ajax-feyenoord

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klotezooi! NAC-speler rode kaart, en Twente staat met 0-1 voor...
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

• Originally posted by Roy P View Post
      Ik geef je zo wel de link naar een live stream .

Edit; jdeportes1x on Justin.tv

Hoe kom je eraan. goed man
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
        Hoe kom je eraan. goed man
        Goed zoeken hè .

Comment

• 2e goal voor ajax. weer mooi uitgespeeld. al worden we 2e....gaan tenminste weer de champions leagu in en dan pakken we de beker maar als troostprijs

Comment

• een leep balletje van emanuelson, schot op de lat van Pantelic...en dan mooie actie van Pantelic voor 3-0

tenminste en mooie partij met mooie goals.

Comment

• Ben ze alle twee op Prime aant volgen. Twente gaat kampioen worden denk ik. Onbegrijpelijk dat Pothuizen overigens geen rode kaart krijgt (laatste man en duidelijke hands). Niet dat het veel verschil maakt voor Ajax denk ik.

Wie kampioen interesseert me an sich geen flikker maar der spelen een paar Belgen bij Ajax dus ...
              Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                2e goal voor ajax. weer mooi uitgespeeld. al worden we 2e....gaan tenminste weer de champions leagu in en dan pakken we de beker maar als troostprijs
                Ik wil niet onnozel doen maar jullie moeten wel (net als wij) nog eerst voorrondes spelen he. En qua niveau zitten we toch niet meer op dezelfde lengte als de groten.

Comment

• zoals ajax eerste helft van het seizoen speelde was niet geweldig. ook europees tegen anderlecht waren ze gewoon aan het klungelen. ik raakte er zelfs geirriteerd door en zag het late doelpunt van anderlecht al aankomen. daarna begon ajax eindelijk te spelen zoals het hoort en gaven juventus een moeilijke tijd en ze hadden zelfs een kans om te winnen. als ze zo door gaan spelen ze gewoon CL en zal de voorrondes niet zo'n probleem moeten zijn.

Comment

• Die FC Twente radio is vermoeiend..

Comment

als ze zo door gaan spelen ze gewoon CL en zal de voorrondes niet zo'n probleem moeten zijn.
                      Uiteraard dat geldt ook voor sporting.

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
                        Uiteraard dat geldt ook voor sporting.
                        wees eerlijk. tegen ploegjes uit europese dwerglandjes als hongarije, letland, roemenie e.d. zou een ajax en psv geen probleem mee moeten hebben. Dat twente per ongeluk kampioen word is leuk voor hun, maar eigenlijk zijn ze geen goede re-presentatieve club net zoals AZ die stuntte en keihard op zijn bek ging.

ajax heeft net zijn 4e goal gemaakt. ze spelen nu de hele tijd fel en blijven doorjagen. iets wat ze na de tweede goal tegen feyenoord niet meer deden. en zie dan het verschil

Comment

wees eerlijk. tegen ploegjes uit europese dwerglandjes als hongarije, letland, roemenie e.d. zou een ajax en psv geen probleem mee moeten hebben. Dat twente per ongeluk kampioen word is leuk voor hun, maar eigenlijk zijn ze geen goede re-presentatieve club net zoals AZ die stuntte en keihard op zijn bek ging.

ajax heeft net zijn 4e goal gemaakt. ze spelen nu de hele tijd fel en blijven doorjagen. iets wat ze na de tweede goal tegen feyenoord niet meer deden. en zie dan het verschil
                          Uiteraard stel je maar eens voor dat STVV europees heelt in België dit seizoen. Dat wordt lachen. Probleem is gewoon de ploeg samen houden als ploegje in een mickeymouse competitie. Ben eens benieuwd of het Anderlecht lukt.

Comment

• Twente staat 0-2 voor..

Comment

en zie dan het verschil
                              Ik zie wel verschil tussen NEC en Feyenoord ja.

En ik zat wel erg in de buurt he, met me voorspelling
                              Groeten

Comment

• lekker voor die ajaciedjes!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X