Goede advertentie!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goede advertentie!

Mooie advertenties staan er op ons forum

Liefdesverdriet? Gebroken hart? Ex terug krijgen? Laat mij je helpen je Ex-vriend en Ex-vriendin terug te krijgen!! | www.terugbijmijnex.nl |
    Attached Files
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Af en toe vraag ik me wel eens af wie die dingen bedenkt
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

waarom staat er eingelijk zoveel reclame op dit forum. Is het niet zo dat de site dan niet 100% eigen is? maar medepartner die dan zegt dat er reclame opmag?

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        waarom staat er eingelijk zoveel reclame op dit forum. Is het niet zo dat de site dan niet 100% eigen is? maar medepartner die dan zegt dat er reclame opmag?

Zoveel? Ik vind het nog alleszins meevallen. Er zijn zat fora waar de advertenties gewoon door topics heen geplaatst staan en als je navigeert in de pagineering je één keer in de zoveel tijd een schermvullende adevertentie krijgt.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

is eigenlijk wel iemand de eigenaar van BN?

zou je deze site kunnen kopen als je genoeg geld hebt?

Comment

Als je nou eens een aardig bedrag op mijn rekening stort, kunnen we daar best eens een boom over opzetten.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Zoveel? Ik vind het nog alleszins meevallen. Er zijn zat fora waar de advertenties gewoon door topics heen geplaatst staan en als je navigeert in de pagineering je één keer in de zoveel tijd een schermvullende adevertentie krijgt.
              veel is misschien wat vergezocht maar ik heb een hekel aan reclame vandaar mijn reactie.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                Als je nou eens een aardig bedrag op mijn rekening stort, kunnen we daar best eens een boom over opzetten.
                over wat voor bedrag praten we dan

Comment

Zonder reclame geen forum.....easy as that.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

adblocker installeren

Comment

ik verkoop mijn aandelen niet voor minder dan 25 euro de stuk

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        ik verkoop mijn aandelen niet voor minder dan 25 euro de stuk
                        aandelen in BN ? dat je daar geld in heb geïnvesteerd

Comment

Ik ook iedereen die zich voor eind september 2007 had ingeschreven kon aandelen kopen.
                          Zijn inmiddels veel meer waard geworden.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

tja nadat de beurs in was gestort had ik alle aandelen opgekocht . alleen door 1/20ste aan fally te verkopen maak ik er al winst op

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                              aandelen in BN ? dat je daar geld in heb geïnvesteerd
                              ja logisch toch? falstyr heet met de achternaam namelijk bodynet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X