Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lijkt me logisch, hebben we vorige week hier op werk verzonnen. Het ging zo:
Linda (was even in gedachte verzonken, en ging toen hardop nadenken), tegen niemand in het bijzonder: Hoe zou de vrouwelijke variant van swaffelen heten? Dus met je tieten?
Twee collegae die tegenover me zitten kijken me eerst verbaasd aan. Vervolgens gaan ze druk aan de slag met hun toetsenbord.
Collega 1: Op google kan ik niks vinden.
Collega 2: Nee, wel dat anderen zich hetzelfde afvragen maar geen antwoord.
Collega 1: Volgens mij heet swaffelen swaffelen, omdat de actie klinkt als swaffelen.
Linda: Hé, daar had je bij Latijn een woord voor, voor dat stijlfiguur. Wanneer het woord het geluid nabootst. Is ook het geval bij murmure.
Collega 1 en 2 kijken me raar aan.
Linda: Ja, is echt. Wacht, ik zoek het op.
Aanval op toetsenbord.
Linda: Crap, ik kan het niet vinden, maar het bestaat echt. Anyway, hoe noem je swaffelen met je tieten nou?
Collega 1: Bestaat geen woord voor, maar ik vind flobbelen wel een mooie.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment