Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ook in the game
    <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Ach, een beetje zieken kan best. Op het eind hebben we goed op haar in gepraat. Meer kun je toch niet doen.
      Sorry Atta, maar van jou had ik beter verwacht. Eerlijk gezegd vind ik dit walgelijk. Ben het met Misterfit eens. Laat die mensen met rust. Als mensen die niet serieus zijn hier komen kwallen balen we daar ook van of niet soms??
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Tuurlijk is het walgelijk, maar is het niet walgelijk als ze zonder enig tegen woord op een forum zitten waar ze elkaar motiveren om minder te eten? Waar iets oudere meisjes jongere meisjes motiveren om minder te eten en om tips te geven daar voor. Het is nog steeds pro-ana en niet anti anorexia en dat je geholpen wordt met je probleem. Tis altijd moeilijk met zo'n site.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
          Man doe eens normaal man. Dat meisje heeft psychische problemen en dan gaan jullie haar allerlei onzin verkopen. Glijmiddel vertraagt de stofwisseling, houdt toch op man, ga jullie eens diep schamen! Echt te triest voor woorden dit.

Je gaat toch ook niet tegen iemand die zelfmoord wil plegen zeggen "spring maar voor de trein, dat is het beste."

Jullie willen volgens mij niet begrijpen dat deze mensen zwaar psychische problemen hebben en dat jullie klote gedrag het alleen maar erger maakt.

@ maasproductions, sommige mensen zien meer in een vrouw dan alleen een kut, waar je je lul in kunt stoppen. Moet wel eerlijk toegeven, dat ik zo een dunne vrouw ook niet bepaald aantrekkelijk vind.

Maak er niet zo een drama van. Je kan lekker overdrijven. Ik heb daar niks mee. Moet je de krant eens lezen of het nieuws kijken dat zijn dingen die erg zijn. Haiti, oorlog in Afghanistan, berovingen, onthoofdingen, verkrachtingen massamoordenaars, autongelukken ga nog maar even door.

Zijn van die verwende kutkinderen die zichzelf te dik vinden? Hebben het voorecht om 10 keer op een dag te eten en kotsen het weer uit.....Boe fucking hoo. In Afrika hebben ze gvd niks te vreten.

En als ik hier iemand mee kwets die iemand kent die deze ziekte heeft....jammer dan. Maar dit is hoe ik er over denk.
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Felicia[3:08:19 PM]: heb je overigens wel eens sex roosje?
            roosje[3:08:54 PM]: jaa, ik heb nu al 2 jaar een vaste vriend
            Felicia[3:09:14 PM]: oke
            Felicia[3:09:25 PM]: dan heb ik twee adviezen voor je
            Felicia[3:09:29 PM]: 1) slik niet
            meisbarv[3:09:25 PM]: van sex word je zwanger
            meisbarv[3:09:30 PM]: en dik
            Felicia[3:09:38 PM]: en inderdaad, je moet niet zwanger worden
            Felicia[3:09:42 PM]: dus doe het veilig
            roosje[3:09:45 PM]: mij zie je nooit slikken...
            Felicia[3:10:03 PM]: zuig je vriend eerst helemaal leeg (een keer of 3 pijpen is dat (wel uitspugen dus!)) en heb dan pas sex
            roosje[3:09:57 PM]: ik slik de pil en doe met condoom
            Felicia[3:10:12 PM]: dat is allemaal ook weer niet nodig
            Felicia[3:10:30 PM]: en anders: anaal kan altijd
            roosje[3:11:02 PM]: maar gewoon met condoom kan toch ook wel?
            roosje[3:11:15 PM]: ik bedoel er komt niks binnen..
            meisbarv[3:11:23 PM]: idd
            meisbarv[3:11:26 PM]: das belangrijk
            Felicia[3:11:30 PM]: jawel, maar dat glijmiddel wat er aan zit vertraagd je stofiwsseling
            Felicia[3:11:38 PM]: en dat wil je niet
            meisbarv[3:11:47 PM]: felicia was me voor
            roosje[3:12:03 PM]: dat wist ik neit
            lukiha heeft deze kamer verlaten
            Felicia[3:12:30 PM]: dat is dan ook een valkuil waar we allemaal een keer in zijn gelopen
            Felicia[3:12:31 PM]: maar niet meer
            meisbarv[3:12:29 PM]: lukiha kwam er dus nu achter
            Hahahahahahaha mijn god, geweldig.

Pro-anna is gewoon een van de natuurlijke selecties van 2010.
            Ik vind het veel zieliger als een kind gepest wordt, dan wanneer het bewust voor zon uitweg kiest. Het is hun keus. Blijkbaar is het niet eten het enige wat hun een gevoel van macht geeft. Als ze zo hard voor iets anders zouden knokken als dat ze voor de anorexia deden, waren ze waarschijnlijk best succesvol.
            Het is erg, dat zeker. Maar hun vertellen dat het oh zo erg is, dat werkt in ieder geval niet. Dat horen die meisjes overal al. Als je tegen ze zegt; jezus wat ben je mager geworden, dan zijn ze vaak alleen maar trots en hebben ze een bevestiging dat ze door moeten gaan.
            Last edited by Patricia86; 06-02-2010, 09:28.

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Maak er niet zo een drama van. Je kan lekker overdrijven. Ik heb daar niks mee. Moet je de krant eens lezen of het nieuws kijken dat zijn dingen die erg zijn. Haiti, oorlog in Afghanistan, berovingen, onthoofdingen, verkrachtingen massamoordenaars, autongelukken ga nog maar even door.

Zijn van die verwende kutkinderen die zichzelf te dik vinden? Hebben het voorecht om 10 keer op een dag te eten en kotsen het weer uit.....Boe fucking hoo. In Afrika hebben ze gvd niks te vreten.

En als ik hier iemand mee kwets die iemand kent die deze ziekte heeft....jammer dan. Maar dit is hoe ik er over denk.
              Tuurlijk het is een welvaartsziekte, in Afrika zul je het niet zo gauw tegenkomen. Maakt het alleen niet minder erg , ik vind het meer psychisch en niet zozeer omdat die kinderen verwend zijn (ok ze hebben genoeg eten) maar vaak is het ook om aan de strenge eisen van onze maatschappij te kunnen voldoen. Echter aan een pro-ana site hebben deze mensen niet zo veel lijkt mee, meer aan goede begeleiding om van het probleem af te komen. Het vervelende is dat pro-ana heel stiekem gedaan wordt en dat vaak ouders en anderen niet eens weet hiervan hebben, daar schuilt hem ook het gevaar in.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Tuurlijk is het walgelijk, maar is het niet walgelijk als ze zonder enig tegen woord op een forum zitten waar ze elkaar motiveren om minder te eten? Waar iets oudere meisjes jongere meisjes motiveren om minder te eten en om tips te geven daar voor. Het is nog steeds pro-ana en niet anti anorexia en dat je geholpen wordt met je probleem. Tis altijd moeilijk met zo'n site.
                Dan nog heb jij er niks te zoeken. En al helemaal niet voor je eigen vermaak. Da's mijn mening.

Comment

Maar wat zou je er tegen kunnen doen? De sites verbieden? Dat werkt juist totaal niet. Die meisjes weten elkaar toch wel te vinden. Is het niet via zon site, dan is het via andere fora, chatboxen of onbekendere dingen.
                  Ouders weten teminste vaak wel van het bestaan van zon pro-anna site. Hoe bekender pro-anna wordt, hoe meer ouders het leren kennen. Als ouders daarop kijken, zien ze welke 'tips' de meisjes krijgen. Omdat ze weten waarop ze moeten letten, weten ze beter waarvan ze wel/niet wat kunnen zeggen lijkt me. Al is het vaak ook een kwestie van wíllen zien denk ik. Kan me best voorstellen dat ouders in sommige gevallen best symptonen zien, maar ze negeren omdat ze niet willen geloven dat hun dochter (of zoon) annorexia zou hebben.

Die meisjes kijken vaak ook heel erg op tegen bepaalde fotos. FOTO'S!
                  Aan het 'begin' zal het misschien afschrikken om een slappe uitgehongerde bottenzak met veel overtollig vel te laten zien, maar ik denk dat ook die grens verschuift. Hoe magerder ze worden, hoe hoger de lat ligt, en hoe extremer ze mooi vinden. En daarbij onderschatten ze zichzelf dan ook nog eens.
                  Last edited by Patricia86; 06-02-2010, 10:50.

Comment

Zeg moraalridders, start je eigen topic effe lekker joh.

Laat ons genieten en eens de andere paria's van de samenleving bashen.
                    Als je dat niet trekt, jammer dan. Morgen weer een mooie dag voor je.

En nu: on topic en lekker chatteeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
                    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

zijn jullie trouwens geaccepteerd op het forum? ze vonden mij een grap
                        Groeten

Comment

Zieke geest

Comment

Tut tut tut, niet zo off-topic Beremans.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Die mensen hebben psychische problemen, zoals al gezegd. Het kan door van alles komen: Pesten, verkrachting, misbruik, omdat ze vroeger te dik waren etc. Het is niet zomaar iets dat ontstaat en ze voor de lol doen. Het heeft een oorzaak.

Dat de kranten vol met elend zit, dat weet ik zelf ook wel. Maar wat heeft dat hier mee te maken? Omdat er een aardbeving in haiti was, mag je labiel mensen belachelijk maken? In de zin van, de wereld is al kut, dan maak ik het nog maar kutter?

Het is een beetje jammer dat jij zo makkelijk over psychische problemen denkt, zo makkelijk als "het is een verwend kind, dat niet dik wil worden" is het niet.

En nee ik overdrijf niet. Mensen met psychische problemen moet je niet belachelijk maken en onzin gaan wijsmaken. Ze zijn al labiel en daarmee maak je het alleen erger en dat is nergens voor nodig.

Maar ja, de meeste mensen geilen nu eenmaal op ander mans leed. Zolang hun maar plezier hebben, dan mag het. Nou zet hem op jongens, mijn steun hebben jullie niet

@osterich, wat mijn betreft heb ik mijn punt nu duidelijk gemaakt en zou ik vanaf nu dit topic met rust laten, tenzij er iemand weer fel op me reageert.

Comment

Tut tut tut, niet zo off-topic Beremans.
                                Weet je waarom we "off-topic" gaan, omdat we dit totaal niet goedkeuren. Het is trouwens niet eens offtopic als ik het me zo bedenk. Het topic heet "anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee" nou ik doe niet mee en leg uit waarom. Het is volgens mij geen andere onderwerp waarover ik het nu heb.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X