIF

Comment

Hmm, je kunt van die speciale kant en klare hokken kopen waar je veel planten in kunt doen. Daar zat ik altijd al aan te denken om dit aan te schaffen...
        Nog veel goedkoper is zelf maken. En stelt geen zak voor, wanden afwerken met wit zwart wit folie... Voordeel , je zit niet aan maten gebonden. Kant en klaar kastje gaat geen moer in... Als je zoiets opzet, doe het dan in 1 keer goed.. Schakelkasten, CO2 inject, Pompen,2 drips per plant, slakkenhuis ventilator in kist met act koolstof, tafels maak je zelf... Bakken van n meter er op met uitloop en smal regengootje er onder voor de afvoer van de gebruikte voeding.. Helaas kunnen ze je lampen vanuit de lucht zien met infra rood vanuit n heli, en met warmte meters.. Energie rekening gewoon betalen.... Kwak alles op steenwol, met chemo (zuren) voeding en klaar is de ruimte... Ben je klaar? Bel de politie, die ruimen het voor je op...

Comment

Mja, zo simpel kan het gaan, maar nee. Als ik dit echt zou doen, zou ik het in een kas gaan kweken. Dan worden het namelijk hele grote bomen, en dat is gewoon vet om te zien.

Comment

Gelezen zeker in het plaatselijke suffertje? In n kas groter zijn dan in de volle ruimte? Het is mij duidelijk dat jij er nooit aan moet beginnen... Je weet er geen reet van af.. Je verteld dit tegen iemand die er 8 jaar mee bezig is geweest, en er 16000 had staan.. Druiloor... Dit kon je weten, heb het ooit ook op site verteld...

Comment

Nee, ho eens even! Ik heb kaswiet planten gezien bij een boer en dat waren toch echt bomen. Het gaat mij niet om de winst, maar meer om het feit dat ik dan eindelijk iets heb waarmee ik kan knuffelen, namelijk een grote wiet boom!!

Comment

Wtf... Vriend ik weet niet maar ik heb ook buitenwietplanten gezien waar je U tegen zegt... Of die plant groot word ligt aan ligt echt niet aan of die nou in een kas staat of niet..

Comment

Daar heb je inderdaad gelijk in. Vind een kas alleen zoveel makkelijker dan lampen/folie/filters/ en nog jouw liefde..

Comment

Nee, ho eens even! Ik heb kaswiet planten gezien bij een boer en dat waren toch echt bomen. Het gaat mij niet om de winst, maar meer om het feit dat ik dan eindelijk iets heb waarmee ik kan knuffelen, namelijk een grote wiet boom!!
                    N boer die het jou laat zien? Gebruikt zn grijze massa, nog minder dan jij Denk eens na, welke soort stond daar (mannelijk,vrouwelijk)? De moeder van mn moeders moeder had gelijk, het heeft geen zin om met jou in discussie te gaan.. Knuffelen met n boom.. Ik heb er geen woorden meer voor.. Dorpsgek

Comment

(K)

Over onze sport kunnen we nog wel serieus praten toch?

Comment

(K)

Jawel.....

Comment

Doe jij nog wel aan sport?
                          Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                            Doe jij nog wel aan sport?
                            Ja. Als het geen vakantie is en de sportschool is open, dan fiets ik elke werkdag, ik volg een fullbodyschema voor 2x in de week, twee keer in de week doe ik HIIT op de crosstrainer en verder loop ik veel. Dus ja, ik doe wel aan beweging

Comment

je hebt velden met "wiet planten" die niets opleveren. meestal mannetjes oid. kunnen inderdaad vrij grote rakkers worden.. alleen als je pro kweekt zullen ze echt niet onwijs groot worden.. zodra er toppen opzitten oogst je de boel. .(zodra er witte haartjes opkomen is de tijd bijna rijp meen ik, en moetne ze alleen bruin worden)

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                je hebt velden met "wiet planten" die niets opleveren. meestal mannetjes oid. kunnen inderdaad vrij grote rakkers worden.. alleen als je pro kweekt zullen ze echt niet onwijs groot worden.. zodra er toppen opzitten oogst je de boel. .(zodra er witte haartjes opkomen is de tijd bijna rijp meen ik, en moetne ze alleen bruin worden)
                                Yep, als de bruining sneller gaat dan er witte delen bijgroeien...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X