Meeting Den Haag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat gezellig jongens, leuke concurrentie tussen Falstyr en Dyno @ Leg Press lol anyways ik ben weer werken

Ashley, Gameface, Falstyr en Dyno waren er
    You can be part of my meal tonight.

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
      Wat gezellig jongens, leuke concurrentie tussen Falstyr en Dyno @ Leg Press lol anyways ik ben weer werken

Ashley, Gameface, Falstyr en Dyno waren er
      Was inderdaad een leuke work-out.
      Die andere jongens zijn nog wat gaan eten....ik kan niet heb een afspraak.

Ik zal die andere verslag laten doen want daar ben ik geen meester in

Ik heb nou al reetspierpiijn
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Was inderdaad een leuke work-out.
        Die andere jongens zijn nog wat gaan eten....ik kan niet heb een afspraak.

Ik zal die andere verslag laten doen want daar ben ik geen meester in

Ik heb nou al reetspierpiijn
        Ik ben niet gaan eten. We wouden spareribs eten bij een turk maar die was dicht. Zij gingen daarna naar HS om te eten. Ik ben naar huis gegaan.

Comment

• Zijn er ook nog picca's geschoten? En ben benieuwd naar het verslag inderdaad.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
            Zijn er ook nog picca's geschoten? En ben benieuwd naar het verslag inderdaad.
            Nope... die zijn niet geschoten.

Comment

• Leg Press competitie...pfft...dat was geen competitie, maar een doodslag rofl.

Zal zo in me log verslag van training plaatsen. geen foto's as usual

Comment

• Ik ben net thuis, en dus bij deze een verslag van de meet van mijn kant. We hebben voor de ingang van kneets gym verzameld. aanwezigen waren: joshua90, falstyr, gameface, ashley en ik.

Falstyr had ik al sinds de meet in dordt niet gezien, en hij is in omvang flink toegenomen. hehe. Ashley, joshua en gameface zag ik voor het eerst. Ashley is klein maar compact, sterk en gespierd, en hij had een paar mooie tatoeages.

gameface was volgens mij wel 2 meter lang, en aan de smalle kant. Over joshua weet ik niet precies wat ik zeggen moet, maar hij heeft wel goed ontwikkelde schouders.

Nadat we ons omgekleed hadden, begonnen we met bankdrukken.
                opwarmen met zoon 50 kilo. daarna voerden we de gewichten op. Ik weet niet meer exact ieders gewichten. maar weet wel nog dat joshua nog wel wat werk mag steken in zijn bench techniek. Iedereen deed iig goed zijn best, en probeerde het maximale eruit te halen.

vervolgens gingen gameface, falstyr en ik seated row doen. we voerden de gewichten op, en falstyr hielp gameface nog wat aan zijn techniek te werken. de 3 setjes hadden we wel genoeg ervan, en gingen we squatten.

We begonnen met lege bar, vervolgens 60 kilo. gameface en joshua hielden het gewicht wat lager om aan techniek te werken, maar deden toch erg goed hun best. vooral bij joshua zag ik veel verbetering qua techniek. (we deden full squat)

we voerden de gewichten nog wat verder omhoog, en uiteindelijk deed falstyr 5x90, 5x110, 5x130, 1x160 (als ik het goed heb, ben niet 100% zeker). ashley deed volgens mij gewichten rond de 5x90, 5x100, 5x 110.
                ikzelf deed 10x90, 5x110, 5x120, 1x130 fail.

daarna gingen we lunge walk doen, en dit was conditioneel best wel vermoeiend. na 3x een baantje heen en trug had ik het wel gezien.

vervolgens gingen we aan de leg press (panatta). we voerden weer de gewichten langzaam aan op. we begonnen met 100 kilo en gingen langzaam richting de 190. Ashley deed ook nog lekker een setje mee, en dat ging eigenlijk nog best makkelijk.

ik dacht toen van laat ik er 230 van maken, en maakte 7/8 reps, waarvan de laatste toch echt zwaar was. falstyr liet toen even zien dat hij baas boven baas was, en deed daar nog 40 kilo bovenop. en maakte daarmee 7 reps.

vervolgens gingen we een verdieping lager de schouders/biceps en triceps aanpakken. We begonnen met een seated mili press. we deden 10x40 kilo. mijn tweede setje deed ik staand en deed 10x50 (clean and press style). Ashley probeerde dit ook, en dat leek erg goed te bevallen.

iedereen zat wat dingen te doen voor schouders, biceps, onderarmen en triceps. en na een 20 minuten had iedereen er genoeg van. we hadden toch al gauw 2-2.5 uur getraind.

omkleden, de shakes naar binnen (voor degenen die een shake bij zich hadden), en op weg naar huis. ashley, en roelinho gingen meteen al naar huis. Gameface, falstyr en ik wouden ergens gaan eten. toen bleek dat zoon tent in de buurt dicht was, ging gameface ook naar huis, en gingen falstyr en ik wat eten in de buurt van station HS.

een 2 persoons vleesschotel (met voor ons gevoel te weinig vlees), een lading rijst, en wat groenten later, en een leuk gesprek over training en voeding (en andere dingen) tussendoor, maakten we ons op weg naar huis.

Ik vondt het iig een geslaagde dag, en heb mede dankzij falstyr een idee wat ik na mijn 2 weken ud2 ga doen qua training.

gr dynobet
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Het waren Ashley en Joshua die als eerste weg gingen... niet Roelinho :P.

Hoezo zeggen jij en fal Roelinho?

Comment

• roelinho klinkt als een neger met afro...

Comment

• Kwam door me G.I. Joe kapsel dat ze Roelinho zeggen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                        roelinho klinkt als een neger met afro...
                        Dit klopt voor 50% ..

Ik ben geen neger.

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                          Dit klopt voor 50% ..

Ik ben geen neger.
                          Beetje Surinaams, Colombiaans en Nederlands?

Comment

• hij is een turkse neger met afro

Comment

• Originally posted by Joshua90 View Post
                              Beetje Surinaams, Colombiaans en Nederlands?
                              Turks..

Comment

• Originally posted by gameface View Post
                                Turks..
                                Zou je niet zeggen, maar ik herinner weer je naam klonk wel Turks ja :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X