Ben je toevallig Marky van dbb, die heeft ook van die rare gedachtedwalingen
Geloof jij in een ban voor mindgamert?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Revius View PostBen je toevallig Marky van dbb, die heeft ook van die rare gedachtedwalingen
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostVandaag nog gewichten getild/getrokken en een HIIT sessie gedaan op de crosstrainer. Ja, ik hou van sporten en ik doe het ook, dus ik mag mezelf wel een sportman noemen.
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostNope, Marky is een vriend van mij, maar wij zijn toch wel behoorlijke tegenpolen van elkaar. Hij tript wat vaker, ik heb dat al langer dan een jaar niet meer gedaan wegens een traumatische ervaring. Binnenkort weer Mescaline, maar eerst op de kutGroeten
Comment
-
-
Wat een kinderachtig gedoe hier. Al die over sensibele mensen hier op het forum. Volgens mij kunnen jullie niks hebben en snel geirriteerd raken. Heb het met name over de gene die een ban vraagt.
Ik vind dat je gewoon over alles moet kunnen praten. Ook over een senario, wat zou je doen, als je een vrouw had en die had 40 mannen zitten pijpen. Rare vraag, maar is het zo erg? klik gewoon het topic weg, als je het niet wilt lezen, zo makkelijk is het. Het staat nota bene in "Van alles en nog wat... (Off-Topic) Hier kun je dingen kwijt die niet over bodybuilding/fitness gaan."
Oh en waarschijnlijk krijg ik nu kinderachtige antwoorden op mijn reactie. Ik zou wel met mijn "piemel moeten gaan spelen, in plaats van reageren hierop" of "ik heb zware problemen en moet hulp zoeken" of " ik ben het homo-vriendje van mindgamer". Ben benieuwd.
Ik vind het nog niet eens zo erg dat mensen zeggen, dat ze iets een rare vraag vinden. Maar om dan constant van die beledigende en domme opmerkingen tegen iemand te maken, die nergens opslaan, gaat mij iets te ver.
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostNope, ook niet van de Ayahuasca. Daarom vind ik mezelf niet echt slim en erg hardleers.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHardleers ja. Als je sport en dat blijft doen, slim. Nee...
Jongen hoor eens, je hebt n topic dat je vlees niet meer wilt eten en vraagt of vlees wel goed voor je is... Waarom flikker je nou in hemelsnaam zulke teringzooi in je lichaam?
Je sport voor niets op deze manier.. Iemand die heroine wil opsturen is geen vriend, maar n mede gebruiker.. N echte vriend, zal proberen jou van die rotzooi af te helpen en eraf te houden...
Een echte vriend doet wat hij kan doen om je behoeften te vullen als je daar om vraagt.
Geloof in jezelf, niet in de piepeltjes om je heen.... Kun je er echt niet afblijven, vraag om hulp. Die mensen zijn er WEL voor JOU....
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostMwa, het was ook sarcastisch bedoelt, maar ik probeerde iemand ervan te overtuigen dat ik Marky niet was.
Een echte vriend doet wat hij kan doen om je behoeften te vullen als je daar om vraagt.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostToch horen je vrienden je bij dit soort dingen je in bescherming te nemen.
Dit is een moeilijk onderwerp, maar ik ben bereid om na veel denktijd, analyse, kennis van zijn hele wezen en leefomgeving en onder bepaalde voorwaarden, een maat heroïne te verschaffen. Ik heb dit trouwens nooit gebruikt en ben het ook niet van plan.
Comment
-
Originally posted by Mindgamer View PostAls je elkaar goed kent en je belooft zelf zoiets maar 1x te geven aan je maat, dan kan er voor jou weinig mis gaan. Ook hij moet verantwoordelijkheid nemen. Maar ja, wat nou als het leven wat moeilijker wordt en hij kent het karakter van Horse een beetje. Dan gaat het leven al moeilijk en moet je ook nog eens vechten tegen verlangens.
Dit is een moeilijk onderwerp, maar ik ben bereid om na veel denktijd, analyse, kennis van zijn hele wezen en leefomgeving en onder bepaalde voorwaarden, een maat heroïne te verschaffen. Ik heb dit trouwens nooit gebruikt en ben het ook niet van plan.
Ga je nou gewoon meer in je sport verdiepen mocht je dat interesseren en distangieer je van drugs die je geestelijk kapot maken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment