Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• w00t morgen komt the Witcher 2 uit!!! Schijnbaar brengen ze alle toekomstige DLC's gratis uit. Je hoeft alleen te betalen voor de grotere expansion packs zoals het hoort.

YouTube - The Witcher 2 "How to kill a Witcher" Trailer

YouTube - The Witcher 2: Assassins of Kings - Launch Trailer : Disdain & Fear

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
      hmmm jij zag gewoon een zombie. ik zie ze dusver nooit tenzij het een introductie van het spel is.

Comment

• ja ik zie ze regelmatig... nu al 3 keer in wine cellar alleen al.
        btw, crysis 2 full maxed out. ziet er prachtig uit en de game zelf is natuurlijk super, en heb gta iv gedownload, ook erg leuk.
        YouTube - Crysis 2 - Maxed out on HD 6850

Comment

• 30% van de witcher compleet....schiet op!! :P

Comment

• YouTube - ‪GTA IV - Maxed out on HD 6850 1Gb‬‏

Comment

• crysis 2 is een van de weinige games met een fatsoenlijk verhaal en een lange campaign, graphics zijn uitermate goed, gameplay ook.
              Echt weer eens een top game.

Comment

• nog 2 uur en dan ga ik pas een top game spelen.

Comment

• Vandaag dus The Witcher 2 aan het spelen. Systeem staat op max en je ziet her en der dat hij toch wel op zijn grenzen draait. Het gehaper in het filmpje heb ik niet in de game, maar wel het wat trage renderen van graphics af en toe.

Begon de game met muis en toetsenbord, maar ben overgestapt op me xbox controller. Speelt wat prettiger en sneller. Normal moeilijkheidsgraad is al meteen een echte uitdaging. Moet regelmatig een gevecht 5-6x over doen. Zeker in het begin toen ik nog niet precies wist welke sign wat precies deed. Later bleek 1 extra defence te geven voor 30seconde terwijl een andere traps neer legt welk de tegenstander tijdelijk immobiliseert. Die helpen al enorm.

Begin van het spel begint al meteen met een episch stuk. Je moet koning Foltest helpen het een en ander te overwinnen. Kleinschalige veldslagen, draakje...dat soort dingen. Daarna is het uit de gevangenis zien komen en de wildernis in te gaan om iets te gaan onderzoeken. Alwaar Chapter 1 daadwerkelijk begint. De bad guy heeft armen van 70cm waar de aderen van afspringen. Dat is wel erg over the top.

Voor de rest ziet het er allemaal geweldig uit en speelt lekker weg. In totaal heb ik er al een uurtje of 4-5 in het spel gestopt. Aan de tutorials heb je niets. Ze verschijnen te kort in het beeld en de tekst is te klein om goed te lezen.

YouTube - ‪The Witcher 2 - The beginning‬‏
                  Over 5 a 10 minuten zou het filmpje zichtbaar moeten zijn.
                  Last edited by Falstyr; 19-05-2011, 16:30.

Comment

• ziet er erg goed uit fallus, k moet m ook maar eens gaan downe

Comment

• Weer even een break inlassen. Nog een filmpje begin chapter 1. Zie je het eerste dorp en het vuist gevecht systeempje.

YouTube - ‪The Witcher 2 - Flotsam‬‏

Comment

• Goed topic dit met die zelf gemaakte gameplay videos, love it.
                        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Ik heb een playstation 3 met best wel veel games, alleen speel ik niet zo vaak meer.

Meestal een paar keer in de week paar potjes fifa 11 of black ops en dan met vrienden of collega's met headsets is wel lachen.
                          Een beetje slap lullen tegen elkaar en een beetje rond knallen

Eens in de paar maanden doe we ook wel is een fifa avond met paar vrienden, gaan we de hele avond + nacht lang fifa tegen elkaar spelen met 5-6 man min toernooitjes

Zijn er hier mensen die fifa of black ops spelen op ps3 ?

add me

Tripp321123

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                            Goed topic dit met die zelf gemaakte gameplay videos, love it.
                            lol meer filmpjes? :P

even nog een stukje van mij over Dragon Age 2. Zonde om het te laten verdwijnen rofl.

Qua concept was het interesant hoe ze het verhaal wilden gaan vertellen. Tijd progressie + effect in 1 stad klonk leuk alsof je echt iets kon gaan opbouwen op langer termijn...man kom je dan even bedrogen uit. En je ziet her en der ook de pogingen daar toe. Maar het is allemaal net niet. Deel 1 is een samenhangsel van side quests om geld te verzamelen om aan een expeditie mee te mogen doen. Na veel pijn en moeite dankzij het zeer trage begin denk je eindelijk wat te beleven tijdens die expeditie. Maar dat is dan een zware domper aangezien je in no time weer terug bent. Alle winst en verhaal effecten vinden zich buiten jou om plaats. Een gevoel dat door de hele game heerst is dat jij er geen echt onderdeel van bent.

Hoofdstuk twee heb je de Q die wat meer naar de voorgrond komen. Rassen conflicten e.d. Maar ook dit verhaal is erg oppervlakkig. De hints die je krijgt van de NPC's over wat er allemaal gebeurd is wederom dat het buiten jouw om gebeurd en jij er geen echt onderdeel van bent. Gedurende alle side quests heerst het conflict tussen mages en templars welk in het laatste hoofdstuk de voorgrond heeft. Er heerst geen rode draad en opeens wordt een achtergrond verhaal naar de voorgrond getilt. Alles wat je in de eerste twee hoofdstukken deed boeit niet. En als je de side quests niet gedaan heb mis je duidelijk het verhaal voor het derde hoofdstuk.

Het verhaal gedurende de gehele game slaat nergens op. Omgevingen werden ontelbare keer hergebruikt waardoor ik het idee had bezig te zijn met een MMO instance grind sessie. Ook niet echt bevorderlijk voor een goed game gevoel en maakte het vaak een lange zit aan rushes door bekende omgevingen.

Een hoop side quests sloegen nergens op. In deel 1 had je af en toe tenminste nog het idee dat het uit maakte wat je deed in o,a, gesprekken. Af en toe maakte het ook echt wat uit. In DA2 is keuze vrijheid en effect een illusie. Op 2 momenten na maakt het niks uit wat je doet en zegt. Mass Effect en DA:O heeft dit beter en aangezien Bioware zelf die weg is ingeslagen zou je toch wat meer verwachten.

Enige verbetering tegen over deel 1 is het gevecht systeem en sommige quests voor je party leden. Conversatie was op sommige plekken sterk en andere tranen trekkend, maar datzelfde was in deel 1 ook het geval dus niet echt een verbetering.

Het is een game die je misschien 1x speelt voor een budget prijs, maar in tegenstelling tot dragon age origins heeft deel 2 geen enkele replay value en nodigt het je ook niet uit om meerdere mogelijkheden uit te proberen. Mag al blij zijn als je het voor elkaar 1x de game door te komen.

Comment

• geen enkel spel beter als black ops!!!!

Comment

• Originally posted by rotterdam010 View Post
                                geen enkel spel beter als black ops!!!!
                                je maakt een grap zeker?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X