doping voor voetbal,,

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• doping voor voetbal,,

Hallo jongens!, ik ben op zoek naar iemand, die mij uit kan leggen of er pillen zijn, en welke pillen er zijn, die je helpen om meer conditie shots te krijgen tijdens je voetbal wetstrijd.

Ik probeer al tijdje in het A1 te komen, maar me conditie wil maar niet , dus van mij de vraag, of jullie mij misschien zouden kunnen helpen voor een manier, pil, anabole, noem maar op, welke ik aan zou moeten schaffen.

Alvast bedankt!

Btw ik weet niet of ik goed zit hier:$, maar kon nog niet posten op andere topic's dus dacht probeer het hier maar even!

Ow jonge, ga toch lekker weg

Comment

lol eerst maaar eens voorstellen
      bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Deef17 View Post
        Hallo jongens!, ik ben op zoek naar iemand, die mij uit kan leggen of er pillen zijn, en welke pillen er zijn, die je helpen om meer conditie shots te krijgen tijdens je voetbal wetstrijd.

Ik probeer al tijdje in het A1 te komen, maar me conditie wil maar niet , dus van mij de vraag, of jullie mij misschien zouden kunnen helpen voor een manier, pil, anabole, noem maar op, welke ik aan zou moeten schaffen.

Alvast bedankt!

Btw ik weet niet of ik goed zit hier:$, maar kon nog niet posten op andere topic's dus dacht probeer het hier maar even!
        grapjas
        je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

Srry:$, ik zal dat eerst inderdaad even doen! mijn excuus hiervoor jongens!

Comment

Ga leren trainen als je betere conditie wilt

Comment

K heb z'n gevoel dat dit raar is? hoezo dat dan?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Ga leren trainen als je betere conditie wilt
                dat is het juist, ik wil niet zoveel trainen:$, maar toch wel aardige uithoudingsvermogen hebben!

Comment

als je niet wilt trainen geen goede voeding heb etc.
                  heb je nog niks aan doping

Comment

Originally posted by Deef17 View Post
                    dat is het juist, ik wil niet zoveel trainen:$, maar toch wel aardige uithoudingsvermogen hebben!
                    Stop dan met sporten als je geen discipline kunt opbrengen. Schijnbaar wil je helemaal niet goed presteren anders zou je wel een andere mentaliteit heb en zou je wel gewoon hard werken. Jij bent het niet waard om te helpen.

Comment

Ik zal je trainer eens even vertellen dat jij doping neemt

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                        als je niet wilt trainen geen goede voeding heb etc.
                        heb je nog niks aan doping
                        ik ben al bezig vanaf mijn 5ste met voetbal, ben er even tussenuit geweest voor bodybuilding, maar toch weer terug gegaan half jaartje geleden,

Ik wil graag mijn conditie versnellen te verbeteren! dat bedoel ik eigenlijk, maar wil even kijken of er iets bij kan helpen zo nee, is dat duidelijk maar je hebt ook sommige mensen die nutteloze opmerkingen maken waar ik niks aan heb :S

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
                          Ik zal je trainer eens even vertellen dat jij doping neemt
                          Moet eerst iets goed zien te vinden ^^

Comment

en wat vind je dan zo nutteloos aan mijn post?

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Stop dan met sporten als je geen discipline kunt opbrengen. Schijnbaar wil je helemaal niet goed presteren anders zou je wel een andere mentaliteit heb en zou je wel gewoon hard werken. Jij bent het niet waard om te helpen.
                              Kheb volgens mij niet gevraagd om dit commentaar? ik vraag of iemand mij hierbij zou kunnen helpen, niet om af te zeiken voor mentaliteit, ik heb genoeg mentaliteit om hard te trainen, maar als je daarbij ook nog eens studie heb, zou het makkelijk zijn om iets te gebruiken

maarja bedankt voor je opmerking

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X