Geloof jij in een ban voor mindgamert?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ben je toevallig Marky van dbb, die heeft ook van die rare gedachtedwalingen
    Groeten

Comment

Mind is everything.

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ben je toevallig Marky van dbb, die heeft ook van die rare gedachtedwalingen
        Nope, Marky is een vriend van mij, maar wij zijn toch wel behoorlijke tegenpolen van elkaar. Hij tript wat vaker, ik heb dat al langer dan een jaar niet meer gedaan wegens een traumatische ervaring. Binnenkort weer Mescaline, maar eerst op de kut

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
          Vandaag nog gewichten getild/getrokken en een HIIT sessie gedaan op de crosstrainer. Ja, ik hou van sporten en ik doe het ook, dus ik mag mezelf wel een sportman noemen.
          Zei ik ook, dan heb ik er geen moeite mee... Mescaline? Mexicaanse Cactus Peyote bollen, troep! Niets geleerd van de GHB?

Comment

Nope, Marky is een vriend van mij, maar wij zijn toch wel behoorlijke tegenpolen van elkaar. Hij tript wat vaker, ik heb dat al langer dan een jaar niet meer gedaan wegens een traumatische ervaring. Binnenkort weer Mescaline, maar eerst op de kut
            Ik betwijfel het of het een vriend van je is
            Groeten

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Zei ik ook, dan heb ik er geen moeite mee... Mescaline? Mexicaanse Cactus Peyote bollen, troep! Niets geleerd van de GHB?
              Nope, ook niet van de Ayahuasca. Daarom vind ik mezelf niet echt slim en erg hardleers.

Comment

Ik betwijfel het of het een vriend van je is
                Naja, hij was ooit bereidt mij heroïne op te sturen over de post. Dus ja, ik zie het wel als een vriend.

Comment

Wat een kinderachtig gedoe hier. Al die over sensibele mensen hier op het forum. Volgens mij kunnen jullie niks hebben en snel geirriteerd raken. Heb het met name over de gene die een ban vraagt.

Ik vind dat je gewoon over alles moet kunnen praten. Ook over een senario, wat zou je doen, als je een vrouw had en die had 40 mannen zitten pijpen. Rare vraag, maar is het zo erg? klik gewoon het topic weg, als je het niet wilt lezen, zo makkelijk is het. Het staat nota bene in "Van alles en nog wat... (Off-Topic) Hier kun je dingen kwijt die niet over bodybuilding/fitness gaan."

Oh en waarschijnlijk krijg ik nu kinderachtige antwoorden op mijn reactie. Ik zou wel met mijn "piemel moeten gaan spelen, in plaats van reageren hierop" of "ik heb zware problemen en moet hulp zoeken" of " ik ben het homo-vriendje van mindgamer". Ben benieuwd.

Ik vind het nog niet eens zo erg dat mensen zeggen, dat ze iets een rare vraag vinden. Maar om dan constant van die beledigende en domme opmerkingen tegen iemand te maken, die nergens opslaan, gaat mij iets te ver.

Comment

Nope, ook niet van de Ayahuasca. Daarom vind ik mezelf niet echt slim en erg hardleers.
                    Hardleers ja. Als je sport en dat blijft doen, slim. Nee.... Jongen hoor eens, je hebt n topic dat je vlees niet meer wilt eten en vraagt of vlees wel goed voor je is... Waarom flikker je nou in hemelsnaam zulke teringzooi in je lichaam? Je sport voor niets op deze manier.. Iemand die heroine wil opsturen is geen vriend, maar n mede gebruiker.. N echte vriend, zal proberen jou van die rotzooi af te helpen en eraf te houden... Geloof in jezelf, niet in de piepeltjes om je heen.... Kun je er echt niet afblijven, vraag om hulp. Die mensen zijn er WEL voor JOU....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Hardleers ja. Als je sport en dat blijft doen, slim. Nee...
                      Psychedelica 1x in het jaar schijnt niet veel aan te richten aan jouw lichaam. Dan praten we alleen over psychedelische middelen.

Jongen hoor eens, je hebt n topic dat je vlees niet meer wilt eten en vraagt of vlees wel goed voor je is... Waarom flikker je nou in hemelsnaam zulke teringzooi in je lichaam?
                      Toen ik veelal experimenteerde met roesmiddelen, deed ik nog niet serieus aan sport. Nu ben ik veel meer bezig met mijn gezondheid en ook met sport. Je moet geestelijk scherp zijn, wil je veilig aan krachttraining kunnen doen. Nogmaals: wat ik gebruik en hoe vaak ik dat gebruik, schijnt niet heel veel aan te richten. Middelen zoals GHB kunnen dat echter wel doen, en dat ik dat laatst had gebruik was echter heel erg dom, stom en zeldzaam. Heb daar zeker wel van geleerd. Roken doe ik trouwens niet, ik drink het of ik eet het, en dan praten we dus over Mescaline, ayahuasca, spacecake of LSD, en dan ook nog 1x in het jaar. Het zijn diepgaande trips, en ik vind dat iedereen zoiets een keer mee moet maken. Menig mens komt niet verder dan een mystieke ervaring met seks...

Je sport voor niets op deze manier.. Iemand die heroine wil opsturen is geen vriend, maar n mede gebruiker.. N echte vriend, zal proberen jou van die rotzooi af te helpen en eraf te houden...
                      Mwa, het was ook sarcastisch bedoelt, maar ik probeerde iemand ervan te overtuigen dat ik Marky niet was.
                      Een echte vriend doet wat hij kan doen om je behoeften te vullen als je daar om vraagt.

Geloof in jezelf, niet in de piepeltjes om je heen.... Kun je er echt niet afblijven, vraag om hulp. Die mensen zijn er WEL voor JOU....
                      Mijn omgeving is al anti-drugs, en mijn drugsvrienden had ik langer dan een jaar geleden al van me verwijderd. Dat waren dan ook nog eens hele negatieve mensen..

Comment

Mwa, het was ook sarcastisch bedoelt, maar ik probeerde iemand ervan te overtuigen dat ik Marky niet was.
                        Een echte vriend doet wat hij kan doen om je behoeften te vullen als je daar om vraagt.
                        Toch horen je vrienden je bij dit soort dingen je in bescherming te nemen.
                        Groeten

Comment

Vind ik ook.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                            Vind ik ook.
                            Ik ook nog steeds...

Comment

Als je elkaar goed kent en je belooft zelf zoiets maar 1x te geven aan je maat, dan kan er voor jou weinig mis gaan. Ook hij moet verantwoordelijkheid nemen. Maar ja, wat nou als het leven wat moeilijker wordt en hij kent het karakter van Horse een beetje. Dan gaat het leven al moeilijk en moet je ook nog eens vechten tegen verlangens.
                              Dit is een moeilijk onderwerp, maar ik ben bereid om na veel denktijd, analyse, kennis van zijn hele wezen en leefomgeving en onder bepaalde voorwaarden, een maat heroïne te verschaffen. Ik heb dit trouwens nooit gebruikt en ben het ook niet van plan.

Comment

Als je elkaar goed kent en je belooft zelf zoiets maar 1x te geven aan je maat, dan kan er voor jou weinig mis gaan. Ook hij moet verantwoordelijkheid nemen. Maar ja, wat nou als het leven wat moeilijker wordt en hij kent het karakter van Horse een beetje. Dan gaat het leven al moeilijk en moet je ook nog eens vechten tegen verlangens.
                                Dit is een moeilijk onderwerp, maar ik ben bereid om na veel denktijd, analyse, kennis van zijn hele wezen en leefomgeving en onder bepaalde voorwaarden, een maat heroïne te verschaffen. Ik heb dit trouwens nooit gebruikt en ben het ook niet van plan.
                                Ik vind iemand met jou gedachtengang en hoe je tegen dingen aankijkt erg labiel. Wanneer er bij jou thuis heroine zou liggen is de drempel om dit te nemen in jou situatie zo genomen, en ik kan je verzekeren dat je dan echt niet meer kan praten over een trip die iedereen meegemaakt moet hebben.
                                Ga je nou gewoon meer in je sport verdiepen mocht je dat interesseren en distangieer je van drugs die je geestelijk kapot maken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X