Andere sporten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

echt veel mensen die voetballen..

Comment

Krav maga en Systema....

Comment

Veel atletiek gedaan, gevoetbald, paar jaar lang met vrienden gebasketbald, hardlopen als het mooi weer is, af en toe wielrennen, bodybuilding.

Edit: Hardlopen had ik dubbel gedaan

Comment

OK na veel van mensen gelezen te hebbe ook maar mijn sport CV hier online te zetten

Na veel gezwommen en geschaatst te hebben wou ik graag op voetbal, door een beperking in de heupen (ziekte van perthes) mog ik pas op latere leeftijd voetballen was toen bij E4 begonnen.
          Na 6jaar dit te doen vond ik het niet meer leuk en begon ik te tennisen.
          Wintersport wel elk jaar skieen en snowboarden deed ik allebij eerste paar jaar wel alleen skieen.
          Voor mijn voetbal passie deed ik wel altijd al aan windsurfen omdat mijn vader dit ook deed.
          onder het voetballen ging ik ook altijd hardlopen 2 a 3x in de week omdat ik dacht dat het veel voordelen had als ik een mooie conditie had.

omdat ik altijd mager was begon ik in groep 8 op te drukken optrekken calf raises op de trap rand enkelbenig enz enz...

op mijn 15de setje dumbells gekregen en begon de verslaving van het BBen en sinds dien eigenlijk steeds meer gaan trainen en de rest op de achtergrond houden ookal tennis windsurf en snowboard ook nog steeds is nummer 1 BB geworden.

overigens ook nog heel wat andere dingen geprobeert: boksen, kickboksen, MMA, taveltennis (haha) mountenbike en nog paar dingen die ik nu vast wel vergeet.
          Calisthenics / Street workout

Comment

Handjogging en bedcardio.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

paar jaar zwemclub, af en toe wat getennis, van m'n 5 tot m'n 17-18 gevoetbald, en later word ik wielertoerist
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

5-15 voetbal
                16-19 kickboxen/thai boxen
                20-21 freefight

Vanaf 17 tot nu toe fitness en lopen

28-30 Krav Maga

Verder hoop dingen blauwe maandag geprobeert:
                Golf, vrije val parachute, wielrennen, boksen, survival runs

Kortom, lekker bezig blijven

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Mister J View Post