ook in the game
Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostAch, een beetje zieken kan best. Op het eind hebben we goed op haar in gepraat. Meer kun je toch niet doen.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Tuurlijk is het walgelijk, maar is het niet walgelijk als ze zonder enig tegen woord op een forum zitten waar ze elkaar motiveren om minder te eten? Waar iets oudere meisjes jongere meisjes motiveren om minder te eten en om tips te geven daar voor. Het is nog steeds pro-ana en niet anti anorexia en dat je geholpen wordt met je probleem. Tis altijd moeilijk met zo'n site.
Comment
-
Originally posted by Misterfit View PostMan doe eens normaal man. Dat meisje heeft psychische problemen en dan gaan jullie haar allerlei onzin verkopen. Glijmiddel vertraagt de stofwisseling, houdt toch op man, ga jullie eens diep schamen! Echt te triest voor woorden dit.
Je gaat toch ook niet tegen iemand die zelfmoord wil plegen zeggen "spring maar voor de trein, dat is het beste."
Jullie willen volgens mij niet begrijpen dat deze mensen zwaar psychische problemen hebben en dat jullie klote gedrag het alleen maar erger maakt.
@ maasproductions, sommige mensen zien meer in een vrouw dan alleen een kut, waar je je lul in kunt stoppen. Moet wel eerlijk toegeven, dat ik zo een dunne vrouw ook niet bepaald aantrekkelijk vind.
Maak er niet zo een drama van. Je kan lekker overdrijven. Ik heb daar niks mee. Moet je de krant eens lezen of het nieuws kijken dat zijn dingen die erg zijn. Haiti, oorlog in Afghanistan, berovingen, onthoofdingen, verkrachtingen massamoordenaars, autongelukken ga nog maar even door.
Zijn van die verwende kutkinderen die zichzelf te dik vinden? Hebben het voorecht om 10 keer op een dag te eten en kotsen het weer uit.....Boe fucking hoo. In Afrika hebben ze gvd niks te vreten.
En als ik hier iemand mee kwets die iemand kent die deze ziekte heeft....jammer dan. Maar dit is hoe ik er over denk.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostFelicia[3:08:19 PM]: heb je overigens wel eens sex roosje?
roosje[3:08:54 PM]: jaa, ik heb nu al 2 jaar een vaste vriend
Felicia[3:09:14 PM]: oke
Felicia[3:09:25 PM]: dan heb ik twee adviezen voor je
Felicia[3:09:29 PM]: 1) slik niet
meisbarv[3:09:25 PM]: van sex word je zwanger
meisbarv[3:09:30 PM]: en dik
Felicia[3:09:38 PM]: en inderdaad, je moet niet zwanger worden
Felicia[3:09:42 PM]: dus doe het veilig
roosje[3:09:45 PM]: mij zie je nooit slikken...
Felicia[3:10:03 PM]: zuig je vriend eerst helemaal leeg (een keer of 3 pijpen is dat (wel uitspugen dus!)) en heb dan pas sex
roosje[3:09:57 PM]: ik slik de pil en doe met condoom
Felicia[3:10:12 PM]: dat is allemaal ook weer niet nodig
Felicia[3:10:30 PM]: en anders: anaal kan altijd
roosje[3:11:02 PM]: maar gewoon met condoom kan toch ook wel?
roosje[3:11:15 PM]: ik bedoel er komt niks binnen..
meisbarv[3:11:23 PM]: idd
meisbarv[3:11:26 PM]: das belangrijk
Felicia[3:11:30 PM]: jawel, maar dat glijmiddel wat er aan zit vertraagd je stofiwsseling
Felicia[3:11:38 PM]: en dat wil je niet
meisbarv[3:11:47 PM]: felicia was me voor
roosje[3:12:03 PM]: dat wist ik neit
lukiha heeft deze kamer verlaten
Felicia[3:12:30 PM]: dat is dan ook een valkuil waar we allemaal een keer in zijn gelopen
Felicia[3:12:31 PM]: maar niet meer
meisbarv[3:12:29 PM]: lukiha kwam er dus nu achter
Pro-anna is gewoon een van de natuurlijke selecties van 2010.
Ik vind het veel zieliger als een kind gepest wordt, dan wanneer het bewust voor zon uitweg kiest. Het is hun keus. Blijkbaar is het niet eten het enige wat hun een gevoel van macht geeft. Als ze zo hard voor iets anders zouden knokken als dat ze voor de anorexia deden, waren ze waarschijnlijk best succesvol.
Het is erg, dat zeker. Maar hun vertellen dat het oh zo erg is, dat werkt in ieder geval niet. Dat horen die meisjes overal al. Als je tegen ze zegt; jezus wat ben je mager geworden, dan zijn ze vaak alleen maar trots en hebben ze een bevestiging dat ze door moeten gaan.Last edited by Patricia86; 06-02-2010, 09:28.
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostMaak er niet zo een drama van. Je kan lekker overdrijven. Ik heb daar niks mee. Moet je de krant eens lezen of het nieuws kijken dat zijn dingen die erg zijn. Haiti, oorlog in Afghanistan, berovingen, onthoofdingen, verkrachtingen massamoordenaars, autongelukken ga nog maar even door.
Zijn van die verwende kutkinderen die zichzelf te dik vinden? Hebben het voorecht om 10 keer op een dag te eten en kotsen het weer uit.....Boe fucking hoo. In Afrika hebben ze gvd niks te vreten.
En als ik hier iemand mee kwets die iemand kent die deze ziekte heeft....jammer dan. Maar dit is hoe ik er over denk.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostTuurlijk is het walgelijk, maar is het niet walgelijk als ze zonder enig tegen woord op een forum zitten waar ze elkaar motiveren om minder te eten? Waar iets oudere meisjes jongere meisjes motiveren om minder te eten en om tips te geven daar voor. Het is nog steeds pro-ana en niet anti anorexia en dat je geholpen wordt met je probleem. Tis altijd moeilijk met zo'n site.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Maar wat zou je er tegen kunnen doen? De sites verbieden? Dat werkt juist totaal niet. Die meisjes weten elkaar toch wel te vinden. Is het niet via zon site, dan is het via andere fora, chatboxen of onbekendere dingen.
Ouders weten teminste vaak wel van het bestaan van zon pro-anna site. Hoe bekender pro-anna wordt, hoe meer ouders het leren kennen. Als ouders daarop kijken, zien ze welke 'tips' de meisjes krijgen. Omdat ze weten waarop ze moeten letten, weten ze beter waarvan ze wel/niet wat kunnen zeggen lijkt me. Al is het vaak ook een kwestie van wÃllen zien denk ik. Kan me best voorstellen dat ouders in sommige gevallen best symptonen zien, maar ze negeren omdat ze niet willen geloven dat hun dochter (of zoon) annorexia zou hebben.
Die meisjes kijken vaak ook heel erg op tegen bepaalde fotos. FOTO'S!
Aan het 'begin' zal het misschien afschrikken om een slappe uitgehongerde bottenzak met veel overtollig vel te laten zien, maar ik denk dat ook die grens verschuift. Hoe magerder ze worden, hoe hoger de lat ligt, en hoe extremer ze mooi vinden. En daarbij onderschatten ze zichzelf dan ook nog eens.Last edited by Patricia86; 06-02-2010, 10:50.
Comment
-
Zeg moraalridders, start je eigen topic effe lekker joh.
Laat ons genieten en eens de andere paria's van de samenleving bashen.
Als je dat niet trekt, jammer dan. Morgen weer een mooie dag voor je.
En nu: on topic en lekker chatteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostZeg moraalridders, start je eigen topic effe lekker joh.
En nu: on topic en lekker chatteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostZeg moraalridders, start je eigen topic effe lekker joh.
En nu: on topic en lekker chatteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostMaak er niet zo een drama van. Je kan lekker overdrijven. Ik heb daar niks mee. Moet je de krant eens lezen of het nieuws kijken dat zijn dingen die erg zijn. Haiti, oorlog in Afghanistan, berovingen, onthoofdingen, verkrachtingen massamoordenaars, autongelukken ga nog maar even door.
En als ik hier iemand mee kwets die iemand kent die deze ziekte heeft....jammer dan. Maar dit is hoe ik er over denk.
Dat de kranten vol met elend zit, dat weet ik zelf ook wel. Maar wat heeft dat hier mee te maken? Omdat er een aardbeving in haiti was, mag je labiel mensen belachelijk maken? In de zin van, de wereld is al kut, dan maak ik het nog maar kutter?
Het is een beetje jammer dat jij zo makkelijk over psychische problemen denkt, zo makkelijk als "het is een verwend kind, dat niet dik wil worden" is het niet.
En nee ik overdrijf niet. Mensen met psychische problemen moet je niet belachelijk maken en onzin gaan wijsmaken. Ze zijn al labiel en daarmee maak je het alleen erger en dat is nergens voor nodig.
Maar ja, de meeste mensen geilen nu eenmaal op ander mans leed. Zolang hun maar plezier hebben, dan mag het. Nou zet hem op jongens, mijn steun hebben jullie niet
@osterich, wat mijn betreft heb ik mijn punt nu duidelijk gemaakt en zou ik vanaf nu dit topic met rust laten, tenzij er iemand weer fel op me reageert.
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostTut tut tut, niet zo off-topic Beremans.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-