echt veel mensen die voetballen..
Andere sporten
Collapse
X
-
OK na veel van mensen gelezen te hebbe ook maar mijn sport CV hier online te zetten
Na veel gezwommen en geschaatst te hebben wou ik graag op voetbal, door een beperking in de heupen (ziekte van perthes) mog ik pas op latere leeftijd voetballen was toen bij E4 begonnen.
Na 6jaar dit te doen vond ik het niet meer leuk en begon ik te tennisen.
Wintersport wel elk jaar skieen en snowboarden deed ik allebij eerste paar jaar wel alleen skieen.
Voor mijn voetbal passie deed ik wel altijd al aan windsurfen omdat mijn vader dit ook deed.
onder het voetballen ging ik ook altijd hardlopen 2 a 3x in de week omdat ik dacht dat het veel voordelen had als ik een mooie conditie had.
omdat ik altijd mager was begon ik in groep 8 op te drukken optrekken calf raises op de trap rand enkelbenig enz enz...
op mijn 15de setje dumbells gekregen en begon de verslaving van het BBen en sinds dien eigenlijk steeds meer gaan trainen en de rest op de achtergrond houden ookal tennis windsurf en snowboard ook nog steeds is nummer 1 BB geworden.
overigens ook nog heel wat andere dingen geprobeert: boksen, kickboksen, MMA, taveltennis (haha) mountenbike en nog paar dingen die ik nu vast wel vergeet.Calisthenics / Street workout
Comment
-
5-15 voetbal
16-19 kickboxen/thai boxen
20-21 freefight
Vanaf 17 tot nu toe fitness en lopen
28-30 Krav Maga
Verder hoop dingen blauwe maandag geprobeert:
Golf, vrije val parachute, wielrennen, boksen, survival runs
Kortom, lekker bezig blijven
1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-