Anorexiaforumpje bevuilen, wie doet er mee..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Osterich View Post
    Ik snap je punt overigens wel Mohr, maar ik denk dat het slechts de vervangbare mod GeneralIx is.
    Dat vind ik ook weer ver gaan
    ik probeer verder geen verdeeldheid te veroorzaken!

(grapje natuurlijk... niet dat dit zometeen te serieus opgevat word)
    "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• On-topic:

Ik heb me net aangemeld als: "Ik_droomde_dat_jouw_kont_een_roosje_was_en_dat_ik _eraan_mocht_ruiken_dude127" en ben een betoog begonnen over de voordelen van vetvrije kaas ten opzichte van ruimteschepen
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• we moeten ook een modstemmings topic openen om generalix eruit te stemmen. D
        pinda ook, die krijgt het te druk en dan moet ik weer wachten.
        als ex-mod stel ik me beschikbaar bij meer dan 0,00001% van de stemmen
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
          Mijn verwachtingspatroon van een Mod is dat hij/ zij de kaders kan maken wat sociaal wenselijk gedrag op het forum is en actie onderneemt om te zorgen dat mensen zich binnen deze kaders houden. Hiervoor moeten ze autoriteit hebben. Op het moment dat de mod (In zijn/ haar rol als mod!) zich niet aan zijn eigen gestelde kaders houd verliest deze in mijn mening zijn geloofwaardigheid en zijn/ haar autoriteit.
          Vergelijkbaar zijn verkeerspolitie-agenten die te hard rijden in de politieauto als hun dienst erop zit
          Wist dat die analogie ging komen, maar hij is niet van toepassing. Ik ben namelijk geen mod op een ander board.
          Dit zou je moeten vergelijken met de agent die in Duitsland te hard gaat rijden. Hij heeft daar geen klote te maken met de wetshandhaving, en dus heeft zijn autoriteit daar niks te betekenen. Hij heeft deze dus ook niet meer hoog te houden: hij is er gewoonweg niet.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Wat een discussie weer zeg, wie op de pro anna site wil doe het en have fun, degene die het verachten kijk gewoon nie in dit topic.
            @bruce mijn stem heb je en cool dat je weer vader wordt man.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
              Wist dat die analogie ging komen, maar hij is niet van toepassing. Ik ben namelijk geen mod op een ander board.
              Dit zou je moeten vergelijken met de agent die in Duitsland te hard gaat rijden. Hij heeft daar geen klote te maken met de wetshandhaving, en dus heeft zijn autoriteit daar niks te betekenen. Hij heeft deze dus ook niet meer hoog te houden: hij is er gewoonweg niet.
              Dan is de beste analogie wellicht dat de agent hier in Nederland in het openbaar gaat vertellen hoe vet hard hij wel niet gereden heeft in Duitsland...

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                Wat een discussie weer zeg, wie op de pro anna site wil doe het en have fun, degene die het verachten kijk gewoon nie in dit topic.
                @bruce mijn stem heb je en cool dat je weer vader wordt man.
                Ja zo werkt dat bij mij niet, wegkijken als mensen iets doen waar ik totaal op tegen ben. Ik ben iemand die er wat van zegt en dat zou iedereen moeten doen. Helaas doet lang niet iedereen dit, wat voor veel elend zorgt. Dus jammer dan voor jou, ik zou dit topic niet negeren.

Comment

Een nederlandse agent, die in het buitenland de wetten aan zijn laars lapt, is niet echt een goede voorbeeldfunctie. Wie neemt zo een agent dan nog serieus? Ik vind dat mohr zeker wel een punt heeft en had in principe ook niet verwacht dat jij hier aan mee zou doen, als ik eerlijk ben.

Comment

• Originally posted by Mohr View Post
                    Dan is de beste analogie wellicht dat de agent hier in Nederland in het openbaar gaat vertellen hoe vet hard hij wel niet gereden heeft in Duitsland...
                    True.

Originally posted by Misterfit View Post
                    Een nederlandse agent, die in het buitenland de wetten aan zijn laars lapt, is niet echt een goede voorbeeldfunctie. Wie neemt zo een agent dan nog serieus? Ik vind dat mohr zeker wel een punt heeft en had in principe ook niet verwacht dat jij hier aan mee zou doen, als ik eerlijk ben.
                    Dat is omdat je het verachtelijk vindt en me hoger had ingeschat, niet omdat je niet had verwacht dat ik anders zou zijn buiten mijn modschap.

Overigens, ik heb hier geen voorbeeldfunctie, ben toezichthouder. Daarnaast is dit een online community, niet meer en niet minder.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                      Ja zo werkt dat bij mij niet, wegkijken als mensen iets doen waar ik totaal op tegen ben. Ik ben iemand die er wat van zegt en dat zou iedereen moeten doen. Helaas doet lang niet iedereen dit, wat voor veel elend zorgt. Dus jammer dan voor jou, ik zou dit topic niet negeren.
                      Pascal, ik zou het zo maar laten als ik jou was. Ze gaan er toch gewoon mee door. Ik walg er net zo van als jij, maar het heeft toch geen nut om steeds te verkondigen hoe je er op tegen bent. Net alsof je tegen een muur an het praten bent. Laat ze maar.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

• Het leuke is dat we allemaal op dat forum zijn geweigerd en dat er nooit van die anorexia chicks in die chat zitten.
                        Groeten

Comment

Dat is omdat je het verachtelijk vindt en me hoger had ingeschat, niet omdat je niet had verwacht dat ik anders zou zijn buiten mijn modschap.

Overigens, ik heb hier geen voorbeeldfunctie, ben toezichthouder. Daarnaast is dit een online community, niet meer en niet minder.
                          Ik had je ook anders ingeschat. Maar dat is vanwege je intelligentie. Ik vergeet telkens dat je nog geen 20 bent (of misschien net bent geworden). Ik vind het jammer maar ik ga je er verder niet om veroordelen. Ik heb er duidelijk mijn mening over, maar verder vind ik je een prima kerel. Ik heb zelf ook mijn mindere kanten, dus ik zal jou ook rustig je eigen fouten laten maken.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                            Het leuke is dat we allemaal op dat forum zijn geweigerd en dat er nooit van die anorexia chicks in die chat zitten.
                            Jullie zitten dus lekker allemaal tegen elkaar te lullen?

Comment

• Dat had je al lang kunnen lezen enkele pagina's terug.

Het is de grap van het topic.
                              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
                                Jullie zitten dus lekker allemaal tegen elkaar te lullen?
                                Ja, ophef om niks dus
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X