Mooiboy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by LittleMofo View Post
    Beste Luppie,

Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Aadprostaat

Het is een vrouw neem ik aan? vind je het wat? Aan jou emoticon te zien geil je er van weg.

Comment

• Idd lol. Terwel ik er heb staan HETRO

Comment

Idd lol. Terwel ik er heb staan HETRO
        een man dus

Comment

• Het begint al te lopen maar verdikke mij ik moet betalen als ik contact wil.
          Beste Luppie,

Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop snel wat van je te horen!

Groetjes,

Chissa22

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooie blonde met grote tieten

Comment

Het begint al te lopen maar verdikke mij ik moet betalen als ik contact wil.
            Beste Luppie,

Groetjes,

Chissa22

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Een mooie blonde met grote tieten

Ik pis hier zowat in mijn broek

Staat dat in haar bericht? Of zeg jij dat naar aanleiding van een foto van haar?
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Foto, teminste denk je dat het fake is ?

Comment

Foto, teminste denk je dat het fake is ?

Geen flauw idee. Maar ik moest er hard om lachen in ieder geval.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• De broer, van Aadprostaat... Maar vreemd hoor ik was lid, en betaalde niets, alleen inschrijfgeld...1x

Comment

• Hahaha ik anders ook wel, maar hou wel van tieten kan er niets aan doen valt gewoon altijd erg op .

Comment

• Open een log in de Off-topic sectie!
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                        Open een log in de Off-topic sectie!

Hahaha, het 'LittleMofo's relatieplanet avonturen'-log...

Ik ben voor!

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                          Open een log in de Off-topic sectie!
                          Ja het topic dumbells en barbells begint daar aardig op te lijken.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik sta achter het voor zijn...

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                              Ik sta achter het voor zijn...
                              humor! Heerlijk.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• 3 jaar is ook erg lang... ik dacht dat ik lang vrijgezel was met m'n 2 en half jaar. Hoe vaak sport je dan? Elke dag ofzo?

x
                                Sanne

Weer een knap bondje, damn en heb er niets aan verdikkemij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X