Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
wat mij opvalt he, ik woon in Eindhoven maar hier zijn nog best veel ajacieden (including me!) dan vraag ik me soms af.. is dat ook in A'dam? dat je daar veel psv-ers hebt ofzo? feyenoorders?
Heb het vrij zwaar soms moet ik zeggen maar blijf me flink verdedigen en heb er eigenlijk me sport van gemaakt bij die wedstrijden.
Daar krijg ik het schijt van he. In Antwerpen heb je ook van die pipo's die dan voor Brugge (andere kant van het land) gaan supporteren. Bah! (no hard feelings, maas :P)
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
haha zal je ff 't verhaal vertellen hoe dat ging :
Toen ik 4 was (ik herinner 't nog) was er een wedstrijd op tv : Ajax-nac.
Zat ik te kijken met onspap en toen vroeg ik wie die "wit-rode" waren en toen zei die : ajax.
Vervolgens zeg ik "Ik sta voortaan voor Ajax".
Vandaar... had ook groningen kunnen zijn ofzo haha maar ben uiteindelijk toch blij dat ik Ajax koos.
Ja, zo gebeurt dat vaak, zolang je dan maar loyaal blijft, moet dat kunnen.
In Antwerpen zitten we met zo'n middenmootploegje terwijl we de grootste, coolste stad van Vlaanderen zijn. Ik steek dan graag de schuld op zo'n 'overlopers'
"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
wat mij opvalt he, ik woon in Eindhoven maar hier zijn nog best veel ajacieden (including me!) dan vraag ik me soms af.. is dat ook in A'dam? dat je daar veel psv-ers hebt ofzo? feyenoorders?
Heb het vrij zwaar soms moet ik zeggen maar blijf me flink verdedigen en heb er eigenlijk me sport van gemaakt bij die wedstrijden.
Wat denk je zelf, tuurlijk niet.
Ajax heeft nou eenmaal veel meer supporters, zal wel iets te maken hebben met de historie en het spel.
vind ik niet ik vind gewoon dat het nergens op slaat al dat gescheld en die knok partijen omdat ze zogenaamd voor een cluppie zijn.
kijk naar het ijshockey: harstikke belangrijke wedstrijd zitten fans gewoon door elkaar in het publiek.
na afloop feesten ze met beide partijen gewoon even hard mee, dat vind ik nou mooi.
vind ik niet ik vind gewoon dat het nergens op slaat al dat gescheld en die knok partijen omdat ze zogenaamd voor een cluppie zijn.
kijk naar het ijshockey: harstikke belangrijke wedstrijd zitten fans gewoon door elkaar in het publiek.
na afloop feesten ze met beide partijen gewoon even hard mee, dat vind ik nou mooi.
Was ook op het nos journaal... gingen ze supporters van ajax vragen stellen..
Zij zon supporter: ja vind het wel jammer zo zonder Feyenoord want nu heb ik niemand om tegen aan te schelden... wtf jongen?
Sorry maar die mensen zijn helemaal niet met voetbal bezig maar gwn te rellen.
Nou dat soort mensen mogen van mij betreft de bak in.
Is gewoon zinloos geweld, onder het mum van voetbal.
Voetbalt Ajax dan zijn het kut joden.
Voetbalt Feyenoord zijn het kut rotterdammenrs.
Voetbalt Marokko zijn het kut Marokkanen. O sorry die kunnen niet voetballen
Voetbal is kut voetbal is oorlog. Ajax is de beste
tja ik zal de wedstrijd op de achtergrond aanzetten. verwacht zelf niet al te veel. Ajax scoort minimaal 1x. en dat betekend dat Feyenooit minimaal 4 er in moet leggen...ziet iemand dat nu echt gebeuren? :P
die feyenooit fans moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze uberhaupt weer europa in mogen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment