Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
geen leven? Hoe bedoel je.. 16 jaar je zit in de bloei van je leven en je zegt dat je geen leven hebt.. ben benieuwd wat er van je terecht kom als je 20 ofzo bent
Je moet me niet al te serieus nemen.
Dumbells build a bigger chest Barbells build a bigger ego
1. Redelijk rustig op de weg;
2. Spitsstrook open;
3. Mensen die daadwerkelijk van de spitsstrook gebruik maken (op 1 flapdrol na, waardoor ik mijzelf genoodzaakt zag de auto op de middenbaan en die op de linkerbaan in te halen via de spitsstrook... had ook wel af kunnen remmen, maar dat is ook zo jammer);
4. Geen politie op de weg (hoewel die ene Volvo wel enigszins verdacht was, maar gelukkig toch ergens de snelweg af ging);
met als gevolg dat ik lekker heb kunnen doorrijden zonder mijn rijbewijs kwijt te raken (wat wel het geval was geweest bij gebrek aan punt 4).
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment