discussie :P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• discussie :P

hey,

ik moet binnekort een discussie houden, ik denk erover na om het over bodybuilde te gaan houde. Hebben jullie nog goede stellingen die ik kan gebruiken in m`n discussie of hebben jullie een betere discussie onderwerp.

mvg

AAS, scoort altijd lekker.

Oh en nog eentje: domme topic op Bodynet moeten worden verboden.
    Kijken wat je klas er van zegt.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Ga het over heel veel eieren eten hebben :P

Comment

Inderdaad, anabolen is een goed onderwerp.
        Wel jezelf even goed inlezen in het onderwerp en vlammen maar
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Bb op jonge leeftijd.....
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

BB voor ouderen.

Comment

Bodybuilding is n heel moeilijk onderwerp hoor.. Moet je veel van weten, en sterk in je schoenen staan...
              Je zal tegen muren aanlopen, van mensen die het beter "denken" te weten.. zoals, voeding, training, rust, spieren, vet, vocht, steroiden, lichaamsgewicht, machines, sportscholen, instructeurs, basis, gevorderd, suplementen, mineralen, schema,s, lichaamsvormen en dan zal je nog het probleem krijgen van onbegrip... als je niet alles weet... Lullen ze je zo klem.. Weet waar je aan begint hoor Pito

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                BB voor ouderen.
                Ohw ja Snuff trainingen

Comment

ik zou kiezen voor BB voor jongeren, hier staat nog veel onduidelijkheid in en meeste denken dat het onder de 18 verboden zou moeten worden of duizend slecht voor je is.

overigens kan je het natuurlijk ook gewoon over AAS hebben of eieren kan je ook uren mee vol lullen (kijk maar hier die mooie discussies)

of als je wilt dat niemand erop reageert want niemand weet het doe je eiwitten in graan producten
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Proberen om bullshit een stukje verder de wereld uit te helpen. Daarmee bedoel ik, uitleggen dat whey geen AS is, dat je geen hartaanval krijgt van meer dan zoveel eieren per week, dat dat niet slecht is voor je cholesterol en dat vetten niet per se zo slecht zijn als iedereen denkt. Dat soort dingen. Tiener bb moet ook wel interessant zijn inderdaad. Maar zou het dan zelf anders doen. Dus gewoon bb in zijn algemeen, maar dan toegepast op jongeren in het bijzonder. Dat is niet precies hetzelfde. Maak er iets moois van.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

BB voor mensen met het syndroom van down.

Comment

Originally posted by pitogek1 View Post
                        hey,

ik moet binnekort een discussie houden, ik denk erover na om het over bodybuilde te gaan houde. Hebben jullie nog goede stellingen die ik kan gebruiken in m`n discussie of hebben jullie een betere discussie onderwerp.

mvg

kijk eens of iemand hier op bodynet bij je uit de buurt komt. Wellicht zou die je kunnen helpen? als je het heel lief vraagt?

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                          BB voor mensen met het syndroom van down.
                          hahaha
                          Groeten

Comment

bedankt voor jullie suggesties, ik moet alleen het discussie inleiden en informatie erover geven verder moet ik de groep aan het praten krijgen maar ik mag mijn eigen mening niet erover geven :P

Comment

Hou het over voeding
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X