Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
jij hebt zwemmen. niet zo afgunstig doen. misschien wilt hij wel zwemmen en geven ze dat daar niet en moet hij het doen met dat gare tennis. je weet het niet...
Ja dat heb ik ja
CIOS hea
maar heb er wel voor gekozen maar heb er achteraf toch spijt van...
je kon 2 dingen kiezen en ik heb fitness en tennis leraar A gedaan.
zwemmen heb ik morgen weer maar dan eigen vaardigheid je kan het ook als zwemleraar kiezen maar gewoon zwemmen moet je doen.
andere dingen die je kan doen is voetbal, hockey, judo, aangepaste sporten, verlengde schooldag, tennis eigen vaardigheid, buitensport en zal nog wel wat dingen vergeten zijn.
verplichtingen in het 1ste jaar: voetbal, judo, turnen, basketbal, vollybal, softbal, zwemmen en atletiek
verplichtingen in 2de jaar: praktijk uithoudingsvermogen, racketsport, zwemmen en dansen
Maar jij zit toch ook nog gewoon in je 1e jaar? Want dan is dat bij mij wel anders. Wij hebben gewoon vaste vakken. Valt weinig over te kiezen. Misschien dat ik in volgende jaren misschien vakkeuzes krijg, maar dat weet ik niet.
Maar jij zit toch ook nog gewoon in je 1e jaar? Want dan is dat bij mij wel anders. Wij hebben gewoon vaste vakken. Valt weinig over te kiezen. Misschien dat ik in volgende jaren misschien vakkeuzes krijg, maar dat weet ik niet.
nee ik zit in de 2de in 1ste waren het allemaal verplichte vakken
even doorspoelen naar het commentaar.
Ik kwam niet meer bij in ieder geval
hahaha, wat is die gordon toch een varken hé.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Comment