echt veel mensen die voetballen..
Andere sporten
Collapse
X
-
OK na veel van mensen gelezen te hebbe ook maar mijn sport CV hier online te zetten
Na veel gezwommen en geschaatst te hebben wou ik graag op voetbal, door een beperking in de heupen (ziekte van perthes) mog ik pas op latere leeftijd voetballen was toen bij E4 begonnen.
Na 6jaar dit te doen vond ik het niet meer leuk en begon ik te tennisen.
Wintersport wel elk jaar skieen en snowboarden deed ik allebij eerste paar jaar wel alleen skieen.
Voor mijn voetbal passie deed ik wel altijd al aan windsurfen omdat mijn vader dit ook deed.
onder het voetballen ging ik ook altijd hardlopen 2 a 3x in de week omdat ik dacht dat het veel voordelen had als ik een mooie conditie had.
omdat ik altijd mager was begon ik in groep 8 op te drukken optrekken calf raises op de trap rand enkelbenig enz enz...
op mijn 15de setje dumbells gekregen en begon de verslaving van het BBen en sinds dien eigenlijk steeds meer gaan trainen en de rest op de achtergrond houden ookal tennis windsurf en snowboard ook nog steeds is nummer 1 BB geworden.
overigens ook nog heel wat andere dingen geprobeert: boksen, kickboksen, MMA, taveltennis (haha) mountenbike en nog paar dingen die ik nu vast wel vergeet.Calisthenics / Street workout
Comment
-
5-15 voetbal
16-19 kickboxen/thai boxen
20-21 freefight
Vanaf 17 tot nu toe fitness en lopen
28-30 Krav Maga
Verder hoop dingen blauwe maandag geprobeert:
Golf, vrije val parachute, wielrennen, boksen, survival runs
Kortom, lekker bezig blijven
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...7 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-