Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• jij maakt een grap zeker?

Comment

• Fallus, is het spelen van Witcher 1 een vereiste?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by rotterdam010 View Post
        jij maakt een grap zeker?
        De hele Call of Duty serie is al jaren lang niks meer waard. Een hoop media hype en behalve op grafisch vlak stellen die games niks meer voor. Er zijn genoeg betere alternatieven zoals Homefront, Crysis 2. En wellicht Battlefield 3 als het uit komt. Black ops is niks en zal niks worden ook.

Originally posted by Kevster View Post
        Fallus, is het spelen van Witcher 1 een vereiste?
        Dusver nog niet. Je hebt wel verwijzingen naar Salamandra en mensen/plaatsen die je in deel 1 hebt ontmoet. Maar je kan het verhaal van deel 2 prima spelen zonder 1 gespeeld te hebben.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Dusver nog niet. Je hebt wel verwijzingen naar Salamandra en mensen/plaatsen die je in deel 1 hebt ontmoet. Maar je kan het verhaal van deel 2 prima spelen zonder 1 gespeeld te hebben.
          Sweet, downloading.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• en toch vind ik geen enkel spel beter als black ops, FTW:d:d

Comment

• YouTube - ‪The Witcher 2 - Arm Wrestling‬‏

YouTube - ‪Witcher 2 - Nekkers‬‏

Beetje armworstelen. Daarna heb ik in het boks circuit rond gedwaald. Uiteindelijk uitnodiging voor het illegale circuit. Daarna even wat Nekkers gaan doden

Comment

• Me Witcher 2 bevindingen na zo'n 18 uur spelen...

-De RED-engine die ze zelf ontworpen hebben is geweldig. Zelfs oudere en zwakkere kaarten kunnen de game al op redelijke hoge settings draaien. Merkte wel dat sommige dingen niet helemaal laadde helaas. Het gebouw van Lerdo miste een trap en muren bijvoorbeeld. Toen ik het instelde op medium werd wel alles geladen en zag de game er alsnog erg goed uit. De omgeving is erg levensvol.

-Net zoals deel 1 is deel 2 ook gemaakt aan de hand van een boek dat het erg goed doet in Polen. Dit zie je terug in de gehele game. Gesprekken lijken realistisch en erg sterk. Het gehele verhaal is ook erg goed dusver. Al lopen een aantal NPC's rond in een repetitief cirkeltje lijkt het.

-Net zoals in deel 1 wordt aan het einde van een Chapter alles afgesloten voor je en kan dan niet meer terug komen op quests die je niet had afgerond. Dat is op zich geen probleem aangezien er absoluut geen te kort is aan quests. Je kan ze overal vinden en vaak op plekken waar je ze niet verwacht. Verder zijn er genoeg randzaken om je bezig te houden.

-Deel 1 had vrij weinig qua uitbreidingen in wapens en armor. Dit deel is uitgebreider. Je kan kledij/armor enchanten en zelf (laten) maken. Hetzelfde geld voor je wapens. Je kan investeren in alchemy talent tree met allerlei effecten om zo betere bommen, wapens en meer te kunnen maken. Zeker op hogere moeilijkheidsgraden komt deze tak goed van pas. Nu dit aspect ontwikkeld is heb je toch wat meer ontwikkelingsmogelijkheden gedurende het spel. In deel 1 liep je toch bijna de hele tijd in hetzelfde spul.

-Het spel is uitdagend. Daar waar andere spellen op normal aanvoelt is Very very easy is dat hier niet het geval. Normal in dit spel staat gelijk aan hard in de meeste anderen. Heb regelmatig dat ik 5-6x een gevecht over moet doen omdat het zo pittig is. Dankzij de vele signs en hun effecten zijn er tactische mogelijkheden die de gevechten boeiend houden.

-De quests zijn ook uitdagender. Je wordt niet als een blindegeleide hond overal naar toe gebracht. De game wordt niet voor jouw gespeeld zoals we bij Dragon Age 2 wel het geval was. Op de map staat wel een afbeelding waar je moet zijn. Maar bij vele side quests heb je dat de eerste portie aangewezen wordt. Vervolgens krijg je te horen dat er verscheidene tunnels en grotten zijn die je kan laten instorten op het bos veiliger te maken. Maar er word niet getoond waar die locaties zijn. Je mag dus zelf heel de omgeving afzoeken. Dat maakt het toch allemaal dat beetje uitdagender en dwingt je zelf meer te gaan ontdekken.

-De keuzes die je maakt zijn geen illusies om de schijn te wekken dat je als speler invloed hebt op de wereld. Elke keuze die je maakt heeft, afhankelijk van het soort keuze, een effect op korte en langer termijn. Dit zagen we al in bepaalde mate in deel 1, maar in dit deel is het nog verder uitgewerkt. En daar is ook de ruimte voor aangezien de game 14gb is om te installeren. Genoeg ruimte voor alternatieve eindes e.d.

Op moment kan er gewoon geen enkele game tippen aan Witcher 2.

Comment

• Installing!
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

• Aaarghh ik moet nog een week wachten op the Witcher 2 vanwege examens. Dit kan niet anders dan the game of the year zijn.

Comment

• YouTube - ‪The Witcher 2 - In the Claws of Madness‬‏
                      1 van de side quests van Chapter 1

Zit zelf al ergens in Chapter 2. Heb straks nog een filmpje over een stevige boss van Chapter 1. Zo eentje die jou dood in 4x raken rofl.
                      Last edited by Falstyr; 21-05-2011, 12:05.

Comment

• YouTube - ‪The Witcher 2 - Kayran‬‏
                        Gevecht tegen de Kayran. Nam de tijd om potions te maken en toe te passen. Scheelt een hoop aangezien je tussen de hits van de tentakels gewoon geneest. Verspilde tijd omdat ik dacht dat er iets met dat ei ding moest gebeuren met de rotsblokken die gegooid werden. Helaas. Vond per ongeluk de weg omhoog om het beest te doden. Heb hier veel herkansingen voor nodig gehad.

Na afloop kun je de Kayran looten. Samen met spul dat je in de stad kunt vinden kun je een Epic armor craften. Kayran Skin armor. Meteen wat enhancements er over heen en dan is het een geweldig iets om te hebben. Zeker vanwege de lading monsters die je er na in grote getallen moet bevechten. Verder heb ik niet echt veel filmpjes meer op me HD staan om te uploaden.

Side quests om alle tunnes en grotten te vinden is haast niet te doen. Heb alles afgezocht, maar kom er maar 2-3 tegen van de 4 per quest. Verder alle side quests/quests dusver gedaan

Comment

• Wat een waanzinnige game is dit zeg.

Het voelt gewoon echt of je zelf het verhaal bepaald. Beetje het concept waar ze bij Fable zo hard op gefaald hebben.

Ik zit dus al de hele middag te spelen en ik vermoed dat ik niet stop vóór morgenvroeg (om even 5-6 uurtjes slapen) en weer verder te gaan.

Bedankt voor de tip Fallustaler.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

• Zit nu in Chapter 2 waar je dus die grootschalige oorlog moet gaan uitvoeren met wraiths en golems e.d. Veel dwergen spul overal. Eens kijken of ik vanavond wat Chapter 2 filmpjes plaats.

Denk niet dat ik aan 1 stuk door ga. Af en toe wil ik wel een break. Maar goed ik heb nu al heel wat uren in het spel zitten hehe. Gisteravond zat ik al rond de 18 uur en vandaag ben ik sinds vanochtend 9 uur al bezig. Dus ben als het goed is over de helft. Als ik alleen de main quest gedaan zou hebben was ik nu klaar geweest als ik moet geloven dat die 25 uur duurt.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Zit nu in Chapter 2 waar je dus die grootschalige oorlog moet gaan uitvoeren met wraiths en golems e.d. Veel dwergen spul overal. Eens kijken of ik vanavond wat Chapter 2 filmpjes plaats.

Denk niet dat ik aan 1 stuk door ga. Af en toe wil ik wel een break. Maar goed ik heb nu al heel wat uren in het spel zitten hehe. Gisteravond zat ik al rond de 18 uur en vandaag ben ik sinds vanochtend 9 uur al bezig. Dus ben als het goed is over de helft. Als ik alleen de main quest gedaan zou hebben was ik nu klaar geweest als ik moet geloven dat die 25 uur duurt.
                              Heb je ook zo'n shitload aan crafting materials in je bag?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                                Heb je ook zo'n shitload aan crafting materials in je bag?
                                Had ik in deel 1 ook. lading herbs en troep. Nu ook. Alleen nu heb ik ook lading wapens en andere troep waardoor ik regelmatig het bericht krijg te veel gewicht mee te zeulen :S

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X