Stijlvolle strakke shirts

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stijlvolle strakke shirts

Hi,

De zomer komt er weer aan (geloof het of niet ), en heeft er iemand een tip voor mooie stijlvolle strakke bovenkleding: shirts/polo's/etc (katoen/elasteen) waar lichaamsconturen mooi tot uiting komen?

Stijlvol hoeft niet perse in te houden 'merk' of 'duur' (kan natuurlijk wel), maar gewoon wat er chique uit ziet, dus (extra) netjes/appart afgewerkt, mooie knoopjes etc.

Any suggestions?

Alvast bedankt,

Jos

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...2-mooiboy.html
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

geen shirt

Comment

Gewoon zo'n strak wit hemt kopen, dingen kosten niets.

Comment

Strak en stijlvol gaat niet samen, mooiiboii's.

U heeft twee keuzes:

I) Het zit strak, dan is het te gay voor woorden. En hoor je thuis op het kamp. Of in Eindhovuhh. Want dat is in feite gewoon een woonwagenkamp zonder wielen, en iets groter dan Vinkenslag. Of dat kamp van coco De Pina in Helmond. Ergo, strakke shirts zijn lillik en voor kampertjes met omhoog staand lang haar met gel er in en een zonnebril er in. Met bewerkte wenkbrauwen.

II) Het is stijlvol, en dan zit het niet strak.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Comment

Als je eeen vette pens heb is strak idd niet stijlvol

toen ik 70kg woog ofzo, deze dingen kosten niets bij de zeeman
                Last edited by LittleMofo; 19-01-2010, 10:28.

Comment

Je snapt dat de foto meer mijn betoog, dan het jouwe, onderbouwt?
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

geenstijl.nl

Zorg gewoon dat je net zo hard traint totdat je gewone shirt strak zit, ontzettende guido die je bent!
                    Last edited by peso; 19-01-2010, 10:39.
                    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

lol
                      Gewoon een semi-strak t-shirt met los open hemd er over. 3-kwarts broek en wat slippers :P

hoe fout wil je het hebben

Comment

Ik zit anders al klem onder mijn bureau, door die beschrijving van je.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                          Ja die beschrijving hoort meer in de 18+ topic thuis

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Tja...met dat soort kleding kom je thuis als je een vrouw vraagt om kleding voor je te gaan shoppen. Heb het alleen die zomer gedragen en daarna niet meer :P

Comment

Wat een held.
                              Koop een trainingsbroek en een zwart strak hemd.
                              Een grote bek erbij en je balletjes laten zien in je danspasjes, gegarandeerd een meisjes aan de haak.
                              Fouter kan niet.

ps. een hemd in de sportschool.. is dat enorm fout? traint heerlijk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X