Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik studeer ook , ben bezig met mijn rijbewijs , werk 30 uur in een weekend.
ik zit elke dag keihard te trainen in de sportschool.
wat loop je nou te zeuren , wat jij heb is echt geen discipline hoor je bent gewoon LUI!!!!!
studeer ? studeren houdt in op school van 9 tot 4 ofzo toch ? ik weet niet hoe het gaat daarzo,
studeren bij mij hoort ook stage lopen bij van 8 tot 6, thuis komen eten, dinsdag donderdag 8 tot 10 werken, stage lopen is btw 5 dagen in de week, maandag woensdag trainen van 7 tot half 10, zatedag voetbal wetstrijd meestal, zondag dan eindelijk is daagje vrij.
ik denk niet dat jij heel veel hulp hoeft te verwachten....
ten eerste al omdat je de regels van dit forum niet hebt gelezen en dat bewijs je al met je allereerste post...
je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...
ok, dan houdt het op, als de normale vraag niet normaal beantwoord kan worden, van nee we kunnen je niet helpen, je hebt de regels niet gezelen weet ik het allemaal wat, ok klaar, maar beetje dit gezeikt te geven, onnodig vindt ik zelf
whahaha
nou ik sta elke ochtend om 0600 uur op om een half uur te hardlopen , eten , douche eten en dan moet ik om kwart over 8 op school zijn , 5 uur uit , naar huis sportspullen pakken trainen.
in het weekend werk ik van 1000 tot volgende ochtend 0700 en dan moet ik om 1200 tot 1200 werken.
dus ga nou is niet zeuren
Kheb volgens mij niet gevraagd om dit commentaar? ik vraag of iemand mij hierbij zou kunnen helpen, niet om af te zeiken voor mentaliteit, ik heb genoeg mentaliteit om hard te trainen, maar als je daarbij ook nog eens studie heb, zou het makkelijk zijn om iets te gebruiken
maarja bedankt voor je opmerking
Op deze manier is er waarschijnlijk niemand die jou wil laat staan kan helpen. Je zegt dat je uithoudingsvermogen wil maar er niets voor wil doen omdat je niet wil trainen. Tenminste, daar komt het wel op neer. Je hebt dus geen zin om moeite te doen en verwacht met een wonderpil progressie te boeken. Nou, om je ff uit de droom te helpen dat bestaat dus niet. Ook als je AS of andere middelen gebruikt zul je daarnaast wel gewoon moeten werken. Daar kan ik ook niets aan doen verder, want zou het soms ook wel handig vinden als je verder niets hoeft te doen, maar dat is nu eenmaal niet zo.
Ik zou zeggen, het is tijd dat je je ogen open doet en wakker word. Wil je je uithoudingsvermogen verbeteren, ga er dan gewoon voor trainen. Zal je meer resultaat geven dan van pilletjes slikken, waarbij je niet weet hoe het werkt, wat het is, en waar je mee bezig bent.
ok, dan houdt het op, als de normale vraag niet normaal beantwoord kan worden, van nee we kunnen je niet helpen, je hebt de regels niet gezelen weet ik het allemaal wat, ok klaar, maar beetje dit gezeikt te geven, onnodig vindt ik zelf
Vind ik niet. De regels zijn er niet voor niets en gelden voor iedereen. Jij bent echt geen uitzondering hoor
Shit, het wordt ook steeds erger.
Ga in de zandbak spelen lijperd.
Anabolen zijn geen snoepjes om alles maar beter te kunnen. Het zijn drugs/medicijnen met zware consequenties als je ze misbruikt of niet weet hoe je het moet gebruiken.
Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280. Go heavy or go home!
studeer ? studeren houdt in op school van 9 tot 4 ofzo toch ? ik weet niet hoe het gaat daarzo,
studeren bij mij hoort ook stage lopen bij van 8 tot 6, thuis komen eten, dinsdag donderdag 8 tot 10 werken, stage lopen is btw 5 dagen in de week, maandag woensdag trainen van 7 tot half 10, zatedag voetbal wetstrijd meestal, zondag dan eindelijk is daagje vrij.
Je hebt niet een heel jaar 5/7 dagen stage van 10 uur per dag, dit bestaat NIET , je zoekt gewoon excuses.
2.5 uur voetballen lijkt me ook veel, ofwel is dit hard verandert tegen vroeger?
Je hebt 5 dage stagen, 2 dagen werken en 1 dag vrij?
5+2+1 = 8. Bij ons tellen de weken maar 7 dagen.
Naja stop met excuses te verzinnen en ga gewoon zelf trainen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment