ajax-feyenoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    tja ik zal de wedstrijd op de achtergrond aanzetten. verwacht zelf niet al te veel. Ajax scoort minimaal 1x. en dat betekend dat Feyenooit minimaal 4 er in moet leggen...ziet iemand dat nu echt gebeuren? :P

die feyenooit fans moeten niet zo zeiken en blij zijn dat ze uberhaupt weer europa in mogen.
    Zo is dat
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ajacieden hebben echt een grote bek merk ik laatste tijd (niet alleen hier)
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        nee hoor ik heb ook een grote bek als ajax slecht speelt :P

Comment

Had het ook niet over jou, meer van die mensen die zeggen dat Ajax wel even 6-0 of zo wint en als het dan 2-0 is de meest ongelofelijk lompe smoesjes verzinnen.
          Groeten

Comment

ik had ook een 5 a 6-0 verwacht tegen feyenoord. en in het begin leek het daar ook gewoon op. en opeens begon ajax kut te spelen en iedereen opeens denken dat feyenoord goed druk zette en mee kon komen. Ja als ajax slecht speelt kan feyenoord inderdaad opeens mee komen en wordt de eind uitslag ook minder. toch is de 2-0 voldoende voor de return. Zoals ik zei zie ik feyenoord geen 3 doelpunten maken tegen ajax. Deden ze in de competitie tegen de grotere clubs niet en hun overwinning tegen twente en psv in de beker was ook niet bepaald een grote uitslag.

Maar op zich vind ik ajax het hele seizoen helemaal niet zo denderend spelen. het is vaak best chaotisch en rommelig. ze hebben de mazzel aanvallend veel kansen te krijgen die er dan in gaan waardoor de uitslagen vaak groter en beter lijken dan dat het daadwerkelijk spelbeeld was.

Comment

tegen psv was 3-0 maar goed, ik denk ook niet dat ze meer dan 2-0 winnen.

Ja als ajax slecht speelt kan feyenoord inderdaad opeens mee komen en wordt de eind uitslag ook minder.
              Ja en Feyenoord speelde die eerste minuten niet slecht waardoor Ajax kon scoren? Of was dat ineens pure klasse?
              Groeten

Comment

feyenooit speelde gewoon kut zoals ze altijd doen. en ajax speelde die eerste minuten gewoon enorm goed waardoor die doelpunten ruim verdiend waren. Zelfs als feyenoord voor hun doen goed zou spelen waren die goals nog gevallen.

Comment

als als als
                  Groeten

Comment

Nee hoor is niet waar we zeggen gewoon onze mening. En die is gewoon de waarheid .

Comment

gelukkig is het een mening ja
                      Groeten

Comment

gelukkig is het een mening ja
                        Als jij voor Feyenoord bent en ik voor Ajax maakt me niks uit. Je blijft mijn bro.

Comment

ja maakt mij ook allemaal niet uit, alleen vind ik veel meningen vaak kinderachtig maar dit is niet op iemand persoonlijk hier gericht.
                          Groeten

Comment

ja maakt mij ook allemaal niet uit, alleen vind ik veel meningen vaak kinderachtig maar dit is niet op iemand persoonlijk hier gericht.
                            Daar moet je over heen stappen , dat doe ik ook en dat voelt goed aan.

Comment

dus je hebt geen meningen meer over iemand anders zijn mening?
                              Groeten

Comment

dus je hebt geen meningen meer over iemand anders zijn mening?
                                Natuurlijk heb ik dat maar als het te negatief is laat ik het over waaien. Zal mij een worst zijin . Schouders ophalen en ik zeg bekijk het maar. Anders heb je je zelf er mee. Zit je zelf in de stress.

Trouwens voetbal negatievietijd vat ik niet persoonlijk op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X