Ik houd van:

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Shredmaster View Post
    ik houd van filmpjes uit den ouden doosch:

YouTube - Dutch Idols 4 Dordrecht audities : Foroogh

even doorspoelen naar het commentaar.
    Ik kwam niet meer bij in ieder geval
    haha leuk om de dag mee te beginnen daar hou ik ook van

kom op viel best mee hoe excessief hij reageerde, want dit was echt heeeeel slecht!
    Calisthenics / Street workout

Comment

• AUTORIJDEN!!! Echt super vet man. Daarnet weer een les gehad. Krijg gewoon een big smile op me face. Mag ook in een bmw lesauto rijden dusja, dat geeft natuurlijk ook wel een kick.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Ik hou van Falstyr
        Ik heb nog nooit zo veel verschilene bs gehoord

Comment

• en toch heb ik, en iedereen die ik in persoon help, meer resultaat behaald dan jij. I love it

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
            en toch heb ik, en iedereen die ik in persoon help, meer resultaat behaald dan jij. I love it
            Sorry maa rik ga harder daniedereen hier op het forum op dit moment.
            EN dat zal je trug zien over een week of 20

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
              Sorry maa rik ga harder daniedereen hier op het forum op dit moment.
              EN dat zal je trug zien over een week of 20
              Wat is dit nou weer voor opmerking... je kent de helft van het forum niet + met wie vergelijk je je?
              Groeten

Comment

• lol dan heb je nog een flinke inhaalslag te maken.
                1. je moet dan 1% vet per week gaan verliezen wil je mijn tempo bij houden
                2. je moet nog zo'n 30kg vet vrije massa zien te kweken in die 20 weken
                3. je moet nog een 40-70kg op de alle 3 de grote oefeningen bij plakken in die 20 weken
                succes

Comment

• Ik houd van kibbelende mannen die elkaar proberen af te troeven. Vooral wanneer het eindigt in niet op elkaar kinderfeestje mogen komen.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                    lol dan heb je nog een flinke inhaalslag te maken.
                    1. je moet dan 1% vet per week gaan verliezen wil je mijn tempo bij houden
                    2. je moet nog zo'n 30kg vet vrije massa zien te kweken in die 20 weken
                    3. je moet nog een 40-70kg op de alle 3 de grote oefeningen bij plakken in die 20 weken
                    succes
                    Sory maar alsik bij mijn lente 30kg meer vvm heb kan ik aan pro wedstrijden gaan mee doen, teminste alsik dan wel die extra massa weet te behouden naar een % of 4 toe. Ik denk dus dat weinig mesnen dat gaan halen met mijn lengte ook met aas gebruik. Falstyr post een een foto van je fysiek, ik ben namelijk diep onder de indruk van jou'n stats

Comment

• Je bent maar 6cm kleiner dan mij, niet zo overdrijven

Originally posted by Pinada View Post
                      Ik houd van kibbelende mannen die elkaar proberen af te troeven. Vooral wanneer het eindigt in niet op elkaar kinderfeestje mogen komen.
                      jij mag alleen komen als ik een pinata nodig heb :P

Comment

Sory maar alsik bij mijn lente 30kg meer vvm heb kan ik aan pro wedstrijden gaan mee doen, teminste alsik dan wel die extra massa weet te behouden naar een % of 4 toe. Ik denk dus dat weinig mesnen dat gaan halen met mijn lengte ook met aas gebruik. Falstyr post een een foto van je fysiek, ik ben namelijk diep onder de indruk van jou'n stats
                        Jullie schelen niet veel in lengte volgens mij...
                        Groeten

Comment

• Heren, ga lekker via PM of profielberichten battlen, of beter nog, open je eigen topic, kan iedereen meegenieten. Dit hoort niet thuis in dit topic.
                          Last edited by Pinada; 22-01-2010, 07:13.
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Mee eens
                            7cm kan heel erg veel schelen iig, Ik ben dan zelf 120kg, een beetje te veel van het oede als je het mij vraagt.

OT

IK HOU VAN MIJN KATTEN

Comment

Ik hou van Falstyr
                              Ik heb nog nooit zo veel verschilene bs gehoord
                              bs? ik lees hier wel meer bs...en voornamelijk niet van fallus.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                                bs? ik lees hier wel meer bs...en voornamelijk niet van fallus.
                                Volgens mij hadden de betrokkenen hun plasje hierover al gedaan en had ik die heren vriendelijk verzocht weer on topic te gaan, dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat jij er ook nog even je plasje over doet .

Dus vertel: waar houd jij vandaag van DSO? Dat het bijna weekend is? Dat het vrijdag frietdag is? Dat het 22 januari is?

Ik houd vandaag van het gevoel dat het bijna weekend is en dat ik een nieuw klein projectje heb waar ik even los op mag gaan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X