tennis
Andere sporten
Collapse
X
-
Originally posted by Fitness-maniak View Posteenzaam zijn is soms fijn, maarniet als je je longen uit je lijf rent, me gymleraar van vorig jaar deed ook alleen maar hardlopen, hij heeft z'n hart mooi verknoeit.
hij ligt al meer dan een halfjaar onder de grond...
Comment
-
Eeh, ik doe een sportopleiding dus ik doe naast bb ook nog zat andere sporten ja.
@ Leon: Kracht en vechtsport gaan nu eenmaal goed samen. Heb zelf ook nog jiu jitsu gedaan. Vind soms nog steeds jammer dat ik daar mee gekapt ben. Vond het erg leuk om te doen. En het is tenminste ook echt effectief.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Judo vond ik geen zak aan. Weet niet eens meer welke band ik had. Maar op een gegeven moment leerde je niks nieuws meer en was het steeds weer dezelfde dingen herhalen. Ook sparren vond ik meestal niks aan. Niemand kon me van mijn plek krijgen vanwege mij fors postuur. Zelfs de leraar had er moeite mee...techniek is everything...yah right. Enige sparren wat ik leuk vond was met een brunette op de hoek van de mat. En zij was de enige die me op de grond kon krijgen hehe.
Tijdje kickboxen gedaan. Me oom was instructeur dus van hem geleerd. Was stuk leuker dan Judo, maar ook dit begon me te vervelen. Wederom vanwege me postuur, want de meeste klappen op me lichaam voelde ik niet. En zolang ik me gezicht goed verdedigde was er niks aan de hand. Was wel lekker om te trappen, meppen en af en toe een flinke knie in iemand zijn maag te plaatsen.
Voetbal heb ik gedurende mijn hele jeugd gedaan. Was er verslaafd aan. Half jaar bij jeugd van dord '90 gespeeld. Ongelukje gehad. Heb een scheurtje in een teen die nooit meer heelt. Elke keer als ik te hard schop val ik op de grond van de pijn. Dus tja kon niet verder.
Een jaartje fitness gedaan...fitness is kut.
Toen een tijdje karten. Ook in team verband. We eindigden altijd in de top 3. Heb in die tijd ook nog her en der in het land wat baan records gezet. Niet slecht voor een 85-90kg wegende gast terwijl de meeste rijders rond de 75-80kg wogen. Techniek rules!!! en vooral bergjes af had ik voordeel hehe.
En toen begonnen met krachtsport om lichter te worden en sneller met karten. Fitness was kut, dus toen maar andere krachtsport richting opgegaan a la bodybuilding. Beviel me zo goed dat ik stopte met karten en puur op BB ging richten. Na lang cutten had ik BB ook wel gezien. Dus toen maar powerliften begonnen en sinds paar maanden ook strongman wat me meer dan prima bevalt.
Ondanks dat ik altidj vrij groot en fors ben geweest was ik wel altijd erg sportief en competitief ingesteld. Altijd voetballen in de kooi tijdens pauzes, met gym deed ik ook alles behalve die turn onderdelen aan balken en zo. Gaf me een bal en ik ging op weg ongeacht welke sport het was. Basketbal, tennis, hockey, american football, ruugby, touwtrekken, hardlopen heb ik allemaal prijzen in gewonnen voor me school.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-