Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
De fitness-instructeurs je bellen om te vragen hoe dit of dat ook al weer zat.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ontopic:
als je 's ochtends net je bed uitstapt en je komt in de huiskamer en je trekt je shirt uit en gaat voor de spiegels staan en poses begint te doen.
Als je 's avonds als je naar bed gaat even naar de wc gaat om even te plassen en je doet je shirt uit en begint de pose: Front dubbel bicep, Side chest uit te voeren voor je mini spiegel in de wc
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Precies!
Ontopic:
als je 's ochtends net je bed uitstapt en je komt in de huiskamer en je trekt je shirt uit en gaat voor de spiegels staan en poses begint te doen.
Als je de woonkamer volhangt met spiegels zodat je kunt poseren.
"Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."
Lol @ in trainingsbroek rondlopen, ik voel mij echt een sloeber, ben altijd of voorbereiden om te gaan trainen of net terug, dus loop echt constant in een trainingsbroek.
Behalve naar werk en school natuurlijk niet, dan ben je gewoon een pauper.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment