Meeting Den Haag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voordat je Kneets gym inloopt heeft hij een overdekt terrasje met wat tafels en stoelen.
    Lijkt me handig om daar eerst te verzamelen?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• vanaf Den Haag volg ik je schaduw Ash. Dus als jij daar wilt zitten ga ik daar zitten. Als de stoelen maar stevig genoeg zijn. Ben deze week al door 2 gezakt hehe :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        vanaf Den Haag volg ik je schaduw Ash. Dus als jij daar wilt zitten ga ik daar zitten. Als de stoelen maar stevig genoeg zijn. Ben deze week al door 2 gezakt hehe :P
        Vetzak
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Joris22 View Post
          In leiden, zal heren 3e klasse gaan spelen 4e man of gemengd 4e klasse. Is nog onduidelijk door blessures
          Speel je toevallig bij merenwijk of nie
          zoniet waar wel?
          Ik speel in wassenaar.
          wat zijn jullie speelsterktes?

Comment

• Het gaat niet door hoorde ik net.

Jammer jongens.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• waarom gaat het niet door..? heb voor morgen speciaal vandaag nog vrij gevraad. jammer als het nu niet door zou gaan...
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Dyno, check even wie zegt dat het niet doorgaat en overweeg dan nog eens het te geloven.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                  waarom gaat het niet door..? heb voor morgen speciaal vandaag nog vrij gevraad. jammer als het nu niet door zou gaan...
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

vanaf Den Haag volg ik je schaduw Ash. Dus als jij daar wilt zitten ga ik daar zitten. Als de stoelen maar stevig genoeg zijn. Ben deze week al door 2 gezakt hehe :P
                    Door 2 tegelijk? Doe je goed.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                      waarom gaat het niet door..? heb voor morgen speciaal vandaag nog vrij gevraad. jammer als het nu niet door zou gaan...
                      Het gaat wel door.

Kut os:P.

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                        Het gaat niet door hoorde ik net.

Jammer jongens.
                        Je bent veel te vroeg met de mededeling, morgenochtend om 11.00 wordt heel Kneets afgehuurd door Bejaardencentrum De Oude Bok.
                        Groeten

Comment

• Heb niet op de klok zitten letten en mis nu de train. Ben pas rond 13.30 met Ash bij Kneets.

Comment

Heb niet op de klok zitten letten en mis nu de train. Ben pas rond 13.30 met Ash bij Kneets.
                            Oo.. knakworst xD.

Voor mij zou dat geen probleem zijn maar dan moeten de andere ook ff antwoord geven.. Joshua en Dyno..

Oo, dit komt voor Dyno wel goed uit, maar Joshua moet ff antwoord geven.

Comment

Heb niet op de klok zitten letten en mis nu de train. Ben pas rond 13.30 met Ash bij Kneets.
                              hahhaha.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

• lol goed bezig fallus
                                Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X